X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 11 van de 33 EersteEerste ... 91011121321 ... LaatsteLaatste
Resultaten 201 tot 220 van de 648
  1. #201

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zilli Bekijk Berichten
    Punt was dat ik hoop dat het geen doordeweekse flauwe Vekoma megacoaster is... maar dat het van een andere maker is en dat er pit in zit!
    Als het een Vekoma zou worden, heb ik er vertrouwen in dat het effectief wel een bijzondere zal zijn. Walibi sprak over 'slechts enkele coasters in Europa die hoger waren', dan heb je niet een doordeweekse simpele coaster. Bovendien zien de nieuwe Vekoma's er schitterend uit. Al moet ik toegeven dat ik ook eerder hoop op een B&M of een Intamin.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  2. #202
    borisvdd
    Guest

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Je hebt geslaagde grappen en onderbouwde kritiek, en je hebt ...

    En wat is het probleem eigenlijk? Ik zal maar mezelf verdedigen aangezien ik me geviseerd voel, als je al scheef bekeken wordt omdat je contact hebt met bepaade mensen, dan is dat dan maar zo. Het zijn trouwens ook maar mensen, dus heus geen schrik hebben om starstruck te worden. Net alsof ik dat argument weerleg om anderen de mond te snoeren.

    Achja, ik voeg er niet veel meer aan toe, misschien kun jij eens een zinnig statement geven voor de verandering. Anders, ONTOPIC.
    Wat brengt deze post ook ERG veel bij aan het topic trouwens. Veel blabla, weinig inhoud. Geen wonder dat je je geviseerd voelt.

    Walibi is verbeterd de afgelopen jaren, dat klopt. Het is een pak netter geworden, het meeste personeel probeert Nederlands te spreken enz...
    Maar als ik durf te stellen dat Walibi een park is waar al genoeg "vooruit-achteruit-coasters" staan, dan is het kot te klein. Nochtens staan er zo drie. Als ik durf te zeggen dat er nu wel al genoeg Vekoma-staat, dan is het hier ook spel... terwijl er intussen ook 4 staan.

    Het mag allemaal iets spectaculairder... Een nieuw themagebied: okee... maar dan hopelijk iets dat deftig afgewerkt is en geen halfslachtig gedoe zoals de omgeving van Cobra/Radja River, Vampire of nog erger: het FlashBack-gebied. In 2017 mag het allemaal iets meer zijn toch. Een familiepark als Phantasialand verpakt alles in heerlijke thema's en daar is tegenwoordig méér thrill te vinden dan in onze eigen Walibi. Sommige mensen vergeten dat de thrillseekers van 30 jaar geleden intussen zélf pubers in huis lopen hebben, en dat papa en/of mama ook graag eens meegaat op een stoere achtbaan. In Amerika en Duitsland stappen zelfs bejaarden in thrill-achtbanen.
    Enkel in België moet wéér eens de kaart "van de familie" getrokken worden, en liefst met tamme baantjes en attracties.
    En op de nieuwe thrillcoaster, daar is nog 5 jaar op wachten (6 jaar tegen dat die écht zal geopend worden, zoals gewoonlijk)... en daar zijn sommigen hier superblij om.

    Tsjah, in het land der blinden is éénoog koning.

    (Voilà, dat is al iets onderbouwder dan jouw post, die niet verder komt dan uitschelden)

  3. 23-07-17, 18:05

    Reden
    Geen aandacht waard ...

  4. #203

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
    Wat brengt deze post ook ERG veel bij aan het topic trouwens. Veel blabla, weinig inhoud. Geen wonder dat je je geviseerd voelt.

    Walibi is verbeterd de afgelopen jaren, dat klopt. Het is een pak netter geworden, het meeste personeel probeert Nederlands te spreken enz...
    Maar als ik durf te stellen dat Walibi een park is waar al genoeg "vooruit-achteruit-coasters" staan, dan is het kot te klein. Nochtens staan er zo drie. Als ik durf te zeggen dat er nu wel al genoeg Vekoma-staat, dan is het hier ook spel... terwijl er intussen ook 4 staan.
    Ik tel vijf Vekoma's . Ja, er staan drie coaster in Walibi die voor én achteruit gaan - ik begrijp dat je dat veel vind, al erger ik me er zelf niet aan. Maar belangrijker is toch hoe het park zich ontwikkeld, en daar geef je toch zelf toe dat Walibi goed bezig is? Ze krijgen er de komende jaren drie coasters erbij die geen van allen van Vekoma zullen zijn (beredeneerde gok) en geen van allen shuttlecoasters zullen zijn. Ze werken zichtbaar aan je punt van kritiek, dus het elke dag opnieuw omroepen heeft weinig zin.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
    Het mag allemaal iets spectaculairder... Een nieuw themagebied: okee... maar dan hopelijk iets dat deftig afgewerkt is en geen halfslachtig gedoe zoals de omgeving van Cobra/Radja River, Vampire of nog erger: het FlashBack-gebied. In 2017 mag het allemaal iets meer zijn toch. Een familiepark als Phantasialand verpakt alles in heerlijke thema's en daar is tegenwoordig méér thrill te vinden dan in onze eigen Walibi. Sommige mensen vergeten dat de thrillseekers van 30 jaar geleden intussen zélf pubers in huis lopen hebben, en dat papa en/of mama ook graag eens meegaat op een stoere achtbaan. In Amerika en Duitsland stappen zelfs bejaarden in thrill-achtbanen.
    Ze investeren massa's geld in nieuwe attracties en themagebieden, en vooral: ze doen hun best onderscheidend te blijven. Dat is toch alles wat je kan wensen voor een regionaal park als Walibi? Ze zitten niet met de onafhankelijkheid en beperkingen van PHL, of de bezoekersaantallen van EP, of de locatie van Parc Asterix... Het is Walibi. Als je een 'familiepark als Phantasialand' wil, ga je toch gewoon beter naar... Phantasialand? als ouders van kinderen meewillen in de achtbaan kunnen ze dat ook in Walibi doen trouwens.




    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
    Enkel in België moet wéér eens de kaart "van de familie" getrokken worden, en liefst met tamme baantjes en attracties.
    Walibi heeft veruit de meeste thrill van België, ik zie geen reden waarom ze dan niet op familierides mogen concentreren nu.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
    En op de nieuwe thrillcoaster, daar is nog 5 jaar op wachten (6 jaar tegen dat die écht zal geopend worden, zoals gewoonlijk)... en daar zijn sommigen hier superblij om.
    Blij om de coaster of blij ondanks de jaren dat we moeten wachten? Tja, als ik vandaag al een vette megacoaster wil doen groter dan al wat in Walibi staat, dan ga ik dat gewoon al doen in een ander park.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
    Tsjah, in het land der blinden is éénoog koning.
    Dit soort losse uitspraken helpen niet veel om je standpunt duidelijk te maken.

  5. #204

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Ik tel vijf Vekoma's .
    Nu niet dat ik moeilijk wil doen, maar ik tel er toch echt maar 4 in Walibi
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  6. #205

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
    Nu niet dat ik moeilijk wil doen, maar ik tel er toch echt maar 4 in Walibi
    Le Palais Du Génie niet vergeten, en deze winter verliet er nog een Vekoma het park.

  7. #206

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Le Palais Du Génie niet vergeten, en deze winter verliet er nog een Vekoma het park.
    Oh, sorry, ik telde enkel de coasters
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  8. #207

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Ze investeren massa's geld in nieuwe attracties en themagebieden, en vooral: ze doen hun best onderscheidend te blijven. Dat is toch alles wat je kan wensen voor een regionaal park als Walibi? Ze zitten niet met de onafhankelijkheid en beperkingen van PHL, of de bezoekersaantallen van EP, of de locatie van Parc Asterix... Het is Walibi. Als je een 'familiepark als Phantasialand' wil, ga je toch gewoon beter naar... Phantasialand? als ouders van kinderen meewillen in de achtbaan kunnen ze dat ook in Walibi doen trouwens.
    Ik zat er eerlijkgezegd een beetje op te wachten...maar dit is de reactie die ik dacht die zou komen.
    Een beetje jammer dat het oude forum niet meer bestaat maar ik kreeg destijds eenzelfde reactie van staat het u niet aan blijft dan in uw favo park, in mijn geval ging dit over Plopsaland.

    Ik geef Zilli en borisvdd ook voor een deel gelijk. De plannen zijn gemaakt, zijn voorgesteld, maar iedereen weet toch hoe dat gaat met investeringsgroepen?
    Wat als de bezoekersaantallen zakken? Of Cda opeens beslist van ja..we doen het toch maar niet, of zelfs beslist van we verkopen de hele handel??? We spreken hier over 6 jaar, iets waar een echte investeringsgroep zich niet eens mee bezighoud, die werken jaar op jaar.
    Eerst zien en dan geloven is ook mijn moto.

    Zilli sprak in één zinnetje zijn hoop uit dat het geen shuttle-systeem zou worden als er wat nieuws komt...is dat nu zo erg dat je daar met vier moet gaan opspringen en verwijten gaan strooien?? Ondanks de plannen van Walibi had ik deze gedachte ook in mijn achterhoofd, krijg ik dan nu ook zowat mijn nek vol???

    Hoe jullie mij nu bekijken interesseert me geen bal, maar mijn mening blijft dat sommigen onder jullie dringend een liposuctie kunnen gebruiken rond de nekstreek. Een forum dient om te converseren, niet je eigen mening op te dringen.

  9. #208

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dusk Bekijk Berichten
    Ik zat er eerlijkgezegd een beetje op te wachten...maar dit is de reactie die ik dacht die zou komen.
    Een beetje jammer dat het oude forum niet meer bestaat maar ik kreeg destijds eenzelfde reactie van staat het u niet aan blijft dan in uw favo park, in mijn geval ging dit over Plopsaland.
    Het was niet bedoeld als 'blijf in je eigen park', maar eerder als 'als je een park exact als Phantasialand wil, ga je het best daarheen'. Want ik vind dat Walibi goed bezig is op zijn eigen, unieke manier en als je veel pretparken bezoekt is de lol eraf als alle parken zoals elkaar proberen te zijn.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dusk Bekijk Berichten
    Ik geef Zilli en borisvdd ook voor een deel gelijk. De plannen zijn gemaakt, zijn voorgesteld, maar iedereen weet toch hoe dat gaat met investeringsgroepen?
    Wat als de bezoekersaantallen zakken? Of Cda opeens beslist van ja..we doen het toch maar niet, of zelfs beslist van we verkopen de hele handel??? We spreken hier over 6 jaar, iets waar een echte investeringsgroep zich niet eens mee bezighoud, die werken jaar op jaar.
    Eerst zien en dan geloven is ook mijn moto.
    Ik zou CDA ondertussen geen investeringsgroep meer noemen... Ze hebben afstand genomen van de parken waar ze niets mee willen en zijn volop beginnen investeren in de rest. Blijkbaar wilden ze het voorgestelde masterplan zelfs op kortere termijn dan de huidige 6 jaar uitvoeren, maar heeft Walibi dit zelf tegengehouden - uit vrees voor een Six Flags Fiasco 2.0. De wil is er dus zeker en vast wel bij CDA...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dusk Bekijk Berichten
    Zilli sprak in één zinnetje zijn hoop uit dat het geen shuttle-systeem zou worden als er wat nieuws komt...is dat nu zo erg dat je daar met vier moet gaan opspringen en verwijten gaan strooien?? Ondanks de plannen van Walibi had ik deze gedachte ook in mijn achterhoofd, krijg ik dan nu ook zowat mijn nek vol???
    Het was bij de voorstelling meteen duidelijk dat het dat niet zou worden. Het is gewoon een flauwe opmerking, zoals aankondigen bij een nieuwe attractie van Plopsa 'het zal wel iets met weinig capaciteit zijn' of bij EP 'het zal wel weer gepikt zijn van Disney', terwijl het dat duidelijk niet is.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dusk Bekijk Berichten
    Hoe jullie mij nu bekijken interesseert me geen bal, maar mijn mening blijft dat sommigen onder jullie dringend een liposuctie kunnen gebruiken rond de nekstreek. Een forum dient om te converseren, niet je eigen mening op te dringen.
    Jammer van deze opmerking. Ik heb nochtans wel het gevoel dat er een discussie gaande is, tenminste toen sommige leden eindelijk begonnen met argumenten te gebruiken in plaats van losse steken uit te delen.

  10. #209

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Over die 'grapjes' over de shuttle coasters in Walibi Belgium, ondertussen hebben we die wel allemaal gehad. Bewezen is dat Walibi Belgium misschien wel een gekke keuze heeft gemaakt, maar daar wel ferm over heeft nagedacht. Pulsar is een succes, valt in de smaak en is een frisse verademing in een Belgisch pretparkland dat gewoon enorm saai en eentonig is. Pulsar is een vernieuwend concept, het is een mooi ding om naar te kijken en zuigt de aandacht binnen het park naar zich toe, heeft een enorme herhalingswaarde en spreekt elke doelgroep aan. Voila, ik heb gezegd.

    En Walibi Belgium kondigt net uitbreidingen en vernieuwingen aan voor 100.000.000 EUR. En dan nog zijn er enkelen die daarover doen alsof het opnieuw één of andere onnozele beslissing is van Walibi Belgium. Kom zeg, wat willen die enkele leden dan? 75% van het park gaat volledig op de schop om vernieuwd te worden, er komen verschillende attracties bij voor de hele familie, waaronder de hoogste en snelste coaster van de Benelux,...

    Walibi Belgium mag dan een park zijn dat enkele jaren geleden kant noch wist te raken, dat gekke beslissingen kon nemen en dat gewoon dringend nood had aan een visie. Een visie waaraan ze zich moesten houden. Walibi Belgium heeft nu een masterplan voor de komende jaren uit de doeken gedaan. En wat voor één. Walibi Belgium bewijst gewoon opnieuw dat het een park is dat een duidelijke visie heeft, niemand uit zijn doelgroep vergeet, ook aan totaalbeleving denkt en daarnaast nog eens enorm klantvriendelijk is. Hier kunnen in mijn ogen nog véél Belgische én Europese parken een dikke punt aan zuigen.

  11. #210

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Nou, de superlatieven ivm pulsar worden hier ook graag bovengehaald. Ik snap helemaal niet wat iedereen hier zo geweldig aan vind. En mijn vrienden delen exact dezelfde mening omdat niemand opnieuw wilde gaan toen we 'm één keer gedaan hadden. In mijn ogen is het een tof ding, maar niks waarmee ze na tien jaar niksen moesten afkomen.

    En misschien zijn mensen kritisch over de plannen van Walibi omdat hun vorige topplannen zoals "Vertigo" en "The music battle" ook helemaal op niks zijn uitgedraaid en daar nu ook amper iets van overschiet? Zoals iemand hier al eerder gezegd heeft, investeringsgroep en bekijken alles op jaarbasis. Wie kan met zekerheid zeggen dat die dikke coaster er nog komt als na twee jaar blijkt dat de revisie van grote delen van het park niet blijkt aan te slaan?

  12. #211

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vbgenechten Bekijk Berichten
    En misschien zijn mensen kritisch over de plannen van Walibi omdat hun vorige topplannen zoals "Vertigo" en "The music battle" ook helemaal op niks zijn uitgedraaid en daar nu ook amper iets van overschiet? Zoals iemand hier al eerder gezegd heeft, investeringsgroep en bekijken alles op jaarbasis. Wie kan met zekerheid zeggen dat die dikke coaster er nog komt als na twee jaar blijkt dat de revisie van grote delen van het park niet blijkt aan te slaan?
    Denk je nu echt dat een park met zoveel toeters en bellen (22 juni) een 5-jaren plan gaat voorstellen aan alle pers en media die om handen is, om dan achteraf halfweg ermee te stoppen? Alles ligt klaar op tafel, contract na contract wordt reeds getekend, concepten zijn al relatief breed uitgesmeerd, grond opgekocht, vergunningen aangevraagd, ... CDA laat Walibi heus niet al die moeite doen als ze niet "zeker" zijn. Je merkt ook duidelijk dat de plannen al in een veel te ver stadium zitten om zomaar opgeschort te worden.

    Als er 1 doemscenario kán gebeuren, is het in mijn ogen misschien 1 plan die eens een jaartje uitgesteld wordt ...

  13. #212

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vbgenechten Bekijk Berichten
    Wie kan met zekerheid zeggen dat die dikke coaster er nog komt als na twee jaar blijkt dat de revisie van grote delen van het park niet blijkt aan te slaan?
    Een dikke coaster bouwen betekent twee tot drie jaar voordien al bestellen, de kans is dus groot dat deze binnen afzienbare tijd al besteld wordt bij een fabrikant, het is niet als een pakje boter gaan kopen, dat heb je onmiddellijk

  14. #213
    borisvdd
    Guest

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Het is gemakkelijk natuurlijk om Pulsar een "eyecatcher" te noemen: hij staat pal middenin het park en steekt boven de flatrides uit. Een vernieuwend concept is "vooruit-achteruit" al lang niet meer, ook niet als het met een launch is, zoiets staat al tientallen jaren in het park. Dat er een splash inzit kan je vernieuwend noemen, maar meer dan de helft van het seizoen kan je er niet in, tenzij je de dag nadien ziek wil zijn door in de koude te lopen in een kletsnat pak. Dat mocht onze groep vorig jaar ondervinden tijdens Halloween. (Ging de splash niet aangepast worden aan de temperaturen trouwens?)
    De superlatieven mogen dus gerust in de kast want hoeveel jaar nà Toutanchamon opende het park dat ooit toonaangevend in Europa was nog eens wat nieuws?

    Als alles uitgevoerd is, dan zal het er erg mooi uitzien... HOPEN we allemaal. De nog-niet-zo-lang-geleden-vernieuwde Turbine/Psyké blijft immers nog steeds een coaster die verpakt staat in golfplaten uit de Gamma. Hopelijk wordt er dus eindelijk eens werk gemaakt van deftige thema's, want het enige dat nu goed uitgevoerd is, dat is het cowboydeel...

    We duimen dat het allemaal goed komt, want meer dan "op de goede weg" is Walibi toch ook weer niet he?

  15. #214

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
    Het is gemakkelijk natuurlijk om Pulsar een "eyecatcher" te noemen: hij staat pal middenin het park en steekt boven de flatrides uit. Een vernieuwend concept is "vooruit-achteruit" al lang niet meer, ook niet als het met een launch is, zoiets staat al tientallen jaren in het park. Dat er een splash inzit kan je vernieuwend noemen, maar meer dan de helft van het seizoen kan je er niet in, tenzij je de dag nadien ziek wil zijn door in de koude te lopen in een kletsnat pak. Dat mocht onze groep vorig jaar ondervinden tijdens Halloween. (Ging de splash niet aangepast worden aan de temperaturen trouwens?)
    De superlatieven mogen dus gerust in de kast want hoeveel jaar nà Toutanchamon opende het park dat ooit toonaangevend in Europa was nog eens wat nieuws?
    Elk zijn mening natuurlijk, maar als je ziet hoeveel internationale faam Pulsar geniet, awards het wint en de reacties leest denk ik dat je de superlatieven toch uit de kast mag halen. Als dit niet uniek is weet ik het ook niet meer, verzin jij dan eens een realistische wereldpremiere ...

    Trouwens, dat van nat worden en ziek zijn ... is dat niet bij elke WATERattractie zo? Dat is, naar mijn PERSOONLIJKE mening klagen om te klagen. Wil je niet nat worden? Doe hem dan niet, of op rij 2 waar je het minst water vangt. Van 1 keer nat te worden ga je heus niet ziek worden hoor, tenzij je het afweersysteem hebt van een 100-jarige of in je bloot bovenlijf naar Halloween gaat.

    Alsook heeft Walibi zijn uiterste best gedaan om de voorbije jaren, ookal was het op de achtergrond, Aqualibi volledig te renoveren (€ 10.000.000), die roestbak van een Schwarzkopf toch maar weer open te krijgen als publiekslievelingetje (€ 6,500.000) en het park, de operations en horeca naar een veel hoger niveau gebracht, allemaal stappen die nodig zijn om in de toekomst verder te kunnen evolueren. Hun Halloween event is fenomenaal en elk jaar worden kosten noch moeite gespaard om het evenement elk jaar verder te vernieuwen dat er jaarlijks iets is om naar uit te kijken.

    Als dit alles samen je niet tevreden stelt moet je in België zeer ongelukkig zijn als pretparkfan, want Floppejaanland en Commercieelsaland zijn nu ook niet bepaald toonaangevende parken op gebied van "uniek" en "spectaculair" uit de hoek komen, om over de inhoud van de parken nog maar te zwijgen. O ja, in Ieper is er ook zo'n park die wél uniek is, misschien een dualling Alpine coaster eens uitproberen, echt de moeite waard! #Not

  16. #215
    borisvdd
    Guest

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten

    Als dit alles samen je niet tevreden stelt moet je in België zeer ongelukkig zijn als pretparkfan, want Floppejaanland en Commercieelsaland zijn nu ook niet bepaald toonaangevende parken op gebied van "uniek" en "spectaculair" uit de hoek komen, om over de inhoud van de parken nog maar te zwijgen. O ja, in Ieper is er ook zo'n park die wél uniek is, misschien een dualling Alpine coaster eens uitproberen, echt de moeite waard! #Not
    En hup... meteen moet er weer uitgescholden worden naar andere parken. Zelfs met uitlachnamen. Ik dacht dat er enkel met argumenten mocht gepost worden.

    Trouwens: (uit een ander topic)

    ------------------
    Re: Hoeveel keer 2017
    01-04-2017: Bellewaerde Park (BE)
    02-04-2017: Bellewaerde Park (BE)
    04-04-2017: Europa Park (DE)
    05-04-2017: Europa Park (DE)
    13-04-2017: Bellewaerde Park (BE)
    22-04-2017: Walibi Belgium (BE)
    23-04-2017: Paasfoor Kortrijk (BE)
    29-04-2017: Paasfoor Kortrijk (BE)
    04-05-2017: Plopsaland De Panne (BE)
    06-05-2017: Bellewaerde Park (BE)
    09-05-2017: Phantasialand (DE)
    21-05-2017: Meifoor Brugge (BE)
    27-05-2017: Walibi Belgium (BE)
    27-05-2017: Aqualibi (BE)
    01-06-2017: Bellewaerde Park (BE)
    05-06-2017: Bellewaerde Park (BE)
    12-06-2017: Phantasialand (DE)
    13-06-2017: Movie Park Germany (DE)
    19-06-2017: Bellewaerde Park (BE)
    22-06-2017: Walibi Belgium (BE)
    03-07-2017: Parc Asterix (FR)
    10-07-2017: Walibi Belgium (BE)
    10-07-2017: Aqualibi (BE)
    22-07-2017: Bellewaerde Park (BE)
    23-07-2017: Plopsaland De Panne (BE)

    --------

    Als je zo hard op de kap van Bellewaerde zit, waarom ga je er dan 8 keer heen in 4 maand?

    Wij gaan één keer per jaar naar een Belgisch pretpark met ons groepje, en dat is meer dan genoeg. We gaan liever naar het buitenland. Belgische pretparken ontgoochelden ons de laatste jaren alleen maar.

  17. #216

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
    Als je zo hard op de kap van Bellewaerde zit, waarom ga je er dan 8 keer heen in 4 maand?
    Dat zijn mijn zaken, het zijn alvast geen plezierbezoekjes, geen zorgen, ik heb betere dingen te doen.

    En uitschelden? Wil je argumenten? Je kan ze krijgen hoor ... Maar dan zal het vast ook weer overdreven zijn ...

  18. #217

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Kom jongens, hou het hier een beetje gezellig. Het is een discussieforum, geen scheldpartijtje

    Wat Pulsar betreft, ik ben fan. Ik vind het persoonlijk echt een schitterende attractie. Dat je Pulsar geen leuke attractie vindt, kan ik appreciëren. Iedereen heeft ten slotte zijn eigen mening. Maar het is wel zo dat - zeer algemeen gezien - Pulsar zeer goed scoort en al diverse prijzen heeft gewonnen.

    Wat ik het strafste van allemaal vind, is dat er nog steeds mensen zijn die zitten te zagen over "het feit dat Walibi 13j geen nieuwe attractie heeft geopend". Dat mag dan nog zo zijn (ondanks andere vernieuwingen), dat is toch gewoon verleden tijd? Ik vind het ongelofelijk dat mensen daarover blijven zagen, terwijl het park ondertussen een plan heeft bekend gemaakt met 10(!) nieuwe attracties. Dat Pulsar geen goede attractie is na 13j "stilte", vind ik eerlijk gezegd ook maar een zwak argument. Zoals reeds aangehaald wordt Pulsar doorgaans ontvangen als een topattractie. Ten tweede (stel dat je geen fan zou zijn van Pulsar), het park moet toch ergens beginnen...
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  19. #218

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
    Een vernieuwend concept is "vooruit-achteruit" al lang niet meer

    Als je alles zo kapot gaat relativeren kun je niets meer vernieuwend vinden. Een achtbaan is dan ook niets meer dan over bochten en heuveltjes gaan, hoe zo niet vernieuwend al die achtbanen laatste tijd... Pulsar is wel degelijk innovatief en iets totaal anders qua ritbeleving. Het is zelfs Mack hun beste launchcoaster in mijn ogen, mede dankzij dat lanceerstuk op een heuveltje ligt.

    Ik versta echt niet waarom er zo negatief wordt gedaan over hun masterplan. Doe dat dan achteraf, als blijkt dat ze het toch niet uitgevoerd hebben of halfslachtelijk. Nu is er toch geen reden om aan Walibi te twijfelen?! Ze hebben net met Pulsar een eye-catcher van een degelijke fabrikant gezet. Ze trommelen de hele media op en geven er een show rond, als ze echt niet zeker zouden zijn dat ze dit plan kunnen uitvoeren hadden ze dat waarschijnlijk wel niet gedaan.



    Grappig ook dat Boris iemand verwijt teveel naar een Belgisch park te gaan. Iemand die veel naar een Belgisch park gaat zal er wel een beter oog op hebben dan iemand die hoogstens één keer per jaar een Belgisch park doet.
    Laatst gewijzigd door yelle8; 26-07-17 om 22:37. Reden: Geen persoonlijke aanvallen aub!

  20. #219

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Leuke discussie om hier te volgen! Zoals anderen zeggen zou ik anderen aanraden nu nog niet (negatief) te oordelen over het plan, wacht daar dan eventueel mee tot het er is, dan heb je er recht toe. Ze hebben er superveel media-aandacht bijgehaald, bewust, dat doe je niet als je plannen niet zeker zijn. Pulsar vind ik een superattractie en eentje die ik niet wil overslaan bij een bezoek. Ik vind het dan ook een beetje raar als je die niet meer opnieuw wilt doen na een ritje, maar meningen verschillen uiteraard! Maar ik denk dat we mogen stellen dat het overgrote merendeel het een topattractie vindt.

    Moderator warning: Wat betreft de persoonlijke aanvallen en op de man spelen: wees een beetje aardiger voor elkaar, dat maakt het lezen en de inhoud veel interessanter!
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  21. #220

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Moderator warning: Wat betreft de persoonlijke aanvallen en op de man spelen: wees een beetje aardiger voor elkaar, dat maakt het lezen en de inhoud veel interessanter!


    Alweerrrr een winnaarrrrr

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •