Ik heb onlangs ergens gelezen, maar vraag me niet meer waar, dat het park de Vertigo-zone niet beziet als een zone die als plek voor uitbreiding moet dienen. Klinkt in mijn ogen bizar. Het laatste waar die zone voor gebruikt is, was meer als logistieke site voor de constructie van Pulsar. In datzelfde artikel verwees men wel naar de parking.

En dat vind ik op zich al vreemd. Dus ik heb zelf ook wel mijn twijfels bij dat artikel. De Vertigo-site is zo'n plek in het park waar er nog voldoende plek is om iets deftig mee te doen. Vergeet niet dat die plek zich niet beperkt tot enkel de plaats waar Tornado stond en nog veel verder loopt dan dat plekje alleen. En de parking gebruiken...dan vraag ik mij af dewelke. Want je hebt die extra parking ter hoogte van Cobra, maar aangezien men daar direct bij de buren zit, zie ik dat niet gebeuren. De hoofdparking zie ik al evenmin gebeuren, want op drukke dagen staat meestal de hoofdparking vol, ook de extra parking staat dan vaak vol. Afgelopen Halloween moest men zelfs bezoekers doorverwijzen naar de parking van de Carrefour in Bierges. Dus parkings gebruiken als plaats voor uitbreiding zie ik niet gebeuren. Maar niets is onmogelijk, uiteraard.

Trouwens, een hotel in Walibi Belgium? Ik zie dat écht niet snel gebeuren hoor. En als men daar toch voor kiest: liever een bungalowparkje dan een hotel !