X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 653

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Ik ben ook helemaal in de wolken. Had eerlijk gezegd een variant op Goliath verwacht, maar toch blij dat het dit is geworden. De variatie, hoogte en snelheid zijn écht om naar huis te schrijven. En dat op minder dan 50km van mijn woning. Wie had dat ooit durven dromen.

    CdA is goed op dreef: masterplan WB, Intamin in PA, festivalisation in WH en nieuwe achtbaan in WRA. Momenteel toch wel de nummer 1 pretparkengroep van Europa als ik het zo bekijk.

    Wat me ook te binnen schoot: deze achtbaan komt er waarschijnlijk als antwoord op FLY en Taron. Waarschijnlijk hebben ze maar al te goed door dat Walen, Vlamingen, Nederlanders en misschien ook al Noord-Fransen naar Phantasialand trekken. Het geld dat die gezinnen daar uit geven, geven ze niet uit in WB. Met deze attractie en de invoering van Worlds of Walibi gaan ze zeker en vast Phantasialand na. Benieuwd of dat ze de concurrentie met dit Duitse toppark aankunnen... En zeker en vast goed om de concurrentie tussen de West-Europese pretparken aan te scherpen.

    Ik verwacht dat er nog meer pretparken uit hun schulp gaan komen. Dat een Bobbejaanland het niet bij hun launch coaster blijft, dat een Bellewaerde wel een thrillcoaster moét bijbouwen, dat een Plopsaland niet alleen meer op hun characters gaat kunnen teren, dat een Efteling en Toverland ook wel thrillcoasters gaat moeten blijven toevoegen. Hou dan ook: tussen nu en 2025 gaan we interessante tijden tegemoet.

  2. #2

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jak Bekijk Berichten
    CdA is goed op dreef: masterplan WB, Intamin in PA, festivalisation in WH en nieuwe achtbaan in WRA. Momenteel toch wel de nummer 1 pretparkengroep van Europa als ik het zo bekijk.
    En dan nog het Bellewaerde Aquapark en het dit jaar heropende JdA in Parijs. Neen, ik durf nu ook wel zeggen dat ze op dit moment de meest ambitieuze groep zijn van Europa. Zeer straf!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jak Bekijk Berichten
    En zeker en vast goed om de concurrentie tussen de West-Europese pretparken aan te scherpen.

    Ik verwacht dat er nog meer pretparken uit hun schulp gaan komen. Dat een Bobbejaanland het niet bij hun launch coaster blijft, dat een Bellewaerde wel een thrillcoaster moét bijbouwen, dat een Plopsaland niet alleen meer op hun characters gaat kunnen teren, dat een Efteling en Toverland ook wel thrillcoasters gaat moeten blijven toevoegen. Hou dan ook: tussen nu en 2025 gaan we interessante tijden tegemoet.
    En volledig mee akkoord: we gaan zeer interessante tijden tegemoet! We moeten niet langer toekijken naar Amerika, Azië of de VAE. Het begint dichterbij ook heel wat interessanter te worden en ik ben ook benieuwd naar de reacties van de andere parken.

    Zo denk ik dat Bobbejaanland ook wel al bezig is met de toekomst, waarbij we naast de nieuwe launch eerst nog wat opfrissing krijgen, maar daarna toch zeker weer wat extra thrill? Plopsaland toont volgend jaar al dat ze meer kunnen dan met enkel hun characters + ze zijn ook al bezig met de opvolger van Anubis (= nieuwe thrill achtbaan). Vooral Bellewaerde hoop ik dat er snel een woodie komt, of toch een nieuwe straffe family thrill coaster. Toverland begrijpt dit zeker, maar Efteling hoop ik toch ook wel met de nieuwe uitbreidingsgrond... Hopelijk wordt die launch clowncoaster toch wat spectaculairder nu ze de Bob gaan vervangen door een nieuwe family...

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •