X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 22 van de 33 EersteEerste ... 12202122232432 ... LaatsteLaatste
Resultaten 421 tot 440 van de 648
  1. #421

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Nog enkele leuke weetjes uit een artikel uit de Waalse krant l'Echo, dat op 30 december verscheen!

    * Walibi Belgium ontving in 2017 1.000.000 bezoekers, Aqualibi kreeg 450.000 bezoekers door de poorten.

    * Compagnie des Alpes geeft grif toe dat Walibi Belgium de voorbije jaren de titel van grootste pretpark in België verloren is aan Plopsaland de Panne. Maar CdA is er van overtuigd dat Walibi Belgium die titel snel terug zal winnen. Walibi Belgium mag dan wel ongeveer de grootste naambekendheid hebben in België, men ziet nog steeds een enorm potentieel in het park.

    * 2017 is het beste seizoen voor Walibi Belgium sinds CdA de parken overnam in 2006.

    * De 100.000.000 EUR die CdA in Waver investeert, is al voor een twintigtal miljoen euro opgegaan aan seizoen 2016 en 2017. 10.000.000 EUR daarvan is voorzien voor de renovatie van Aqualibi. De overige 70.000.000 EUR die overblijft, daarvan gaat 30.000.000 EUR naar attracties en 40.000.000 EUR naar het verder verbeteren van de bestaande infrastructuur, waaronder restaurants, winkels, thematisatie, e.d. ...

    Bron: l'Echo

  2. #422

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door K-ToF Bekijk Berichten

    * Compagnie des Alpes geeft grif toe dat Walibi Belgium de voorbije jaren de titel van grootste pretpark in België verloren is aan Plopsaland de Panne. Maar CdA is er van overtuigd dat Walibi Belgium die titel snel terug zal winnen. Walibi Belgium mag dan wel ongeveer de grootste naambekendheid hebben in België, men ziet nog steeds een enorm potentieel in het park.

    * 2017 is het beste seizoen voor Walibi Belgium sinds CdA de parken overnam in 2006.
    Leuk om te zien dat CdA eindelijk inziet dat men niet de grootste speler op de markt kan blijven zonder deftig te investeren en onderhoud op eerste plaats te stellen. Al vind ik hier wel de vergelijking met PdP niet echt opgaan. Het doelpubliek ligt ver uit elkaar en PdP is volgens die regel niet de te counteren concurrent. Beide parken kunnen gerust naast elkaar bestaan zonder dat de één moet onderdoen voor de andere. Qua theming/merchandising/mascotes en aanzuigkracht tot het 'kleine volkje' kan Walibi nooit op tegen Plopsaland; maar omgekeerd geraakt Plopsa ook nooit aan de enkels van Walibi als het gaat over thrills.

    Het punt dat 2017 het beste jaar was voor Walibi sedert de overname getuigd ook opnieuw dat investeringen lonen, en zeker unicums. Pulsar is een echte zegen voor het park. Blijkbaar hebben ze dit nu eindelijk ingezien.

  3. #423

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Ik las net een artikel op de site met de drie O's over het mislukken van de rebranding met de twee rockbands. Als ik dat artikel letterlijk interpreteer, dan zou Fibi dus ook weggaan? Wat denken jullie?

    Ik vraag me nu wel af of ze hun eigen liedjes nog als achtergrondmuziek in het park zullen blijven gebruiken (daar zegt het artikel niets over).
    Once you sit back, you never go back.

  4. #424

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Ik las net een artikel op de site met de drie O's over het mislukken van de rebranding met de twee rockbands. Als ik dat artikel letterlijk interpreteer, dan zou Fibi dus ook weggaan? Wat denken jullie?

    Ik vraag me nu wel af of ze hun eigen liedjes nog als achtergrondmuziek in het park zullen blijven gebruiken (daar zegt het artikel niets over).
    Op termijn zie ik Walibi Belgium daar wel meer en meer afscheid van nemen ja. Of enkel in de kinderzones misschien. Ze zullen wel voor elke World muziek in gedachten hebben hoop ik. Voor Pulsar deden ze al beroep op IMAscore dus wie weet...
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  5. #425

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Ik heb het geloof ik al eens gezegd, maar op zich vind ik die rebranding uiteindelijk toch niet helemaal mislukt. Het schoot wat te ver door en men maakte de fout om enkel muziek als thema te willen hebben voor het park én daarbovenop nog eens alle muziek zelf te produceren. Als muziek maken niet je core business is, is het riskant om net dat als beleving te gaan verkopen. Het stond in de sterren geschreven dat zo'n gemaakte music battle geen lang leven beschoren was.

    Maar ik blijf erbij dat het park en de groep in het algemeen met de nieuwe stijl wel jonger en dynamischer overkomt. Dat zorgt er ook voor dat ze op mij althans geloofwaardiger overkomen als ze zo'n meerjarenplan presenteren. Voorheen was het allemaal wat aan de stoffige kant.

  6. #426

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Ik vond nog enkele concept-arts voor de New-Orléans zone en de Afrikaanse zone van de mega-coaster!







    Bron: La Meuse

  7. #427

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Als dat laatste het treinstation is, (waar het verdacht goed op lijkt, en ook met die stukken aan de zijkant die er als track uitzien); evenaart dit naar mijn mening Phantasialand wel zeer dicht. Nuja, eerst zien in de realiteit zeker?
    Je vois la vie en des biscuits.

  8. #428

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
    Als dat laatste het treinstation is, (waar het verdacht goed op lijkt, en ook met die stukken aan de zijkant die er als track uitzien); evenaart dit naar mijn mening Phantasialand wel zeer dicht. Nuja, eerst zien in de realiteit zeker?
    Ik denk dat je gelijk hebt en damn, dat zou perfect naast Tikiwaka gebouwd kunnen worden zonder ermee te vloeken! Totaal ander thema, maar de stijlen passen zo op het oog perfect bij elkaar.

  9. #429

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Die concept art van het station was ik inderdaad nog nergens tegengekomen. Ziet er wel fantastisch uit! Hopelijk wordt het even sterk uitgevoerd als op de tekeningen, maar daar heb ik na de vorige toevoegingen wel vertrouwen in.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  10. #430

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
    Als dat laatste het treinstation is, (waar het verdacht goed op lijkt, en ook met die stukken aan de zijkant die er als track uitzien); evenaart dit naar mijn mening Phantasialand wel zeer dicht. Nuja, eerst zien in de realiteit zeker?
    Het lijkt inderdaad het station te zijn, als je vergelijkt met de oorspronkelijke concept arts van de Afrikaanse zone.

    En ik moet zeggen: voor het Tiki Waka gebied heb ik de indruk dat de realiteit de concept arts goed benaderd. We mogen dus hopen op een mooi stationsgebouw in 2021!

  11. #431

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Nog wat extra informatie over de transformatie van het park!

    2019: Inkom, kiddie coaster, Bollywood en Ali Baba

    * Met de komst van het Indisch gebied zijn er weinig afbraakwerken nodig. We moeten enkel afscheid nemen van de toegangspoort en het ijsverkooppuntje aan Cobra.

    * Boogie Burger zal verdwijnen en op die plek komt de wachtrij van de nieuwe dark-ride en zal met 35 m² uitgebreid worden.

    * De toiletten worden volledig vernieuwd én gethematiseerd naar de zone waarin ze gelegen zijn.

    * Het nieuwe restaurant krijgt een totale oppervlakte van 512 m² en krijgt zowel buiten als binnen plaatsen. Binnen zullen er 150 zitplaatsen komen, buiten op het terras 96 plaatsen. Het hele restaurant zal stevig gethematiseerd worden.

    * Met de komst van de kiddie-coaster zal ook die kant van het park een totaal nieuwe look krijgen. De nieuwe achtbaan en diens omgeving zal een "aeromail" thema krijgen en die lijn zal ook doorgetrokken worden naar Walibi Playland. Kids Pop horecapuntje krijgt een nieuw leven en zal ook gethematiseerd worden.

    * De kassa's aan de inkom van het park verdwijnen en op die plek komt eigenlijk een gigantisch groot inkomplein. De grote 'W', iconisch voor het park, zal 6 meter hoog worden. Naast enkele plantages en fonteinen zal het inkomplein opgevrolijkt worden met banners en panelen.

    * Deze plek, tussen de controle van de tickets en kassa's en de tassencontrole is gratis toegankelijk voor iedereen en is uitgerust met winkeltjes en horeca. Aqualibi zal niet meer toegankelijk zijn vanaf de parking, wel via de inkomzone. Allen de brandweer kan nog toegang krijgen tot Aqualibi via de parking.

    2020: Zone Dalton Terror, Twist 'n Splash en Sky Fly

    * Deze zone krijgt de naam 'Explorer Adventure' mee en blijft een westernthema behouden, mits enkele grote aanpassingen qua uitzicht.

    * De Sky Fly zou gebouwd worden achter Buzzsaw, ik vermoed dus op de oude plek van Inferno.

    2021: Weerwolf, New Orléans en de megacoaster!

    * De zone rondom Weerwolf en Vampire zou zwaar op de schop gaan. Niet alleen zullen er ingrijpende afbraakwerken en bouwwerken plaats vinden, er zal ook grondig gerenoveerd worden.

    * Naast de Music Express zal ook Jeux Monaco, het lunapark verdwijnen. Het Italiaanse restaurant, Entre-Nous, het personeelsrestaurant van Walibi en de Monster Trucks gaan ook tegen de vlakte. Het station van de Music Express verdwijnt niet, maar zal gerenoveerd worden. Ook het theater aan de voet van Weerwolf verdwijnt.

    * Aan de toegangspoort van het park (ik vermoed die met de plaquette van Eddy Meeùs) komt een ticketcontrole.

    * Het nieuwe restaurant zal geen kleintje worden en krijgt een oppervlakte van 1430 m². Het restaurant zal in verschillende delen opgedeeld worden: een keuken van 380 m² en op de eerste verdieping een technische ruimte van 200 m². Beneden zal er een bargedeelte komen en het eigenlijke zelfbedieningrestaurant, met een mezzanine, goed voor een oppervlakte van 700 m². In het restaurant zijn 360 zitplaatsen voorzien, 190 plaatsen op het terras, dat langs het meer zal komen te liggen.

    * Op de plek van de Monster Trucks komen de nieuwe toiletten. Voor het restaurant komt een nieuw plein, namelijk 'Place du Trône'.

    * Voor Weerwolf komt een zogenaamde 'Aqua Cirque', wat zoveel betekent als een outdoor waterspeelplaats. Vanaf daar zal er onder Weerwolf door een pad lopen, recht richting Vampire.

    * De karting zal het park verlaten, alsook de witte villa, waar zich nog een watermolen bevind. Deze zou geschonken worde aan zo'n heemkundig museum. De picknickplek onder de oranje tent aan CoT zal verplaatst worden naast de Salsa Y Fiesta.

    * Squad Stunt Flight verhuisd, zoals bekend, naar de Afrikaanse zone.

    * Het stationsgebouw voor de megacoaster zal ook geen kleintje worden. Het station zal een grondoppervlakte hebben van 610 m² en zal 7 meter hoog worden. Het stationsgebouw zal bestaan uit twee verdiepingen, bezoekers kunnen instappen in de attractie op de tweede verdieping. Er zal ook een lift voorzien worden voor mindervalide bezoekers. Aan het stationsgebouw komt eveneens een technische ruimte van 135 m², ook met twee verdiepingen.

    * Er komt ook een nieuw restaurant nabij de mega coaster. Dit restaurant zal ook de mogelijkheid bieden om binnen en buiten te eten. Oppervlakte van het restaurant én de keuken zal 650 m² zijn, waaronder 250 zitplaatsen binnen en 250 buiten.

    Bron: La Meuse

  12. #432
    borisvdd
    Guest

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Dat ziet er allemaal mooi uit de komende jaren! Ik voorspel nu al het failliet van Bobbejaanland over vijf jaar.

  13. #433

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door K-ToF Bekijk Berichten
    Nog wat extra informatie over de transformatie van het park!

    2019: Inkom, kiddie coaster, Bollywood en Ali Baba

    * Met de komst van het Indisch gebied zijn er weinig afbraakwerken nodig. We moeten enkel afscheid nemen van de toegangspoort en het ijsverkooppuntje aan Cobra.

    * Boogie Burger zal verdwijnen en op die plek komt de wachtrij van de nieuwe dark-ride en zal met 35 m² uitgebreid worden.

    * De toiletten worden volledig vernieuwd én gethematiseerd naar de zone waarin ze gelegen zijn.

    * Het nieuwe restaurant krijgt een totale oppervlakte van 512 m² en krijgt zowel buiten als binnen plaatsen. Binnen zullen er 150 zitplaatsen komen, buiten op het terras 96 plaatsen. Het hele restaurant zal stevig gethematiseerd worden.

    * Met de komst van de kiddie-coaster zal ook die kant van het park een totaal nieuwe look krijgen. De nieuwe achtbaan en diens omgeving zal een "aeromail" thema krijgen en die lijn zal ook doorgetrokken worden naar Walibi Playland. Kids Pop horecapuntje krijgt een nieuw leven en zal ook gethematiseerd worden.

    * De kassa's aan de inkom van het park verdwijnen en op die plek komt eigenlijk een gigantisch groot inkomplein. De grote 'W', iconisch voor het park, zal 6 meter hoog worden. Naast enkele plantages en fonteinen zal het inkomplein opgevrolijkt worden met banners en panelen.

    * Deze plek, tussen de controle van de tickets en kassa's en de tassencontrole is gratis toegankelijk voor iedereen en is uitgerust met winkeltjes en horeca. Aqualibi zal niet meer toegankelijk zijn vanaf de parking, wel via de inkomzone. Allen de brandweer kan nog toegang krijgen tot Aqualibi via de parking.

    2020: Zone Dalton Terror, Twist 'n Splash en Sky Fly

    * Deze zone krijgt de naam 'Explorer Adventure' mee en blijft een westernthema behouden, mits enkele grote aanpassingen qua uitzicht.

    * De Sky Fly zou gebouwd worden achter Buzzsaw, ik vermoed dus op de oude plek van Inferno.

    2021: Weerwolf, New Orléans en de megacoaster!

    * De zone rondom Weerwolf en Vampire zou zwaar op de schop gaan. Niet alleen zullen er ingrijpende afbraakwerken en bouwwerken plaats vinden, er zal ook grondig gerenoveerd worden.

    * Naast de Music Express zal ook Jeux Monaco, het lunapark verdwijnen. Het Italiaanse restaurant, Entre-Nous, het personeelsrestaurant van Walibi en de Monster Trucks gaan ook tegen de vlakte. Het station van de Music Express verdwijnt niet, maar zal gerenoveerd worden. Ook het theater aan de voet van Weerwolf verdwijnt.

    * Aan de toegangspoort van het park (ik vermoed die met de plaquette van Eddy Meeùs) komt een ticketcontrole.

    * Het nieuwe restaurant zal geen kleintje worden en krijgt een oppervlakte van 1430 m². Het restaurant zal in verschillende delen opgedeeld worden: een keuken van 380 m² en op de eerste verdieping een technische ruimte van 200 m². Beneden zal er een bargedeelte komen en het eigenlijke zelfbedieningrestaurant, met een mezzanine, goed voor een oppervlakte van 700 m². In het restaurant zijn 360 zitplaatsen voorzien, 190 plaatsen op het terras, dat langs het meer zal komen te liggen.

    * Op de plek van de Monster Trucks komen de nieuwe toiletten. Voor het restaurant komt een nieuw plein, namelijk 'Place du Trône'.

    * Voor Weerwolf komt een zogenaamde 'Aqua Cirque', wat zoveel betekent als een outdoor waterspeelplaats. Vanaf daar zal er onder Weerwolf door een pad lopen, recht richting Vampire.

    * De karting zal het park verlaten, alsook de witte villa, waar zich nog een watermolen bevind. Deze zou geschonken worde aan zo'n heemkundig museum. De picknickplek onder de oranje tent aan CoT zal verplaatst worden naast de Salsa Y Fiesta.

    * Squad Stunt Flight verhuisd, zoals bekend, naar de Afrikaanse zone.

    * Het stationsgebouw voor de megacoaster zal ook geen kleintje worden. Het station zal een grondoppervlakte hebben van 610 m² en zal 7 meter hoog worden. Het stationsgebouw zal bestaan uit twee verdiepingen, bezoekers kunnen instappen in de attractie op de tweede verdieping. Er zal ook een lift voorzien worden voor mindervalide bezoekers. Aan het stationsgebouw komt eveneens een technische ruimte van 135 m², ook met twee verdiepingen.

    * Er komt ook een nieuw restaurant nabij de mega coaster. Dit restaurant zal ook de mogelijkheid bieden om binnen en buiten te eten. Oppervlakte van het restaurant én de keuken zal 650 m² zijn, waaronder 250 zitplaatsen binnen en 250 buiten.

    Bron: La Meuse
    Mooi overzichtje! Thanks!

    De focus op de restaurants is dus echt groot. Hopelijk zal dit aanslaan bij het publiek want de vraag is ook in welke richting ze hier mee willen gaan. De focus op de families wordt des belangrijker want de jeugd zie ik hier minder snel eten gezien die vooral de thrill willen denk ik dan?

    Ik blijf er bij dat ze beter voor een Sky Roller kiezen in plaats van een Sky Fly. Maar ja, wie ben ik

    Niets extra verteld over de dark ride?

    Ben wel blij dat die Monster Trucks en Arcade verdwijnen, door zo'n dingen te verwijderen maak je het park meer volwassen tenzij je dat echt heel goed inkleed.
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  14. #434

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GriffonofNemesis Bekijk Berichten
    Ik blijf er bij dat ze beter voor een Sky Roller kiezen in plaats van een Sky Fly. Maar ja, wie ben ik
    In een interview van themeparkfreaks met Marc Guffens (Marketing & Sales Director) heb ik gelezen dat het nog helemaal niet vast staat dat er een Sky Fly komt. Dat er een attractie komt is zeker maar wat voor flat ride is nog niet beslist.

  15. #435

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door K-ToF Bekijk Berichten
    * Het stationsgebouw voor de megacoaster zal ook geen kleintje worden. Het station zal een grondoppervlakte hebben van 610 m² en zal 7 meter hoog worden. Het stationsgebouw zal bestaan uit twee verdiepingen, bezoekers kunnen instappen in de attractie op de tweede verdieping. Er zal ook een lift voorzien worden voor mindervalide bezoekers. Aan het stationsgebouw komt eveneens een technische ruimte van 135 m², ook met twee verdiepingen.
    Mmmmmm... een stationsgebouw met twee verdiepingen...
    Mogelijks zoek ik het wat ver, maar dit vergroot voor mij de kans dat we een B&M hyper krijgen. Dit daar alle B&M hypers bij mijn weten hun vertrek maken op een tweede verdieping (correct me if I'm wrong).

  16. #436

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door T-Bô Bekijk Berichten
    Mmmmmm... een stationsgebouw met twee verdiepingen...
    Mogelijks zoek ik het wat ver, maar dit vergroot voor mij de kans dat we een B&M hyper krijgen. Dit daar alle B&M hypers bij mijn weten hun vertrek maken op een tweede verdieping (correct me if I'm wrong).
    Zou wel eens goed kunnen kloppen, maar wil niet meteen zeggen dat de achtbaan hier ook zal vertrekken op de tweede verdieping. Het kan ook zijn dat de bovenste ruimte bestaat uit wachtrij, zoals bvb bij Pulsar
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  17. #437

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Mooi en ook bedankt voor het overzicht.

    Enkele vragen die ik me stel... Er komen heel wat nieuwe restaurants, maar welke keuken zullen die aanbieden? Voor India bijvoorbeeld hoop ik op een meer Aziatische keuken, want dat ontbreekt op dit moment toch wel erg in het park.

    Er wordt misschien niet veel afgebroken, maar door de nieuwe darkride moeten we het wel met 2 spookhuizen minder doen deze herfst. Tenzij ze andere locaties in gedachten hebben voor nieuwe spookhuizen.

    Ik maak me toch wel een beetje zorgen om de toegangspoort als die opschuift. Ik hoop dat ze die dan een heel stuk breder maken dan het huidige hekken, want anders wordt dit toch wel heel erg drummen op drukke dagen? En zal de ticketcontrole ook pas een jaar later in gebruik genomen worden (2021 i.p.v. 2020)?

    Krijgt Salsa Y Fiesta ook een nieuwe locatie?

  18. #438

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Er wordt misschien niet veel afgebroken, maar door de nieuwe darkride moeten we het wel met 2 spookhuizen minder doen deze herfst. Tenzij ze andere locaties in gedachten hebben voor nieuwe spookhuizen.
    Ik betwijfel of de nieuwe darkride de volledige ruimte van Ali Baba gaat gebruiken, ik verwacht dat tenminste één spookhuis gewoon blijft.

  19. #439

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Ik betwijfel of de nieuwe darkride de volledige ruimte van Ali Baba gaat gebruiken, ik verwacht dat tenminste één spookhuis gewoon blijft.
    Op eerdere schetsen leek het mij dat enkel Project InvaZion moest verdwijnen, en die was toch volledig op. Ook op de openingsdag konden wel al duidelijk zien dat deze leeggemaakt werd.

    Lumberjack zie ik wel nog even blijven, gezien die nog niet zo oud is en vorig jaar ook nog enkele aanpassingen kreeg.

  20. #440

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Ik betwijfel of de nieuwe darkride de volledige ruimte van Ali Baba gaat gebruiken, ik verwacht dat tenminste één spookhuis gewoon blijft.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Op eerdere schetsen leek het mij dat enkel Project InvaZion moest verdwijnen, en die was toch volledig op. Ook op de openingsdag konden wel al duidelijk zien dat deze leeggemaakt werd.

    Lumberjack zie ik wel nog even blijven, gezien die nog niet zo oud is en vorig jaar ook nog enkele aanpassingen kreeg.
    Jawel hoor, Lumberjack blijft tot mijn grote vreugde gewoon bestaan Project InvaZion verdwijnt inderdaad wel.

    Bron: interview van Themeparkfreaks
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •