Hoewel ik het park nooit zonder Cobra gekend heb is het ook wel de eerste achtbaan die ik zou verwijderen als ik er een weg moest doen. Misschien een beetje egoïstisch van mij gezien ik nog een andere Boomerang op ongeveer 15 kilometer van mijn deur heb maar inderdaad die tent, ik snap wel wat Azmidiske bedoelt en op zich, het is goedkoop maar het past wel in het thema van dat gebied. Maar ik vind die baan echt ongelooflijk misplaatst. Hij is daar zo tussengepropt en ik vind hem echt niet passen op die locatie. Precies alsof Six Flags indertijd het grootste besteld heeft wat ze maar konden vinden dat tussen die twee gebouwen paste. En die thema-muurtjes die naast Aqualibi staan komen nu ook zo belachelijk over doordat je de achterkant ziet van daarboven (en van beneden zie je ze bijna niet meer omdat die achtbaan heel dat plein opvult.)

Waar ging eigenlijk de giant inverted komen die oorspronkelijk besteld was, is dat geweten? Die zie ik toch niet passen daar, of gingen ze daar Ali Baba voor platgooien?