X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 653

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Wow! Helemaal van m'n sokken geblazen! Ik ben echt superblij dat ze voor Intamin kiezen, en de lay-out ziet er echt wel geniaal uit!

    Enkel over die cobraroll weet ik niet of ik enthousiast ben. Het ziet er wel geweldig uit, maar ik ben benieuwd hoe de ritervaring zal zijn.

  2. #2

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door siroccofreakske Bekijk Berichten
    Enkel over die cobraroll weet ik niet of ik enthousiast ben. Het ziet er wel geweldig uit, maar ik ben benieuwd hoe de ritervaring zal zijn.
    Ik had daar eerder het omgekeerde bij: ik vind het er niet erg elegant uitzien, maar ik denk wel dat het iets tof gaat zijn om door te bollen. Ik verwacht er een beetje dat plezante het héén en weer gooi werk op zoals je dat ervaart op het hoogste punt van Taron, net na de tweede launch.

  3. #3

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Ik had daar eerder het omgekeerde bij: ik vind het er niet erg elegant uitzien, maar ik denk wel dat het iets tof gaat zijn om door te bollen. Ik verwacht er een beetje dat plezante het héén en weer gooi werk op zoals je dat ervaart op het hoogste punt van Taron, net na de tweede launch.

    Exact mijn gedachte: geen streling voor het oog, voor de rest van het lichaam hopelijk des te meer. Ik word héél enthousiast, ik zie meer potentiel in deze baan dan in Hyperion bijvoorbeeld. Die double down! Die laatste reeks heuveltjes! Die GeForce-achtige first drop!

    Van de naar buiten gebankte heuveltjes word ik eigenlijk net niet heel erg enthousiast, want zo leuk vind ik die op RMC-banen ook niet.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •