Ik ben het ermee eens dat het beter is om niet al te veel te verwachten. Als 'uitbreiden met een kinderbad' en 'afscheid van de parktrein' het niveau is van de 70% verandering, denk ik denk dat we al héél blij mogen zijn als er nog één deftige coaster en één fancy flatride zou bijkomen in Wavre. 'Afscheid van de octopus' en 'Afscheid van de Gold River Adventure' zouden trouwens ook nog een teleurstellende toevoeging zijn aan dat lijstje.

Maar Pulsar is volgens mij zowat het slechtst denkbare voorbeeld om te illustreren dat we er niet te veel van moeten verwachten. Die baan heeft een oogstrelende vormgeving, degelijke capaciteit en heeft wat mij betreft een van de hoogste herhalingswaardes van de Benelux! Als je ziet hoe ze er nog steeds mee uitpakken op sociale media, heeft de baan het park zeker geen windeieren gelegd. Als de 70% vernieuwing volledig op dat niveau ligt: dan ga ik nog verschillende keren van mijn stoel vallen bij nieuwe Walibi-projecten.

Als je je in Walibi al enkel kan vermaken tijdens de Halloween-periode, dan moeten er een hoop andere nabijgelegen parken echt hemeltergend zijn. Walibi heeft toch een behoorlijk compleet attractieaanbod?