X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 653

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Wist niet goed welk topic te kiezen. Maar ik vraag me af of Walibi volgend jaar opnieuw een ander abonnement krijgt, kon namelijk geen meer kopen vorige week. Uitverkocht was de uitleg aan de infobalie, maar ook vorig jaar was dit ht geval door de komst van de let's go pass.

  2. #2

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Wist niet goed welk topic te kiezen. Maar ik vraag me af of Walibi volgend jaar opnieuw een ander abonnement krijgt, kon namelijk geen meer kopen vorige week. Uitverkocht was de uitleg aan de infobalie, maar ook vorig jaar was dit ht geval door de komst van de let's go pass.
    Denk dat ze wel het een en ander gaan veranderen aangezien je na een maand al geen pass meer kon kopen voor Bellewaerde

  3. #3

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Wist niet goed welk topic te kiezen. Maar ik vraag me af of Walibi volgend jaar opnieuw een ander abonnement krijgt, kon namelijk geen meer kopen vorige week. Uitverkocht was de uitleg aan de infobalie, maar ook vorig jaar was dit ht geval door de komst van de let's go pass.
    Ik heb ergens reeds gezien dat niet de eerste twee volle pot betalen, maar de eerste drie bij een groepsaankoop.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  4. #4

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Ik heb ergens reeds gezien dat niet de eerste twee volle pot betalen, maar de eerste drie bij een groepsaankoop.
    als we weer per 10 gaan kan ik daar nog steeds goed mee leven

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •