Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jak Bekijk Berichten
Op de site met de drie O's staat een nieuwsbericht dat de directeur sterk nadenkt over een winteropening met kerstmis.

Persoonlijk vind ik dit wel een goed idee. De winters worden zachter en de zomers worden wisselvalliger door de klimaatopwarming. Wel moeten ze dan voorzien in binnenattracties. Daarvan hebben ze er al een paar (4D, PU, Challenge, Paleis van de Geest, de nieuwe darkride binnenkort), maar dan zal er wel iets bij moeten.

Daarnaast denk ik dat een schaatsbaan en kerstmarkt wel noodzakelijk zijn om het project te doen slagen. Ook een ijspiste lijkt me dan echt wel een must have. Net zoals goede straatanimatie en als het kan nog eens een grote wintershow in het theater. Wat we ook zien in het meerjarenplan is dat de restaurants groter en uitgebreider gaan worden. Dit kan dus ook een signaal zijn waarom er wordt nagedacht omtrent een winteropening. Je hebt ook nog altijd Aqualibi. Als ik het zie openen, is het wel met een combiticket dat ze het gaan verkopen. In de vorm van 20 euro voor het waterpretpark en 35 euro voor de beide bijvoorbeeld.

Volgens mij zijn alle attracties ook kou- en waterresistent. M.u.v. Flashback en Radja River. Pulsar kan naar het schijnt ook zonder waterbak functioneren.
Enkele jaren geleden hebben ze reeds een super-light winteropening gehad. Ik had toen niet het vermoeden dat dit erg aansloeg bij het grote publiek. Volgens mij was ook enkel de entree-zone geopend met enkele toegevoegde kermisattracties (correct me if I'm wrong). Wanneer ze het volledige park zouden openen heeft het volgens mij wel kans op slagen, mits toevoeging van enkele 'winterattracties'.

Los daarvan; ik dacht dat het 4D Theater niet meer open was. Of heb ik iets gemist ?