Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten
Maar in de drie, vier jaar tijd dat ze eigenaar waren plaatsten ze wel twee achtbanen en een topnotch darkride. Is het dan zo erg dat ze minder oog hadden voor de attracties die er al stonden?! Met die investeringsrate hadden we waarschijnlijk een heel nieuw park nu...
Ooit in Six Flags tijdperk geweest? Was echt troosteloos. Bij een volle wachtrij van de weerwolf was het makkelijk 2 uur en 30 minuten wachten, zonder de gigantisch aantallen voorkruipers meegerekend. Plus nog eens al het stort op de paden, vuilnisbakken die 's ochtends al uitpuilde, onderhoud om van te janken, attracties die er stonden maar gewoon voor dood werden gelaten (Bounty, Turbine was heel vaak gewoon dicht, en attracties die 's morgens niet deftig opstartten, werden gewoon niet meer open gedaan doorheen de dag. Bij deze laatste had je zelfs met die reden aan de kassa altijd een bord met welke attracties er die dag gesloten waren. Ik heb nooit geweten dat dat bord ooit leeg stond...).

Niet tegenstaand heeft Six Flags ons mooie attracties gegeven, maar ook gewoon attracties naar de zak geholpen (1001 nachten, Tornado, Bounty, de waterattracties leefde nog maar ze waren dacht ik ooit van plan om Flashback af te breken kwestie dat ze niet in het dringend onderhoud wouden investeren...). Een beetje een idee dat ik had onder Six Flags tijd: "Shit is Still Shit No Matter How You Dress It": ondanks de brand spanking nieuwe attracties, trok het park op niks. Dan mochten ze van mijn part nog een hyper bouwen, als de rest half kapot is, zou ik niet echt de drang hebben om te gaan.

CDA heeft zijn eerste jaren ook wat steken laten vallen. Misschien omdat ze de parkengroep net hadden gekocht voor de beruchte financiële crisis van 2008? No idea, maar tot en met 2010 was de investeringsdrang maar matig. Vanaf dan was er opeens een boem in investeringen, vooral de verfbeurten van Vampire en Cobra, net als de theming restauratie en de rebranding (hoe uitzichtloos deze later ook bleek te zijn). Ik zeg het, sinds CDA weer positieve cijfers weet te toveren, kunnen de investeringen precies niet meer stuk! En ik juich dit toe! Sinds 2012/2013 ben ik écht weer graag in het park. Daarvoor ook, mede dankzij de toen nog stiekeme boon die ik had voor het park (zei dat toen eens op het forum, kon gewoon niet!), maar ik voelde dat er toen soms wat scheef zat. Nu lijkt alles op zijn plooi te vallen, investeren ze op lange termijn (eindelijk!) en zijn er enkele pareltjes in het park die mij steeds op keer weer terug lokken (Psyké, Weerwolf, CoT, Dalton en Pulsar zijn écht wel pareltjes op hun vakgebied). Goed bezig dus. Ben benieuwd wat ze allemaal in petto hebben, dat het dan maar snel juni is (als we Looopings moeten geloven overgens).