X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 15 van de 33 EersteEerste ... 5131415161725 ... LaatsteLaatste
Resultaten 281 tot 300 van de 648
  1. #281

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
    Dat kindergebied kan trouwens iets meer "uitgebuit" worden...
    Zet daar een gezellig terras waar mama en papa op het gemak iets kunnen drinken en tegelijk een overzicht hebben over alle kinderattracties. Nu staat daar geen leuke bar met een gezellig terras denk ik.
    Hangt er van af welke van de twee je bedoeld. Bij de Skunx zone is geen terras voorzien,bij WAB wel, daar is het Kids pop! horecapunt gelegen.

  2. #282

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
    Dat kindergebied kan trouwens iets meer "uitgebuit" worden...
    Zet daar een gezellig terras waar mama en papa op het gemak iets kunnen drinken en tegelijk een overzicht hebben over alle kinderattracties. Nu staat daar geen leuke bar met een gezellig terras denk ik.


    Momenteel is daar Kids Pop! een kleinschalig uitgiftepunt van frisdrank en snoepgoed. Nu ken ik wel de hele menulijst niet meer, maar veel verkochtte ze er niet. Wel het noodzakelijke. Lees: frisdrank, chips, ... (cafetaria-shizzle)

  3. #283

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Verder...

    Zou het ook niet kunnen dat de "Thrillride" slaat op de Gerstlauer Bobsled. Daarover wordt niets vermeld... (Of die attractie is al goedgekeurd en heeft al alle vergunningen die het nodig heeft).

  4. #284

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Er komen 10 nieuwe attracties he. Pulsar zit daar waarschijnlijk al in (daarom eerst die verwarring met 4 nieuwe coasters ipv 3), dan tel ik verder nog de Bobsled Coaster, Kiddie Coaster en Mega Coaster. Dan hadden we nog die Mack Twist 'n Splash en dat draaiend theater, 6 stuks dus. Meer is volgens mij niet geweten, of althans toch geen 10 attracties. Ruimte genoeg dus nog voor wat extra attracties, en dan hoop ik inderdaad ook op een deftige thrillride.

  5. #285

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hanskuh Bekijk Berichten
    Ergens vind ik het wel jammer dat ze die kinderattracties gaan integreren in een themagebied 'voor volwassenen'. Wij vinden het net leuk om met de kinderen te vertoeven in de kindergedeeltes waar het altijd vrij rustig is.
    Misschien wordt er een kinderattractie verplaatst, maar Walibi gaat geen afscheid nemen van hun kinderzones. Integendeel, in 2019 wordt de grote kinderzone (de WAB-zone naast Psyké) uitgebreid met een kinderachtbaan.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jak Bekijk Berichten
    Verder...

    Zou het ook niet kunnen dat de "Thrillride" slaat op de Gerstlauer Bobsled. Daarover wordt niets vermeld... (Of die attractie is al goedgekeurd en heeft al alle vergunningen die het nodig heeft).
    Het zou me verbazen als dat nog niet in orde is. Het opent volgend jaar al he...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefke88 Bekijk Berichten
    Er komen 10 nieuwe attracties he. Pulsar zit daar waarschijnlijk al in (daarom eerst die verwarring met 4 nieuwe coasters ipv 3), dan tel ik verder nog de Bobsled Coaster, Kiddie Coaster en Mega Coaster. Dan hadden we nog die Mack Twist 'n Splash en dat draaiend theater, 6 stuks dus. Meer is volgens mij niet geweten, of althans toch geen 10 attracties. Ruimte genoeg dus nog voor wat extra attracties, en dan hoop ik inderdaad ook op een deftige thrillride.
    Er is verder ook nog een soort 'avonturenparcours' te zien op de concept arts. Een soort van hangbrug wordt het denk ik. Daarnaast zou er ook een nieuwe attractie openen in de zone van Flashback-Psyké, maar pas tegen 2022-2023.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  6. #286

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
    Het zou me verbazen als dat nog niet in orde is. Het opent volgend jaar al he...
    Plopsaland ?

    Blijkbaar is het niet ongewoon om allerhande vergunningsaanvragen pas in te dienen lang na de bouw van desbetreffende attractie/ander begonnen is.

  7. #287

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Plopsaland ?

    Blijkbaar is het niet ongewoon om allerhande vergunningsaanvragen pas in te dienen lang na de bouw van desbetreffende attractie/ander begonnen is.
    Ik twijfelde om de mop ook nog te maken...
    Het kan natuurlijk altijd, maar meestal heeft Walibi dit soort zaken wel op orde. Hoewel, zeg nooit nooit...
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  8. #288

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Op 26 september geeft Walibi Belgium trouwens een persconferentie op de EAS in Berlijn over hun masterplan. Ik ben eens benieuwd of er dan eventuele nieuwtjes gaan vallen. Bijvoorbeeld wie voor de bouw van de megacoaster gaat zorgen?



    Naar verluid zouden de eerste werkzaamheden - zij het kleine zaken - inmiddels begonnen zijn afgelopen weekend. Zo zouden de houten barrières tussen het meer en Aqualibi inmiddels verwijderd zijn en zijn er inmiddels fluo-markeringen te vinden op de paden voor Aqualibi.

  9. #289

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Iemand eigenlijk een idee hoe het zit met de Keverbaan? Staat dat ding nog recht?
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  10. #290

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
    Iemand eigenlijk een idee hoe het zit met de Keverbaan? Staat dat ding nog recht?
    Gevonden op de Facebook van Walibi Belgium Fans:
    Les travaux ont commencé ! Dernière weekend pour profiter de notre chère coccinelle !!!
    https://scontent.fbru2-1.fna.fbcdn.n...8e&oe=5A4409C5

  11. #291

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Dinsdag doet Walibi een persconferentie op de EAS in Berlijn over hun masterplan. Ben benieuwd of er nog meer info en/of concept arts naar buiten worden gegooid...

  12. #292

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    En daar zijn de buurtbewoners van Walibi weer! Dit keer komen ze in actie tegen de komst van de megacoaster in 2021. De reden is dat op de locatie van de megacoaster, Espace de Moulin, een molen staat uit 1862. Tijdens een algemene vergadering afgelopen week bleek immers dat deze molen misschien wel afgebroken moet worden. Of dat is toch waar de buurtbewoners bang voor zijn.

    Bron: l'Avenir

  13. #293

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Sorry voor de dubbelpost, maar dit wilde ik jullie toch niet onthouden. Een plannetje met alle veranderingen en alle nieuwigheden op een rijtje!





    Wat valt eigenlijk op?

    * Naast Coccinelle, die richting Weerwolf verhuisd en de Squad Stunt Flight die naar het nog te bouwen Afrikaanse themagebied gaat, verhuist ook de SkunX Tour naar een nieuwe plek, namelijk de Tiki-zone.
    * Er komt kennelijk een nieuwe thrillride, die -als ik het goed voorheb- naar de plek van Inferno.
    * De dark-ride in het Ali Baba gebouw zal kennelijk de Popcorn Revenge van Alterface worden.
    * Het is misschien niet de vaste footprint van de megacoaster, maar men heeft kennelijk veel plaats voorzien, namelijk van de weide aan CoT tot Calamity Mine.

    Bron: Ameworld en l'Avenir

  14. #294

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    We hebben toevallig net een artikel gemaakt met dezelfde (en meer) info. Wij konden op de bovenste foto zelfs ongeveer een layout onderscheiden (overeenkomstig met de footprint die je aanhaalt), het blijft bij speculatie maar het is toch stof tot nadenken. Zo gedetailleerd zet je er een achtbaan toch niet zomaar op?

    ► Het volledige uitgebreide artikel met meer foto's en info vind je hier: www.bit.ly/2wPk2qg


  15. #295

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Nog meer details over de metamorfose van Walibi Belgium!

    Inkom Walibi Belgium:





    Zone Vampire, Weerwolf, Coccinelle:



    Zone Pulsar en FlashBack:



    Zone Dalton Terror + nieuwe thrillride Gerstlauer Sky Fly (oude locatie Inferno):





    Zone Walibi Playland + nieuwe achtbaan:



    Zone Ali Baba



    Aqualibi + nieuwe glijbaan:



    Bron: WonderWorld en Ameworld

  16. #296

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Toftof! Een Gerstlauer SkyFly, een megacoaster dat geen gewone saaie out&back lay-out krijgt, Flash Back/Pulsar met een haventhema, een glijbaan met tonnen en een glijbaan met trechter in Aqualibi,... Ze lijken echt ieder pijnpuntje in het park aan te pakken ook (toiletten aan Psyké). Ik ben fan .

    Zou dat draaiend theater in Ali Baba niet zoiets worden als Nightmare in TusenFryd, dat is ook van Alterface? Popcorn Revenge doet vermoeden dat het toch iets gooien/schieten is. Hopelijk is hiervan de capaciteit wel een stuk beter.

    Edit: Ofwel een soort Maus-au-Chocolat met het principe van the Carrousel Of Progress in het Magic Kingdom. Een cirkel, waarvan je na iedere draai een kwart aflegt en ondertussen in 1 gedeelte steeds in- en uitgestapt wordt. In de 3 andere delen kan je ondertussen schieten op die schermen. Zou wel tof zijn.
    Laatst gewijzigd door jefke88; 26-09-17 om 08:38.

  17. #297

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Blijkbaar heb ik ergens gemist dat Aqwalibi nieuwe glijbanen zou plaatsen. Uitbreiding voor kinderen en ouderen ik ben alvast nieuwsgierig.

    Hier een daar zie je ook ruimte voor uitbreiding zoals in het gebied rond de cobra. Slim, ik hoop echt dat het Walibi lukt om het park naar een hoger niveau te tillen.

  18. #298

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Dit overtreft toch echt alle verwachtingen. Aqualibi wordt ook eindelijk een volwassen park. Dat werd eens tijd, regionale zwembaden in Duitsland en Nederland hebben soms al meer slides. Ik denk ook dat wanneer Oceade de deuren sluit, ze deze extra capaciteit goed gaan kunnen gebruiken. Ben wel nog steeds benieuwd naar de layout van de coaster volgend jaar. Die kunnen ze precies het langst geheim houden.
    Ik loop niet zo warm van de Skyfly. Persoonlijk had ik graag deze attractie gezien als vervanger van de Enterprise: https://www.youtube.com/watch?v=TsP1Ttu3R44 Zou volgens mij goed in de smaak vallen bij het doelpubliek van Walibi.

  19. #299

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Weer een hoop prachtige nieuwe beelden! De nieuwe Coccinelle ziet er echt knap uit, al zal de naam wel verdwijnen met het nieuwe thema. Jammer dat er de laatste tijd blijkbaar nog maar één optie is om een nieuwe thrillride te bouwen: iets uit de Skyfly-reeks. Toffe attracties, dat wel, maar ik had liever iets originelers gezien. Al mogen we zeker niet klagen, we gaan echt nog prachtige dingen zien in Waver de komende jaren.
    Over die Popcorn Revenge: ik vond die Nightmare in Tusenfryd echt iets leuks, dus laat maar komen! En ik denk dat het gaat over dit ding dan, en daar zou de capaciteit toch beter moeten zijn dan die van Tusenfryd, aangezien er met meerdere tribunes wordt gewerkt:


  20. #300

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vampire Bekijk Berichten
    Ik loop niet zo warm van de Skyfly. Persoonlijk had ik graag deze attractie gezien als vervanger van de Enterprise: https://www.youtube.com/watch?v=TsP1Ttu3R44 Zou volgens mij goed in de smaak vallen bij het doelpubliek van Walibi.
    Dat hadden ze voor mij gerust mogen plaatsen. Maar ik vrees dat Walibi geen attracties meer gaat zeten a la Enterprise.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Putoor Bekijk Berichten
    Weer een hoop prachtige nieuwe beelden! De nieuwe Coccinelle ziet er echt knap uit, al zal de naam wel verdwijnen met het nieuwe thema. Jammer dat er de laatste tijd blijkbaar nog maar één optie is om een nieuwe thrillride te bouwen: iets uit de Skyfly-reeks. Toffe attracties, dat wel, maar ik had liever iets originelers gezien. Al mogen we zeker niet klagen, we gaan echt nog prachtige dingen zien in Waver de komende jaren.
    Over die Popcorn Revenge: ik vond die Nightmare in Tusenfryd echt iets leuks, dus laat maar komen! En ik denk dat het gaat over dit ding dan, en daar zou de capaciteit toch beter moeten zijn dan die van Tusenfryd, aangezien er met meerdere tribunes wordt gewerkt:
    Als ze het echt slim aanpakken Twee van die tribunes een voor Nederlands en een voor Frans bv. Dan word het een echt capaciteits monster. Bij kalme dagen kunnen ze dan opteren om maar een te laten draaien.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •