X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 27 van de 33 EersteEerste ... 172526272829 ... LaatsteLaatste
Resultaten 521 tot 540 van de 648
  1. #521

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Eerlijk gezegd loop in niet echt warm van de baan.
    Ik mis een invulling. de stats zijn mooi en zo maar als ik kijk naar tiky dan zie ik decoratie missen.

    Hopelijk heb ik het mis echt waar.
    misschien ik warmer ga lopen als India er komt en ze me bewijzen dat ze het echt kunnen nu is het voor mij maar 80%. leuk om te doen maar niet om meer dan 20 min voor te wachten.

  2. #522

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Goh, een mega coaster hoeft voor mij niet volledig aangekleed te zijn, het zicht op al dat staal is ook al veel waard.

  3. #523

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Dat kunnen we nu toch nog maar moeilijk zeggen he, die eerste beelden geven gewoon een blik op een mogelijke (hopelijk definitieve) lay-out. Decoratie en theming heeft niets te maken met deze eerste voorstelling van Intamin & Walibi dus dat we enkel maar een zicht krijgen op de baan zelf lijkt me logisch... Dat je “niet meer dan 20 minuten zou wachten” vind ik dan ook wat vreemd om nu al te zeggen, en zelfs al wordt deze baan maar matig gethematiseerdx dan nog is die écht top.

  4. #524

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Goh, een mega coaster hoeft voor mij niet volledig aangekleed te zijn, het zicht op al dat staal is ook al veel waard.
    Inderdaad, als ze het station en de wachtrij al goed aankleden ga ik al heel tevreden zijn. Een mega coaster theme je ook niet zo makkelijk. Kan er me geen enkele bedenken die echt enorm veel aangekleed is. Shambhala komt in mijn gedachten maar buiten het station & wachtrij is het ook maar de splashzone die aangekleed is daar.

  5. #525

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    De opbouw van KARMA WORLD is begonnen! Eerste stap : de Cobra wordt grondig gekuist en krijgt nadien een nieuw laagje verf!

    Naam:     46468102_10156709391851276_8346285907661291520_o.jpg
Bekeken:  3609
Groote:   444,8 KB
    Bron: Facebook Walibi Belgium

  6. #526

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    da was op zich ook eens nodig!

  7. #527

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    OEF! Ik hoopte zo hard dat Cobra een nieuw likje verf zou krijgen, want de oude kleur begon zich hier en daar opnieuw te tonen. Ze zijn duidelijk van plan om het deftig aan te pakken. Nu nog alle paden van het gebied uitbreken en vernieuwen en die spuuglelijke metalen railings in de wachtrij vervangen en dan staat Cobra met z’n nieuw station er zeer deftig en aantrekkelijk bij.

    O ja, die Sunkid trein is ook heel erg welkom ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  8. #528

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Is de mascotte ook klaar voor zijn metamorfose?

    http://www.e-gluestudio.fr/en/mascot...d-friends/4744

    Zou dit iets zijn voor de rebranding van paar jaar geleden of voor nu?

  9. #529

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wapiti Bekijk Berichten
    Is de mascotte ook klaar voor zijn metamorfose?
    God sta ons bij als dat het geval is!
    Dat zou zo dramatisch zijn dat ik het toch even ook op deze plek in visuele vorm moet laten verschijnen. Kijk en kotst, kinders!
    Naam:     refonte-walibi-mascotte.jpg
Bekeken:  2180
Groote:   324,9 KB

  10. #530

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Ik geloof nooit dat Walibi voor een uitgerekte rosse ezel als mascotte gaat kiezen. Met de massa’s korting op kangoeroespullen geloof ik wel in een verandering van look voor de kangoeroe, maar niet voor dit mottig geval! Van mij mag de kangoeroe van 2005 terug komen!

  11. #531

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Ik geloof ook helemaal niet dat die van hierboven het gaat worden (en daar ben ik blij om, want ik vind hem ook niet zo geslaagd). Ten eerste zie ik op de website achter de link van Wapiti in kleine lettertjes staan dat de schetsen bedoeld zijn voor de drie walibiparken in België, Frankrijk en Nederland. Wat zeer onlogisch zou zijn omdat Walibi Holland juist van de mascottes af wil. Ten tweede vind ik het helemaal niet passen bij alle concepttekeningen die hier de laatste paar maanden gepasseerd zijn, noch qua stijl noch qua nieuwe personages.

    Voor mij is het duidelijk: verouderde informatie, waarschijnlijk zelfs van voor de rebranding in 2011

    Zelf denk ik ook wel dat er nieuwe merchandise gaat komen nu het uiterlijk van het park grondig verandert. Maar of de kangoeroe dan ook verandert? Geen idee ... de tijd zal het leren.
    Laatst gewijzigd door Azmidiske; 26-11-18 om 07:30.
    Once you sit back, you never go back.

  12. #532

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Ik geloof ook helemaal niet dat die van hierboven het gaat worden (en daar ben ik blij om, want ik vind hem ook niet zo geslaagd). Ten eerste zie ik op de website achter de link van Wapiti in kleine lettertjes staan dat de schetsen bedoeld zijn voor de drie walibiparken in België, Frankrijk en Nederland. Wat zeer onlogisch zou zijn omdat Walibi Holland juist van de mascottes af wil. Ten tweede vind ik het helemaal niet passen bij alle concepttekeningen die hier de laatste paar maanden gepasseerd zijn, noch qua stijl noch qua nieuwe personages.

    Voor mij is het duidelijk: verouderde informatie, waarschijnlijk zelfs van voor de rebranding in 2011

    Zelf denk ik ook wel dat er nieuwe merchandise gaat komen nu het uiterlijk van het park grondig verandert. Maar of de kangoeroe dan ook verandert? Geen idee ... de tijd zal het leren.
    Als het van voor 2011 was, zou de site vier walibi-parken vermelden in plaats van drie, toch?

  13. #533

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Als het van voor 2011 was, zou de site vier walibi-parken vermelden in plaats van drie, toch?
    Redesigning of the famous kangaroo mascot Walibi, his friends and their airship for all communication and advertising media of those theme parks in Belgium, France and the Netherlands.

    Er wordt nergens over 3 of 4 gesproken

    Het moment van uploaden op hun site stamt uit februari 2015:
    http://www.e-gluestudio.fr/wp-conten...i-mascotte.jpg
    --> http://www.e-gluestudio.fr/wp-content/uploads/ 2015/02 /refonte-walibi-mascotte.jpg
    Laatst gewijzigd door MG_Maxim2; 28-11-18 om 13:10.

  14. #534

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    "De Cobra was geel met bordeauxrood. "We hebben nu een wit-grijze grondlaag aangebracht. De uiteindelijke kleur zal neigen naar beige-bruin en goud, zodat de baan volledig geïntegreerd wordt in Karma World." (een zin van de site met 3 o's)

  15. #535

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door belgiumfalcon Bekijk Berichten
    "De Cobra was geel met bordeauxrood. "We hebben nu een wit-grijze grondlaag aangebracht. De uiteindelijke kleur zal neigen naar beige-bruin en goud, zodat de baan volledig geïntegreerd wordt in Karma World." (een zin van de site met 3 o's)
    Op de foto's in dat artikel is ook de vrijgekomen plaats met de sloop van het horecapuntje tegenover Cobra, waar een groot restaurant voor in de plaats komt, waar op zijn plaats de parktrein voor moest verdwijnen.

    Ik hoop dat ze het restaurant wat verder van het pad bouwen dan dat horecapuntje. Het gebied met Cobra vond ik redelijk druk (in de zin van op elkaar gepropt) en die open ruimte van nu staat mij toch meer aan. Ik hoop ook dat het restaurant het zicht op het meer vanaf het pad niet te veel wegneemt. Ik vind het nog steeds jammer van de trein, maar het terras aan het water lijkt me wel leuk.

  16. #536

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MG_Maxim2 Bekijk Berichten
    Het moment van uploaden op hun site stamt uit februari 2015
    En daarmee valt mijn pre-musicbattle-theorie dus blijkbaar ook in het water. Toch zou het mij sterk verbazen moesten dit echt de nieuwe mascottes worden. Dat ik de tekenstijl niet bij de huidige plannen vind passen en ik deze versie van de kangoeroe niet zo mooi vind, is natuurlijk een persoonlijke mening. Maar dan nog heb ik geen idee hoe een ijsbeer in een van de nieuwe themazones zou kunnen thuishoren (Exotic World, Bollywood, Afrika, New Orleans). Plus ze zouden dan ook een reeks nieuwe personages invoeren die niemand nu kent en bij de Music Battle is dat ook niet gelukt.

    @Ignace: Oei, er zit dus een gat in mijn pretparkkennis Ik heb nooit geweten dat er vroeger nog een vierde Walibi-park bestond? Welk was dat?

    Ik snap dat de bouw van Karma World op ons forum nu een beetje overschaduwd wordt door de aankondiging van de megacoaster 2021, andere grote projecten in de buurt en het feit dat de bouw van een binnenattractie minder mooie foto's oplevert. Maar ik hoop dat Walibi deze winter toch af en toe wat nieuwe info zal geven.

    Ideetje voor forumleden die zich vervelen: binnenkort zelf eens gaan kijken naar de nieuwe kleuren van de Cobra en foto's maken? Aqualibi is 's winters gewoon open (denk ik) en Cobra is zichtbaar vanaf de autoparking. Ook een mogelijkheid: Op je GPS Rue Hubin 4, Waver intikken. Al is die afstand waarschijnlijk iets te groot voor een deftige foto.
    Once you sit back, you never go back.

  17. #537

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    En daarmee valt mijn pre-musicbattle-theorie dus blijkbaar ook in het water. Toch zou het mij sterk verbazen moesten dit echt de nieuwe mascottes worden. Dat ik de tekenstijl niet bij de huidige plannen vind passen en ik deze versie van de kangoeroe niet zo mooi vind, is natuurlijk een persoonlijke mening. Maar dan nog heb ik geen idee hoe een ijsbeer in een van de nieuwe themazones zou kunnen thuishoren (Exotic World, Bollywood, Afrika, New Orleans). Plus ze zouden dan ook een reeks nieuwe personages invoeren die niemand nu kent en bij de Music Battle is dat ook niet gelukt.

    @Ignace: Oei, er zit dus een gat in mijn pretparkkennis Ik heb nooit geweten dat er vroeger nog een vierde Walibi-park bestond? Welk was dat?

    Ik snap dat de bouw van Karma World op ons forum nu een beetje overschaduwd wordt door de aankondiging van de megacoaster 2021, andere grote projecten in de buurt en het feit dat de bouw van een binnenattractie minder mooie foto's oplevert. Maar ik hoop dat Walibi deze winter toch af en toe wat nieuwe info zal geven.

    Ideetje voor forumleden die zich vervelen: binnenkort zelf eens gaan kijken naar de nieuwe kleuren van de Cobra en foto's maken? Aqualibi is 's winters gewoon open (denk ik) en Cobra is zichtbaar vanaf de autoparking. Ook een mogelijkheid: Op je GPS Rue Hubin 4, Waver intikken. Al is die afstand waarschijnlijk iets te groot voor een deftige foto.
    Walibi Belgie
    Walibi Rhones Alpes
    Walibi Holland
    WAlibi Sud Ouest
    Walibi Stroumpf

  18. #538

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    En Walibi Belgium heeft nu officieel de toestemming voor de bouw van de mega coaster in 2021. Er werd afgelopen augustus al een eerste vergunning afgegeven voor het park, maar de buurtbewoners gingen daartegen in beroep. Uiteindelijk heeft Walibi nu dus toch de officiele vergunningen in huis voor de bouw van de achtbaan, maar ook voor de rest van de toekomstige uitbreidingen en nieuwe attracties voorzien in hun masterplan.

  19. #539

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door K-ToF Bekijk Berichten
    Ik geloof nooit dat Walibi voor een uitgerekte rosse ezel als mascotte gaat kiezen. Met de massa’s korting op kangoeroespullen geloof ik wel in een verandering van look voor de kangoeroe, maar niet voor dit mottig geval! Van mij mag de kangoeroe van 2005 terug komen!
    Ik denk dat het niet meer lang zal duren eer de nieuwe kangeroe look zal komen. CDA heeft namelijk in juni 2018 een illustrator aangenomen die ook al schetsen heeft laten tonen op zijn artistieke pagina van een kangeroe met een nieuwe verfrissende look. Benieuwd wanneer ze hiermee naar buiten gaan komen.
    Bronnen:
    www.artstation.com/artwork/O2rmw
    http://fr.viadeo.com/fr/profile/charly.loubet

    Is er iemand die de fotos via de eerste link op het forum rechtstreeks zou kunnen zetten?
    Laatst gewijzigd door wapiti; 16-01-19 om 00:41.

  20. #540

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Wanneer dit de nieuwe mascotte zal zijn vind ik het wel een verbetering.

    Doet me terugdenken aan de oude, dikke en naakte versie. :-)
    Zal wel enkel in de kinderzones ingezet worden denk ik, aangezien de mascotte toch meer naar de achtergrond zou verdwijnen?

    Op de Facebook van WB is vandaag ook de naam van de vernieuwde kinderzone bekend gemaakt. Naast Exotic en Karma World hebben we vanaf 2019 ook Fun World.

  21. 17-01-19, 18:24

    Reden
    Al gepost in ander topic

  22. 17-01-19, 19:05

    Reden
    Al gepost in ander topic

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •