X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 12 van de 33 EersteEerste ... 2101112131422 ... LaatsteLaatste
Resultaten 221 tot 240 van de 648
  1. #221

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Wie goed kan kijken, ziet een eerste concept art van de uitbreiding van Aqualibi op deze stedenbouwkundige vergunning!



    Bron: Ameworld.net

  2. #222

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Het ziet er wel maar een snelle snelle opzet uit, maar momenteel lijkt mij dat wel een stijlbreuk te gaan geven met het te vernieuwen allibaba gebied. Hoewel het natuurlijk wel voor de toegangspoort van dit vernieuwde gebied komt te liggen. Hier ben ik toch wat sceptisch over en ik hoop dat het allemaal mooi gaat inblenden met de rest. Uiteraard is dat afwachten.

  3. #223
    borisvdd
    Guest

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Dat ziet er toch helemaal anders uit dan op hun concepttekeningen?

  4. #224

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
    Dat ziet er toch helemaal anders uit dan op hun concepttekeningen?
    Welke concepttekeningen bedoel je? In die buurt heb ik enkel concepttekeningen gezien van de vernieuwingen rond de Cobra. Daar zouden ze meer voor een Indisch/bollywood-thema gaan. De uitbreidingen van Aqualibi staan daar in principe los van en ik heb er zelf nog geen concepttekeningen van gezien.

    De abstracte stijl die je op de bouwaanvraag ziet steekt wel een beetje af tegen de gedetailleerderer Indische stijl die er naast gaat komen. Maar het is enerzijds de vraag of dat effectief zo gaat worden uitgevoerd en anderzijds de vraag of je vanuit de strakke stijl bij aqualibi plots met veel tierelantijntjes mag afkomen op je gebouw.

  5. #225

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
    Dat ziet er toch helemaal anders uit dan op hun concepttekeningen?
    Heb nochtans enkel nog maar concepts gezien van de binnenkant, nergens van de buitenkant? Kan je deze even delen, want ben nu wel benieuwd.

  6. #226

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Zijn er ondertussen al tekenen van een bouw te zien in Walibi trouwens? Want als ze die nieuwe baan en zone af willen hebben volgend jaar gaan ze ook mogen doorwerken lijkt me? (En geluk hebben met het weer etc.)?
    Je vois la vie en des biscuits.

  7. #227

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
    Zijn er ondertussen al tekenen van een bouw te zien in Walibi trouwens? Want als ze die nieuwe baan en zone af willen hebben volgend jaar gaan ze ook mogen doorwerken lijkt me? (En geluk hebben met het weer etc.)?
    Werkzaamheden beginnen pas in september heb ik me laten vertellen.

  8. #228

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Werkzaamheden beginnen pas in september heb ik me laten vertellen.
    Okidoki Dan kunnen we weer wat bouwfoto's uit Waver zien
    Je vois la vie en des biscuits.

  9. #229

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Nog enkele weetjes over de transformatie van Walibi Belgium, dankzij een Ochtend in Pretparkland, die een gesprek hadden met Marc Guffens, Marketing Manager van Walibi Belgium!

    * Aan het uitdokteren van het masterplan, dat volgend jaar begint, is drie jaar vooraf gegaan en was Pulsar de eerste stap. De sfeer en setting van Pulsar is een voorbeeld van het elan waar men in de toekomst verder mee wil gaan in hun attracties.
    * Met de komst van de nieuwe themagebieden zullen de Music Battle toestanden nog meer naar de achtergrond verdrongen worden.
    * De inkom van het park zal ook toegankelijk zijn voor mensen die geen toegangsticket hebben voor het park. Bezoekers moeten daar een keuze maken tussen Walibi Belgium en Aqualibi. Er komt op het vernieuwde inkomplein eveneens horeca en winkels voor bezoekers zelf, maar ook voor bijvoorbeeld ouders die hun kinderen komen ophalen.
    * Men hoopt op 30% meer bezoekers tegen 2023. Dit zou, grof geschat, neerkomen op ongeveer 1.800.000 bezoekers voor Aqualibi en Walibi samen.
    * Men wil bezoekers in het vernieuwde Walibi geen verhaal opdringen rond de Worlds of Walibi en hen 'opsluiten' binnen de wereld van het park. Bezoekers moeten tijdens hun bezoek aan Walibi zelf een verhaal laten creëren, zoals bijvoorbeeld het geval is bij het verhaal achter Pulsar.
    * Voor critici; de plannen liggen inmiddels voor 99% vast en is er niets of niemand die ervoor zou kunnen zorgen dat deze plannen in de war gestuurd zouden worden.
    * Het park moet tegen eind dit jaar de beslissing genomen hebben wat die fameuze en felbesproken 'megacoaster' zal worden. Onderhandelingen en besprekingen met bouwers zijn volop aan de gang. Het park wil absoluut de snelste en hoogste achtbaan van de Benelux hebben en is er van overtuigd dat hen dat zal lukken.
    * De aankleding van de nieuwe themagebieden zal coherent gebeuren en men zal ook rekening houden met alles; gebouwen, beplanting en bestrating zullen vernieuwd worden om in het thema te passen.
    * Men is tevens bezig met het nadenken hoe ze hun Halloween-evenement in het vernieuwde Walibi Belgium kan laten passen.

    Wie meer wil horen, kan terecht op Ochtend in Pretparkland.

  10. #230
    borisvdd
    Guest

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door K-ToF Bekijk Berichten
    Nog enkele weetjes over de transformatie van Walibi Belgium, dankzij een Ochtend in Pretparkland, die een gesprek hadden met Marc Guffens, Marketing Manager van Walibi Belgium!

    * Aan het uitdokteren van het masterplan, dat volgend jaar begint, is drie jaar vooraf gegaan en was Pulsar de eerste stap. De sfeer en setting van Pulsar is een voorbeeld van het elan waar men in de toekomst verder mee wil gaan in hun attracties.
    * Met de komst van de nieuwe themagebieden zullen de Music Battle toestanden nog meer naar de achtergrond verdrongen worden.
    * De inkom van het park zal ook toegankelijk zijn voor mensen die geen toegangsticket hebben voor het park. Bezoekers moeten daar een keuze maken tussen Walibi Belgium en Aqualibi. Er komt op het vernieuwde inkomplein eveneens horeca en winkels voor bezoekers zelf, maar ook voor bijvoorbeeld ouders die hun kinderen komen ophalen.
    * Men hoopt op 30% meer bezoekers tegen 2023. Dit zou, grof geschat, neerkomen op ongeveer 1.800.000 bezoekers voor Aqualibi en Walibi samen.
    * Men wil bezoekers in het vernieuwde Walibi geen verhaal opdringen rond de Worlds of Walibi en hen 'opsluiten' binnen de wereld van het park. Bezoekers moeten tijdens hun bezoek aan Walibi zelf een verhaal laten creëren, zoals bijvoorbeeld het geval is bij het verhaal achter Pulsar.
    * Voor critici; de plannen liggen inmiddels voor 99% vast en is er niets of niemand die ervoor zou kunnen zorgen dat deze plannen in de war gestuurd zouden worden.
    * Het park moet tegen eind dit jaar de beslissing genomen hebben wat die fameuze en felbesproken 'megacoaster' zal worden. Onderhandelingen en besprekingen met bouwers zijn volop aan de gang. Het park wil absoluut de snelste en hoogste achtbaan van de Benelux hebben en is er van overtuigd dat hen dat zal lukken.
    * De aankleding van de nieuwe themagebieden zal coherent gebeuren en men zal ook rekening houden met alles; gebouwen, beplanting en bestrating zullen vernieuwd worden om in het thema te passen.
    * Men is tevens bezig met het nadenken hoe ze hun Halloween-evenement in het vernieuwde Walibi Belgium kan laten passen.

    Wie meer wil horen, kan terecht op Ochtend in Pretparkland.
    Dank je wel voor deze info. Het klinkt alvast boeiend en hopelijk lukt het ook allemaal!

  11. #231

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    @ K-Tof: ook van mij een bedankje voor de extra informatie

    Zelf volg ik het nieuws rond dit nieuwe masterplan al sinds de bekendmaking ervan eind juni. Het ziet er heel mooi uit en ik heb ook de indruk dat er over alles grondig is nagedacht. Ze hebben mij toen zeer positief verrast! Dus ik hoop echt dat Walibi inderdaad slaagt in zijn opzet en er geen onverwachte problemen zullen opduiken. Maar als zij zeggen dat de plannen voor 99% vastliggen, dan heb ik hier zeker wel vertrouwen in
    Once you sit back, you never go back.

  12. #232

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Wat ik wel bizar vind is dat het plan voor 99% vastligt, maar dat ze nog geen echte plannen hebben voor de mega-achtbaan. En dat is toch een serieuze slok op het budget denk ik dan...

  13. #233

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    @Michielsken: Die vraag stel ik mezelf ook, maar ik vermoed wel dat Walibi geen beloftes zal doen die ze uiteindelijk niet kunnen waarmaken.

    Ik ben wel blij dat er een echt grote achtbaan zal komen, want zoiets heb ik helaas nog niet zelf kunnen doen omdat je er momenteel voor naar het buitenland moet. En ik denk eerlijk gezegd dat de meeste 'gewone' gezinnen geen uren in hun auto zitten om naar een pretpark te gaan (wat betekent dat Walibi Holland of Europapark te ver weg zijn). Ik denk dat veel gemiddelde Belgen zelfs nog nooit een mega-achtbaan of hypercoaster gezien hebben. Dus dan zullen ze het exemplaar van Walibi wel spectaculair vinden.
    Once you sit back, you never go back.

  14. #234

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Veel van die puntjes was natuurlijk al bekend. Wat die 99% betreft en de megacoaster: ze bedoelen dat hetgeen dat aangekondigd is er ook effectief er zal komen. Er komt een megacoaster, de definitieve lay-out/bouwer is gewoon nog niet bekend, maar het komt er met 99% (om niet 100% te zeggen) zekerheid wel.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  15. #235

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Veel van die puntjes was natuurlijk al bekend. Wat die 99% betreft en de megacoaster: ze bedoelen dat hetgeen dat aangekondigd is er ook effectief er zal komen. Er komt een megacoaster, de definitieve lay-out/bouwer is gewoon nog niet bekend, maar het komt er met 99% (om niet 100% te zeggen) zekerheid wel.
    Ik ben er ook wel vrij zeker van dat die baan er komt, maar als die moet passen in die 100 miljoen euro, naast alle andere aanpassingen/attracties, dan kunnen we toch al vrij zeker zijn dat B&M en Intamin afvallen, niet? Ik had gehoopt dat ze de bouwer al kenden en dat ze die meegenomen hadden in de raming.
    Nuja, ik vermoed dat Mack deze baan zal leveren, gezien de laatste samenwerkingen tussen CdA en Mack. En de andere attractie die er zit aan te komen van Mack in Walibi, die twist 'n splash.

  16. #236

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    Ik ben er ook wel vrij zeker van dat die baan er komt, maar als die moet passen in die 100 miljoen euro, naast alle andere aanpassingen/attracties, dan kunnen we toch al vrij zeker zijn dat B&M en Intamin afvallen, niet? Ik had gehoopt dat ze de bouwer al kenden en dat ze die meegenomen hadden in de raming.
    Nuja, ik vermoed dat Mack deze baan zal leveren, gezien de laatste samenwerkingen tussen CdA en Mack. En de andere attractie die er zit aan te komen van Mack in Walibi, die twist 'n splash.
    Een B&M verwacht ik inderdaad ook niet, ik gok op Intamin of Mack, maar met Pulsar hebben ze precies een goede band opgebouwd met Mack (en de andere komende Mack-nieuwigheden), dus lijkt Mack me inderdaad een logische denkrichting.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  17. #237

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Een B&M verwacht ik inderdaad ook niet, ik gok op Intamin of Mack, maar met Pulsar hebben ze precies een goede band opgebouwd met Mack (en de andere komende Mack-nieuwigheden), dus lijkt Mack me inderdaad een logische denkrichting.
    Doppelmayr scheen ook nog in de running te zijn...

  18. #238

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Haha, zalig sarcasme ...

    Enfin dat zijn alweer leuke aanvullingen op het reeds gekende. Wat ik me nu deze week op vakantie afvroeg met het zien van de palmbomen ginds. Als ik naar de plannen kijk van de tikizone zie ik daar ook palmen op. Ik herinner me dat er ooit al eens palmen gestaan hebben aan COT maar dat ik die niet heb zien terugkeren. Heeft Walibi Serres en kassen om dat soort planten te overwinteren?
    Misschien wat rare vraag mah bon ik vroeg het me gewoon af

  19. #239

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Dat er geen verhaal gaat opgedrongen worden vind ik goed. Het verdwijnen van musicbattle ook, hoewel ik eigl. hoop dat de liedjes bvb wel nog spelen in de zone rond weerwolf. Op zich vind ik voornamelijk die van WAB niet slecht als themamuziek tussenin.

    En wat ik dan wel ook nog leuk zou vinden is dat Walibi en Fibi (ik dacht dat dat de enige echte gebruikte mascottes zouden blijven) eventueel nog themakledij per zone krijgen en er dus als het ware verschillende combinaties rondlopen. Bij alibabba genre Aladin en Jasmien gekleed, bij Tikizone wat meer tropische kledij van die junglehelmen etc, in de zone rond ww en vampire dan richting het carnavaleske en in de wesernzone typische westernkledij. Maar wel de vormen vd mascotte behouden, dus in de beweeglijke pakskes ...

  20. #240

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    Ik ben er ook wel vrij zeker van dat die baan er komt, maar als die moet passen in die 100 miljoen euro.
    Als je nog maar één tiende van het totaal neemt heb je een baan zoals Goliath (intamin).

    Dus volgens mij zou ik B&M en Intamin niet onmiddelijk uitsluiten. Je weet nooit!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •