X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 653

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door traveler Bekijk Berichten
    Je komt binnen in het park (wel met korting ) en je geeft meer uit net omdat je meer hebt bespaard. Vooral gezinnen zijn voor deze techniek van upselling vatbaar. ‘mama ik wil die knuffel, nog een ijsje’
    Dat dacht ik ook, maar bij Slagharen hebben ze onlangs het tegendeel bewezen. Daar hebben ze de schaar gezet in de exuberante kortingen met als resultaat dat mensen ook meer geld uitgaven in het park. Ik geloof dat ze het toen hadden over dat je met kortingen vooral bevolkingsgroepen aantrekt die sowieso niet van plan zijn veel geld uit te geven in het park.

  2. #2

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jak Bekijk Berichten
    Walibi is altijd al het duurste pretpark van België geweest.

    Het lijkt me dan ook gerechtvaardigd dat Walibi stijgt in hun abonnementsprijzen. Ik heb de abonnementen in België wel altijd disproportioneel gevonden in verhouding met de reguliere ticketprijzen aan de kassa. Benieuwd of de ticketprijzen nog blijven stijgen in de komende jaren.

    Ooit moet het plafond toch eens bereikt zijn. Benieuwd of het de grens van 40 euro hier ook zal overschrijden, zoals in Duitsland.
    Veel hangt natuurlijk af van de economische welvaart. Stijgt de koopkracht van de consument? Dan kan de ticketprijs vlotjes naar boven. Daalt de koopkracht van de consument? Dan blijft de ticketprijs waarschijnlijk stabiel en zijn er veel kortingsacties.

    Wat wel opvalt is dat alle pretparken in België ongeveer hetzelfde vragen. Zowel Bobbejaanland, Bellewaerde, Plopsaland en Walibi vragen ongeveer een prijs die in dezelfde prijscategorie ligt. Benieuwd hoe Bobbejaanland zijn inkomprijs kan rechtvaardigen t.o.v. de andere parken...
    Ik denk dat eens de hyper er staat, we minimum 40 euro gaan moeten betalen. Als alle plannen doorgaan en het uitgewerkt wordt zoals we verwachten, dan zal dat wellicht wel terecht zijn. Het verschil zal merkbaar zijn, zelf bij de gewone bezoeker. Bezoekers maken ook wel het verschil tussen een Efteling, Disney en Walibi en de bijhorende prijs.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Dat dacht ik ook, maar bij Slagharen hebben ze onlangs het tegendeel bewezen. Daar hebben ze de schaar gezet in de exuberante kortingen met als resultaat dat mensen ook meer geld uitgaven in het park. Ik geloof dat ze het toen hadden over dat je met kortingen vooral bevolkingsgroepen aantrekt die sowieso niet van plan zijn veel geld uit te geven in het park.
    Ook een belangrijk punt en mensen met meer geld kunnen vanuit andere landen naar Waver trekken. En als de gewone inkomprijs net iets goedkoper is dan bijvoorbeeld een Phantasialand of Parc Astérix met tegen de hyper dat aanbod van attracties, zullen ze graag gaan.
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •