X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 13 van de 33 EersteEerste ... 3111213141523 ... LaatsteLaatste
Resultaten 241 tot 260 van de 648
  1. #241

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ojoh Bekijk Berichten
    Dat er geen verhaal gaat opgedrongen worden vind ik goed. Het verdwijnen van musicbattle ook, hoewel ik eigl. hoop dat de liedjes bvb wel nog spelen in de zone rond weerwolf. Op zich vind ik voornamelijk die van WAB niet slecht als themamuziek tussenin.

    En wat ik dan wel ook nog leuk zou vinden is dat Walibi en Fibi (ik dacht dat dat de enige echte gebruikte mascottes zouden blijven) eventueel nog themakledij per zone krijgen en er dus als het ware verschillende combinaties rondlopen. Bij alibabba genre Aladin en Jasmien gekleed, bij Tikizone wat meer tropische kledij van die junglehelmen etc, in de zone rond ww en vampire dan richting het carnavaleske en in de wesernzone typische westernkledij. Maar wel de vormen vd mascotte behouden, dus in de beweeglijke pakskes ...
    Ik ben tussen 2003 en 2015 geen enkele keer in Walibi geweest, maar dankzij het lezen van jullie oude forum weet ik wel ongeveer wat The Music Battle is/was. Toen ik in 2015 naar het park ging, was er van dat concept eigenlijk al niet veel meer te merken. Moest het inderdaad definitief afgevoerd worden (en daar begint het wel op te lijken), dan zouden ze Fibi kunnen behouden als de mascotte van Aqualibi. Eigenlijk vond ik haar nog wel een goed bedachte mascotte en ze heeft ook de juiste kleur om een zwembad te vertegenwoordigen

    Maar jouw idee met aangepaste kleren per themazone klinkt ook niet slecht! Ik zou het wel leuk vinden als ze het zo aanpakken. Al vraag ik me wel af hoe ze dat ik de praktijk moeten doen. Ofwel laat je dan heel wat verschillende mensen als mascotteduo rondlopen, ofwel moeten dezelfde mensen zich telkens omkleden voordat ze naar een ander parkdeel gaan.
    Once you sit back, you never go back.

  2. #242

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Het hele gebeuren rond the Music Battle zal inderdaad afgevoerd worden. Maar de figuren Walibi én Fibi blijven wel degelijk behouden, de rest niet.

  3. #243

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fladnag Bekijk Berichten
    Als je nog maar één tiende van het totaal neemt heb je een baan zoals Goliath (intamin).
    Dus volgens mij zou ik B&M en Intamin niet onmiddelijk uitsluiten. Je weet nooit!
    Dat was de kostprijs van de baan in 2002, tegen dat de baan er zal staan 21 jaar geleden... Dat is een beetje appelen en peren vergelijken.

  4. #244

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    Dat was de kostprijs van de baan in 2002, tegen dat de baan er zal staan 21 jaar geleden... Dat is een beetje appelen en peren vergelijken.
    Van wat ik kan lezen is dit een van de laatste door Intamin gebouwd dus zou ik mij hierop baseren.
    Zelfs expedition Geforce kostte 'maar' 10 miljoen euro zouden de prijzen zo groot verschillen tegenover toen?
    En laat mij eerlijk zijn Geforce lijkt me een ver van ons bed show maar de bouwprijs lijkt mogelijk volgens mij.

    Intamin is recent alleen maar gegroeid en gegroeid wat meestal meer concurrerende prijzen en dus het omgekeerde van wat jij voorstelt.
    Nu als we over B&M praten zouden ze toch al 20 miljoen moeten ophoesten wat dan weer vrij onrealistisch lijkt.
    De goedkoopste (recent gebouwde) dat ik vond was Diamond Back King Island deze kostte 22 miljoen dollar (18,8 miljoen euro).

  5. #245

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fladnag Bekijk Berichten
    Van wat ik kan lezen is dit een van de laatste door Intamin gebouwd dus zou ik mij hierop baseren.
    Zelfs expedition Geforce kostte 'maar' 10 miljoen euro zouden de prijzen zo groot verschillen tegenover toen?
    En laat mij eerlijk zijn Geforce lijkt me een ver van ons bed show maar de bouwprijs lijkt mogelijk volgens mij.
    De prijzen zijn serieus veranderd hoor. Kijk maar naar de kostprijs van Fury 325 (ongeveer 30 miljoen dollar/ 2016 / 2km) tov Nitro (ongeveer 20 miljoen euro / 2001 / 1.6km) Er zit dus echt wel minstens 6 miljoen euro verschil op, gezien de extra lengte van Fury 325

  6. #246

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Gohja meerdere duo's lijken mij in het begin niet echt een probleem. Aangezien er het eerste jaar maar één zone gaat worden aangepakt kan er een tweede duo achteraan lopen en het eerste standaard duo vooraan bij aan de cinema enz vertoeven. Het achterste duo kan dan ook wat volk lokken naar de vernieuwde zone vanuit de western en toekomstige havenzone, door daar af en toe ook rond te wandelen.

    Natuurlijk hoe meer zone's hoe moeilijker het wordt, maar wissels tussendoor bvb. met drie koppels moeten wel lukken lijkt mij.

  7. #247

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Het lijkt alsof de Vlaamse en Waalse pers vandaag hebben afgesproken om nieuws naar buiten te brengen over de megacoaster van Walibi Belgium. Al lijkt het er op dat men gewoon op diverse fora gaan lezen is en daar de grootste geruchten en speculaties hebben overgenomen.

    Bij de Waalse krant Sudpresse beweren ze bijvoorbeeld dat het park vier bouwers de opdracht heeft gegeven om hun nieuwe megacoaster te ontwerpen en bouwen, namelijk B&M, Intamin, Mack en Vekoma. Zowel Sudpresse, Het Laa(g)(t)ste Nieuws als Het Nieuwsblad menen dan weer dat de nieuwe achtbaan een hoogte tussen 70 en 80 meter zal hebben.

    Enfin, de geruchtenmolen draait weer op volle toeren. Al moet ik eerlijk toegeven dat ik wel benieuwd ben naar welke klepper van een achtbaan we gaan krijgen.

  8. #248

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door K-ToF Bekijk Berichten
    Het lijkt alsof de Vlaamse en Waalse pers vandaag hebben afgesproken om nieuws naar buiten te brengen over de megacoaster van Walibi Belgium. Al lijkt het er op dat men gewoon op diverse fora gaan lezen is en daar de grootste geruchten en speculaties hebben overgenomen.

    Bij de Waalse krant Sudpresse beweren ze bijvoorbeeld dat het park vier bouwers de opdracht heeft gegeven om hun nieuwe megacoaster te ontwerpen en bouwen, namelijk B&M, Intamin, Mack en Vekoma. Zowel Sudpresse, Het Laa(g)(t)ste Nieuws als Het Nieuwsblad menen dan weer dat de nieuwe achtbaan een hoogte tussen 70 en 80 meter zal hebben.

    Enfin, de geruchtenmolen draait weer op volle toeren. Al moet ik eerlijk toegeven dat ik wel benieuwd ben naar welke klepper van een achtbaan we gaan krijgen.
    Zou dat dan niet gewoon afgesproken zijn tussen pers en pretpark? Zij hebben 'echt' nieuws, het park heeft extra publiciteit in de 3 laatste weken van het vakantieseizoen. Dat is toch gewoon een win-win situatie.

  9. #249

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    De prijzen zijn serieus veranderd hoor. Kijk maar naar de kostprijs van Fury 325 (ongeveer 30 miljoen dollar/ 2016 / 2km) tov Nitro (ongeveer 20 miljoen euro / 2001 / 1.6km) Er zit dus echt wel minstens 6 miljoen euro verschil op, gezien de extra lengte van Fury 325
    Dat is een baan van 100m hoog bijna tegenover één van 70m ik begrijp je punt maar toch.
    We zullen het nooit weten tot het aangekondigd word.
    Wel altijd een interessant onderwerp, prijzen van banen liggen soms voor dezelfde type/lengte ver uit elkaar.

  10. #250

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Fury 325... Dat is een baan van meer dan 2 km Daar hebben ze in Waver helemaal geen plaats voor. Dus moest het (hopen mag altijd) een B&M worden zal het wel onder die prijs zitten.

  11. #251

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Met dank aan matx30 ben ik op deze foto's terecht gekomen die (deels) over de 8 Worlds of Walibi gaan:







    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  12. #252
    borisvdd
    Guest

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Zie ik dat goed dat de Dalton Terror er nergens meer opstaat?

  13. #253

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
    Zie ik dat goed dat de Dalton Terror er nergens meer opstaat?
    Op de laatste foto, linksonder bij Calamity Mine toch? Er zijn ook heel veel tekeningen bij van Walibi Rhône-Alpes!
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  14. #254

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    De foto's zijn verdwenen denk ik? Of ben ik dat enkel?
    Je vois la vie en des biscuits.

  15. #255

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
    De foto's zijn verdwenen denk ik? Of ben ik dat enkel?
    Bij mij staan ze er nog (in Chrome op laptop), het is wel een vreemd fotoformaat (.webp), dus misschien dat sommige browsers/mobiele weergaves dat niet ondersteunen. Of via deze link: https://www.fabienmanuel.com/copie-d...er-adventure-2
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  16. #256

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Zal Walibi volgend jaar voor het eerst zijn toiletten thematiseren? Ik ben alvast erg benieuwd naar volgend pretparkseizoen...

  17. #257

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Waliboy Bekijk Berichten
    Zal Walibi volgend jaar voor het eerst zijn toiletten thematiseren? Ik ben alvast erg benieuwd naar volgend pretparkseizoen...
    Ik kijk stiekem meer uit naar de thematoilet dan naar de Tiki-wild mouse. Thematoiletten zijn de shit!

  18. #258

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Ik zie daar ook opstaan "Development October 2016"... Dus dan mogen ze zich wel gaan haasten Bij deze, hoeveel geloof moet je er weer aan hechten. Bij Walibi is alles eerst zien en dan geloven... Dat is het omgekeerde dan Phantasialand, daar is het eerst een bouwput zien verschijnen en eerste baanonderdelen alvorens animaties of info wordt vrijgegeven. Hier zie ik altijd mooie animaties en plannen, maar weinig bouwputten

  19. #259

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zilli Bekijk Berichten
    Ik zie daar ook opstaan "Development October 2016"... Dus dan mogen ze zich wel gaan haasten Bij deze, hoeveel geloof moet je er weer aan hechten. Bij Walibi is alles eerst zien en dan geloven... Dat is het omgekeerde dan Phantasialand, daar is het eerst een bouwput zien verschijnen en eerste baanonderdelen alvorens animaties of info wordt vrijgegeven. Hier zie ik altijd mooie animaties en plannen, maar weinig bouwputten
    Ik zei dan ook dat er veel tekeningen bij zaten van Walibi Rhône-Alpes, dat gaat dus over hun nieuwe monorailattractie die dit jaar geopend is... Helemaal geen valse beloftes dus.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  20. #260

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Bij mij staan ze er nog (in Chrome op laptop), het is wel een vreemd fotoformaat (.webp), dus misschien dat sommige browsers/mobiele weergaves dat niet ondersteunen. Of via deze link: https://www.fabienmanuel.com/copie-d...er-adventure-2
    https://nl.wikipedia.org/wiki/WebP

    Is blijkbaar iets van google.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •