Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
Wat zouden jullie veranderen, als er ongeveer 70% er anders gaat uitzien?
Iets wat mij altijd stoort in Walibi is dat de paden echt lelijk zijn. Asfalt in pretparken (het hoeven daarvoor nog geen themaparken te zijn) vind ik niet meer van deze tijd. Overal mooie tegeltjes zou al een hele verbetering zijn! Ook de verlichting is niet echt sfeervol, die lantaarnpalen zijn echt spuuglelijk.
Hier zou inderdaad dringend iets aan gedaan mogen worden. De paden in het park zijn inderdaad lelijk en een allegaartje van vanalles. Overal zie je wel ergens verzakkingen en bij de minste regenbui veranderd het park letterlijk in een moeras. Qua verlichting is het inderdaad ook niet je dat. Volgens mij behoorden die lantaarnpalen nog tot het idee om de Music Battle nog naar heel het park door de trekken. Het vloekt verschrikkelijk in een themazone die, mits ze de zone wat meer verzorgen, toch een mooi themagebied is.




Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
Achteraan in het park zit je vanaf Psyké tot aan GRA met een heel oninteressante hoek waar je eigenlijk enkel komt voor CoT. Natuurlijk willen ze met de buren rekening houden, dus een indoorattractie extra hier lijkt me logisch - maar dan iets vergelijkbaar met Mayaland of Arthur in Europapark, een indoor-hal met meerdere attracties en horeca. Een mooie stap tot een volwaardige winteropening en het maakt die hoek van het park veel interessanter. Desnoods oferen ze de plek op van het theater, die word toch niet meer gebruikt voor de gewone gast. Wat thema betreft mogen ze van mij zeker en vast de concepts die CdA ooit had gemaakt voor Walibi-indoorparken terug als basis gebruiken
De achterste zone van het park zal volgens mij nog lang een doorn in het oog blijven. Zelfs een indoorzone zie ik niet verschijnen op die plek. Al zou het van mij gerust mogen hoor. Maar vergeet niet dat het theater nog altijd aangeboden en gebruikt word voor events van particulieren of voor grote groepen. Een nieuwe attractie hoeven we op die locatie ook niet meer te verwachten, vrees ik. De bewoners van de Rue J. Deschamps zullen op hun achterste poten gaan staan als ze weten dat Walibi net daar een nieuwe attractie plant. Jammer!



Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
Tot slot zou ik het geen slechte zet van als walibi één van hun spookhuizen - pakweg Villa 13 - het hele jaar lang als betaalattractie aanbied.
Ja! Eindelijk iemand gevonden die mijn mening deelt. Walibi Belgium is zeer sterk als het op spookhuizen aankomt, dus inderdaad, waarom geen spookhuis gedurende een heel seizoen openstellen? Ik ben helemaal voor.

Trouwens, ook Looopings heeft het bericht waarover dit topic gaat opgepikt. Zij hebben contact opgenomen met het park en achter meer informatie gevraagd, maar het park wil er voorlopig nog geen geven. Volgende maand zou Walibi Belgium wel met meer informatie komen over deze 'grootschalige en ingrijpende veranderingen'.