Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
Gewoon NIETS verwachten - het blijft commerciële blablabla van een pretparkdirecteur - is het best denk ik. Dan kan je alleen maar positief verrast worden.

Pulsar bvb is idd een leuke nieuwe attractie, maar het is de zovééélste die "vooruit-achteruit gaat op hetzelfde traject", en de zovéélste die het stinkende water op je kledij uitstort.

Nu kan er een hele discussie over "het water is niet vuil" of "de beleving van Pulsar is anders"... maar dat de bezoekersaantallen niet meteen explodeerden en dat er een lang stuk overbodige wachtrij bij de attractie is, zegt ook veel.

Walibi blijft een park dat ferm verbeterd is, maar dat voorlopig nog steeds enkel tijdens de Halloweenperiode de moeite is.
Dat vind ik net helemaal niet. Met Pulsar hebben ze een geweldige attractie in huis, oké ja, het is de derde die inderdaad zowel voor- als achteruit gaat, maar ik vind hem stukken beter dan die andere twee. Ook over die wachtrij, ik heb hem al helemaal vol zien staan...

Ik verwacht net dat er wel degelijk iets groot staat te gebeuren in het park. Dat het er in 5 jaar 70% anders gaat uitzien zeg ik zeker niet, maar als je kijkt wat CdA de laatste jaren doet in al zijn parken, heb ik er vertrouwen in dat er in Walibi België ook wel het één en ander ingrijpend zal gebeuren.