X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 25 van de 33 EersteEerste ... 152324252627 ... LaatsteLaatste
Resultaten 481 tot 500 van de 648
  1. #481

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Helaas niet Wel dat er met de bouwer is afgesproken dat het de hoogste, snelste en langste achtbaan van de Benelux (en een beetje daarbuiten) zal worden, maar dat was al bekend.
    Dus eigenlijk niet echt groot nieuws te melden? Jammer.

  2. #482

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Toch al mooi dat we nu zeker weten dat ze niet van het plan gaan afwijken. Het wordt dus goed uitkijken bij de achtbaanbouwers indien we daar plots 2021 Waver zien staan
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  3. #483

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Concept-art voor het Ali Baba gebouw en Popcorn Revenge!


  4. #484

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    In het Ali Baba gebouw zit men niet stil! Ondertussen staan er enkele muren recht in het gebouw waar voorheen nog oude decoratie stond!



    Bron: Ameworld.net

  5. #485

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Voor moesten er nog steeds mensen zijn dat alle nieuwigheden tot 2023 effectief betwisten, heeft Walibi officieel groen licht gekregen vanuit diverse overheidsinstanties voor alle toekomstige ontwikkelingen voor zowel Walibi als Aqualibi.

    Bron thanks to themepark.nl: https://www.rtl.be/info/regions/brab...e-1053237.aspx

  6. #486

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Oei, dat moest nog goedgekeurd worden. Ik dacht dat dat allemaal al in kannen en kruiken was.

  7. #487

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Ik heb wel horen waaien dat de renovatie van de inkom van het park verplaatst is naar volgend jaar. Ook op een podcast met Marc Guffens werd er niks vermeld over de omvorming van de inkom.

  8. #488

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door K-ToF Bekijk Berichten
    Ik heb wel horen waaien dat de renovatie van de inkom van het park verplaatst is naar volgend jaar. Ook op een podcast met Marc Guffens werd er niks vermeld over de omvorming van de inkom.
    Volgend jaar (2019) of nog een jaar later (2020)?

    Effectief wel vreemd om deze plannen al zo uit de doeken te doen terwijl er nog niet volledig groen licht voor was. Nu, laat ze maar doen, en over een paar jaar hebben we een 'nieuw' Walibi Belgium

  9. #489

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Vanaf 2019 welkom in de twee nieuwe zones: Karma World en Fun World:

    Naam:     995C4A9A-2F6C-4D71-B268-103028F9E656.jpeg
Bekeken:  1655
Groote:   390,7 KB

    Bron: Compagnie des Alpes

  10. #490

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Nounou. Ben benieuwd naar de uitwerking.
    Je vois la vie en des biscuits.

  11. #491

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Het valt me op dat de lelijke nieuwe blokkendoos van Aqualibi net uit de concept valt. Een slecht voorteken?

  12. #492

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Ook zeer benieuwd. Is het deel van een presentatie? Ik wil graag de rest ook wel eens zien!

  13. #493

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Wist niet goed welk topic te kiezen. Maar ik vraag me af of Walibi volgend jaar opnieuw een ander abonnement krijgt, kon namelijk geen meer kopen vorige week. Uitverkocht was de uitleg aan de infobalie, maar ook vorig jaar was dit ht geval door de komst van de let's go pass.

  14. #494

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Wist niet goed welk topic te kiezen. Maar ik vraag me af of Walibi volgend jaar opnieuw een ander abonnement krijgt, kon namelijk geen meer kopen vorige week. Uitverkocht was de uitleg aan de infobalie, maar ook vorig jaar was dit ht geval door de komst van de let's go pass.
    Denk dat ze wel het een en ander gaan veranderen aangezien je na een maand al geen pass meer kon kopen voor Bellewaerde

  15. #495

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Wist niet goed welk topic te kiezen. Maar ik vraag me af of Walibi volgend jaar opnieuw een ander abonnement krijgt, kon namelijk geen meer kopen vorige week. Uitverkocht was de uitleg aan de infobalie, maar ook vorig jaar was dit ht geval door de komst van de let's go pass.
    Ik heb ergens reeds gezien dat niet de eerste twee volle pot betalen, maar de eerste drie bij een groepsaankoop.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  16. #496

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Ik heb ergens reeds gezien dat niet de eerste twee volle pot betalen, maar de eerste drie bij een groepsaankoop.
    als we weer per 10 gaan kan ik daar nog steeds goed mee leven

  17. #497

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Ik denk dat ze sowieso een en ander zullen veranderen aan de abonnementen. Ik heb wel meerdere punten van kritiek gezien:
    - Bellewaerde werd overrompeld door te goedkope abonnementen en heeft zelfs een stop moeten doorvoeren.
    - Met de optie 'Feestdagen en Nocturnes' voelden sommigen zich bekocht, omdat de 'beloofde' nocturnes in Walibi opeens teruggeschroefd werden.
    - Volgend jaar opent Bellewaerde het nieuwe Aquapark.

    Via Leisure Lab heb ik afgelopen weekend een mail gekregen om te polsen naar mijn ervaringen met het spreekpunt, maar verder nog geen nieuwe vragen over de abonnementen. Vorig jaar werden wel meerdere opties afgetoetst, en ik zie dus nog wel wat wijzigingen ontstaan.

  18. #498

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Zag net dit passeren op de story van CoasterStudios, een youtuber die pretparkgerelateerde filmpjes maakt. Info over de Intamin Mega Coaster voor Walibi Belgium.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen  
    Laatst gewijzigd door MonsterBro; 15-11-18 om 18:58.

  19. #499

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Heb de livefeed gezien op Facebook. Er waren zelf on- en offride beelden... De rit is ziiieeeek! Nog steeds niet te geloven dat dit naar de Benelux komt. Hyped!

  20. #500

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Zie de beelden ook op facebook langskomen... het ziet er inderdaad erg goed uit! Veel bochtenwerk, genoeg airtime heuveltjes en dan nog die uniek non-inverted cobra roll. Als dit er effectief komt, chapeau voor Walibi. Ben in ieder geval al héél tevreden dat ze voor Intamin gekozen hebben, zonder twijfel de beste fabrikant van dit type achtbaan.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •