X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 653

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1
    borisvdd
    Guest

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Gewoon NIETS verwachten - het blijft commerciële blablabla van een pretparkdirecteur - is het best denk ik. Dan kan je alleen maar positief verrast worden.

    Pulsar bvb is idd een leuke nieuwe attractie, maar het is de zovééélste die "vooruit-achteruit gaat op hetzelfde traject", en de zovéélste die het stinkende water op je kledij uitstort.

    Nu kan er een hele discussie over "het water is niet vuil" of "de beleving van Pulsar is anders"... maar dat de bezoekersaantallen niet meteen explodeerden en dat er een lang stuk overbodige wachtrij bij de attractie is, zegt ook veel.

    Walibi blijft een park dat ferm verbeterd is, maar dat voorlopig nog steeds enkel tijdens de Halloweenperiode de moeite is.

  2. #2

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
    Gewoon NIETS verwachten - het blijft commerciële blablabla van een pretparkdirecteur - is het best denk ik. Dan kan je alleen maar positief verrast worden.

    Pulsar bvb is idd een leuke nieuwe attractie, maar het is de zovééélste die "vooruit-achteruit gaat op hetzelfde traject", en de zovéélste die het stinkende water op je kledij uitstort.

    Nu kan er een hele discussie over "het water is niet vuil" of "de beleving van Pulsar is anders"... maar dat de bezoekersaantallen niet meteen explodeerden en dat er een lang stuk overbodige wachtrij bij de attractie is, zegt ook veel.

    Walibi blijft een park dat ferm verbeterd is, maar dat voorlopig nog steeds enkel tijdens de Halloweenperiode de moeite is.
    Dat vind ik net helemaal niet. Met Pulsar hebben ze een geweldige attractie in huis, oké ja, het is de derde die inderdaad zowel voor- als achteruit gaat, maar ik vind hem stukken beter dan die andere twee. Ook over die wachtrij, ik heb hem al helemaal vol zien staan...

    Ik verwacht net dat er wel degelijk iets groot staat te gebeuren in het park. Dat het er in 5 jaar 70% anders gaat uitzien zeg ik zeker niet, maar als je kijkt wat CdA de laatste jaren doet in al zijn parken, heb ik er vertrouwen in dat er in Walibi België ook wel het één en ander ingrijpend zal gebeuren.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  3. #3

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
    Pulsar bvb is idd een leuke nieuwe attractie, maar het is de zovééélste die "vooruit-achteruit gaat op hetzelfde traject", en de zovéélste die het stinkende water op je kledij uitstort.

    Nu kan er een hele discussie over "het water is niet vuil" of "de beleving van Pulsar is anders"... maar dat de bezoekersaantallen niet meteen explodeerden en dat er een lang stuk overbodige wachtrij bij de attractie is, zegt ook veel.

    Walibi blijft een park dat ferm verbeterd is, maar dat voorlopig nog steeds enkel tijdens de Halloweenperiode de moeite is.
    Chloor gebruiken mag in dit geval nu eenmaal niet. Ik denk dat je ook een van de zeer, zéér zeldzame bezoekers gaat zijn die een probleem gaat maken over de kwaliteit van het water. Het is trouwens een meer, dat onderhoudt en 'zuivert' zichzelf.

    Wat betreft dat het de zoveelste shuttlecoaster is en dit de bezoekers zou opvallen waardoor het niet veel bezoekers zou aantrekken is toch ook de reinste onzin?! Pulsar is de populairste attractie en heeft het park effectief laten zien dat investeren loont. Ik vraag me zelfs af vanwaar jij haalt of hun bezoekersaantallen gestegen zijn of niet, want CDA is een beursgenoteerd bedrijf en kan die cijfers niet bekend maken. Met het lange stuk bedoel je het 'buitengedeelte'? Dit heb ik inderdaad nog nooit zien vol staan, maar dat is niet zó een groot stuk als wat jij doet uitschijnen.

    Ik kan me elke keer opnieuw een hele dag zonder probleem vermaken in Walibi Belgium, er zijn genoeg verschillende attracties en zeker geen slechte.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  4. #4

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
    Gewoon NIETS verwachten - het blijft commerciële blablabla van een pretparkdirecteur - is het best denk ik. Dan kan je alleen maar positief verrast worden.

    Pulsar bvb is idd een leuke nieuwe attractie, maar het is de zovééélste die "vooruit-achteruit gaat op hetzelfde traject", en de zovéélste die het stinkende water op je kledij uitstort.

    Nu kan er een hele discussie over "het water is niet vuil" of "de beleving van Pulsar is anders"... maar dat de bezoekersaantallen niet meteen explodeerden en dat er een lang stuk overbodige wachtrij bij de attractie is, zegt ook veel.

    Walibi blijft een park dat ferm verbeterd is, maar dat voorlopig nog steeds enkel tijdens de Halloweenperiode de moeite is.
    waarom is iedere post die ik van u zie gewoonweg negatief? Pulsar heeft voor extra bezoekers gezorgd, en dat is waar het om draait. Is dat daarom direct nodig dat het explodeert? Gewoonweg een stijgende lijn qua bezoekers is voor een park beter dan 1 jaar waar er zoveel meer komen en dan een jaar waarin er amper iemand komt. De wachtrij is zeker niet overbodig op topdagen, of wil je graag buiten nog een tijdelijk veehok zien verschijnen zoals ze al bij de weerwolf hebben moeten doen op momenten?

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •