X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 14 van de 33 EersteEerste ... 4121314151624 ... LaatsteLaatste
Resultaten 261 tot 280 van de 648
  1. #261

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Bij mij staan ze er nog (in Chrome op laptop), het is wel een vreemd fotoformaat (.webp), dus misschien dat sommige browsers/mobiele weergaves dat niet ondersteunen. Of via deze link: https://www.fabienmanuel.com/copie-d...er-adventure-2
    Als je de urls bekijkt staat er op een eerder punt ook gewoon .jpg, als je alles wat daarna komt weghaalt krijg je ook werkende afbeeldingen en ze hebben zelfs meer resolutie.

    Edit: ik zit nu op mijn 8 jaar oude Windows XP-computer in Firefox en zie de afbeeldingen in Yelles post ook niet. Mocht dat bij iemand anders nog het geval zijn, ik zet ze hier even onder elkaar maar nu met het jpg-formaat:







    Laatst gewijzigd door Rickie97; 12-09-17 om 18:22.

  2. #262

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Als ik dat bekijk, dan vind ik dat we een mooie toekomst tegemoet gaan gaan.Mooie toiletten die bij de omgeving/ wereld passen en ook Walibi zelf zou naar wat ik begrijp mee aangekleed worden in bijhorende outfit. Helemaal te gek zou zijn dat ook de attractiebedieners aangepaste kledij krijgen maar daar zet ik dan weer minder op in.

    Trouwens, als ik het goed voor heb rijdt CM ook zijn laatste rondjes onder die naam. Het ziet er naar uit dat hij binnen enige tijd explorer adventure gaat heten. Zou onze fastfood ook naar golden burger omgedoopt worden?

  3. #263

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ojoh Bekijk Berichten
    Trouwens, als ik het goed voor heb rijdt CM ook zijn laatste rondjes onder die naam. Het ziet er naar uit dat hij binnen enige tijd explorer adventure gaat heten. Zou onze fastfood ook naar golden burger omgedoopt worden?
    Explorer adventure is gewoon de naam van het themagebied (zoals ook in Rhone Alpes), ik denk niet dat ze de naam gaan aanpassen, maar ik hoop wel dat de attractie wat wordt heropgefrist. Of de naam van de fastfood ook zal veranderen denk ik ook eerder dat dit een naam is van een fast food in Rhone Alpes. Het kan echter altijd dat deze naam later ook in Belgium zal verschijnen.

  4. #264

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Ik weet niet of dit nieuws al bekend was maar Walibi zet zich mee in de strijd om het stedelijke zwembad in Landen te bouwen. De investeringsdrang bij Cda is precies opgewekt. Ben eens benieuwd wie er uit de bus gaat komen om de bouw te mogen doen : Walibi, Plopsa of Sportoase.

    Bron : https://m.tijd.be/ondernemen/enterta...bouwen/9924864

  5. #265

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Uit goede bron vernomen dat de burgemeester van Landen enkel oor heeft voor Plopsa en sportoase een beetje negeert... Zie niet in waarom Walibi dan een kans zou maken.

  6. #266

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Nog een foto uitgelekt/vrijgegeven vandaag van de nieuwe thematisering in Aqualibi voor volgend jaar:

    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  7. #267

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Die restyling van Aqualibi vind ik persoonlijk het meest bizar... Ze hebben dat nog niet zo lang geleden van op de grond herbouwd en duidelijk niet gekozen voor een tropische stijl, vreemd dat ze daar zo snel al op terugkomen.

  8. #268

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Een hotel in Aqualibi? #laatdiegeruchtenmaarkomen

  9. #269

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Een hotel in Aqualibi? #laatdiegeruchtenmaarkomen
    En een nieuwe glijbaan met steile en scherpe afdalingen/bochten!
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  10. #270

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Goh ik zou zeggen dat ze destijds eerder gekozen hebben voor geen thema.
    Het bad is nu nogal kaal en enkel die stronk op de trappen zijn gethemed dacht ik. Dan is een toevoeging van thema snel gebeurd, en dat is precies wat ze nu gaan doen lijkt me. Wel leuk dat het toch ook weer wat specialer wordt met die gevels etc. Ook niet de standaard inkleding lijkt me.

  11. #271

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Voor zij die zich er in interesseren; vers van de website van de stad Wavre!

    REUNION D’INFORMATION PREALABLE DU PUBLIC

    Projet de catégorie B
    (Projet soumis à étude d’incidences sur l’environnement, art. D.29-1, § 4, b) 1° et 6°)

    Réaménagement et extension du parc d’attractions WALIBI
    IDENTITÉ DU DEMANDEUR : BELPARK SA, dont le siège social est situé Boulevard de l’Europe 100 à 1300 Wavre, inscrite à la BCE sous le n° 0439.050.308. Personne de contact : Bernard VERMEULEN, Avenue Marcel Thiry 79, b2, 1200 Bruxelles, T 02 777 06 30, Bernard.Vermeulen@atosborne.be

    NATURE DU PROJET : Rénovation, réaménagement et extension du parc d’attractions Walibi visant notamment : la réorganisation du parc selon différentes thématiques, la rénovation, démolition et (re)construction de divers bâtiments (restaurants, caisses, kiosques, sanitaires, locaux techniques, points de vente « souvenir » …), le réaménagement des abords, accès, cheminements et plans d’eau, la suppression d’attractions et d’activités (Music Express, Basketball, piste de karting, Games Western, …), la création de nouvelles attractions (Thrill Ride, Twist&Splash, Parcours aventure, Mega Coaster, Kids Coaster, Hall Ali Baba, …), le déplacement d’attractions (Squads Stunt Flight, ShunX Tour, …), l’extension d’Aqualibi (nouveau toboggan et zone enfants), ainsi que le réaménagement des berges de cours d’eau et la construction de deux ponts au-dessus de la Dyle au niveau de la zone dite « Saint-Louis ».

    LIEU D’IMPLANTATION : Boulevard de l’Europe 100 à 1300 WAVRE.

    COMMUNES IMPACTÉES : OTTIGNIES-LOUVAIN-LA-NEUVE ET WAVRE ont été désignées comme communes susceptibles d’être impactées par le projet.

    Conformément aux dispositions des articles D.29-5 et suivants et R.41-1 et suivants du Code de l’Environnement, la SA BELPARK invite quiconque désirant s’informer, émettre des remarques, observations ou autres suggestions, à participer à une réunion d’information préalable à la réalisation de l’étude d’incidences relative au projet décrit ci-dessus, qui aura lieu :

    Le mercredi 20 septembre 2017 à 19h00 en la Salle Jules Collette située rue des Combattants, 16 à 1301 Bierges.

    Cette réunion d’information a pour objectif :
    - de permettre au demandeur de présenter son projet ;
    - de permettre au public de s’informer et d’émettre ses observations et suggestions concernant le projet ;
    - de mettre en évidence des points particuliers qui pourraient être abordés dans l’étude d’incidences ;
    - de présenter des alternatives techniques pouvant raisonnablement être envisagées par le demandeur et afin qu’il en soit tenu compte lors de la réalisation de l’étude d’incidences.

    Toute personne peut, dans un délai de 15 jours à dater du jour de la tenue de la réunion d’information, émettre ses observations, suggestions et demandes de mise en évidence de points particuliers concernant le projet ainsi que présenter les alternatives techniques pouvant raisonnablement être envisagées par le demandeur afin qu’il en soit tenu compte lors de la réalisation de l’étude d’incidences, en n’oubliant pas d’indiquer ses nom et adresse :

    - soit en les adressant par écrit au Collège communal de la Ville de Wavre, Place de l’Hôtel de Ville, 1 à 1300 Wavre ;
    - soit en les déposant au guichet du service Urbanisme, place des Carmes 8 (1er étage), 1300 Wavre,
    tél. 010/23 03 71, les jours ouvrables pendant les heures d’ouverture du service, soit les mardi, mercredi et vendredi matin de 9h00 à 12h00 ;
    - soit en les envoyant par e-mail à l’adresse suivante : urbanisme@wavre.be

    Dans tous les cas, elle en adresse une copie au représentant du demandeur par email à Bernard.Vermeulen@atosborne.be ou par courrier (avenue Marcel Thiry 79, b2, 1200 Bruxelles), lequel la communique sans délai à l’auteur de l’étude d'incidences (CSD INGENIEURS CONSEILS).

  12. #272

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Hierboven staat vermeld (en wat ik opmerkelijk vind) is dat ze afscheid nemen van de betaalspelletjes (Basketbal en Games Western). Als ik me niet vergis werd er ook verteld dat de spelletjes naast Pizza Polo ging afgebroken worden.
    Zou Walibi Belgium definitief afscheid nemen van de betaalspelletjes? Ik zou het een sterke zet vinden.

  13. #273

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door K-Tof
    [...] la création de nouvelles attractions (Thrill Ride, Twist&Splash, Parcours aventure, Mega Coaster, Kids Coaster, Hall Ali Baba, …), le déplacement d’attractions (Squads Stunt Flight, ShunX Tour, …), l’extension d’Aqualibi (nouveau toboggan et zone enfants)
    Een thrillride? Daar heb ik nog niets van gehoord, iemand anders wel? Benieuwd met wat ze ons nog gaan verrassen. Verder wordt er ook een nieuwe glijbaan aangekondigd wat volgens mij ook nog niet geweten was voor zover ik wist!
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  14. #274

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Een thrillride? Daar heb ik nog niets van gehoord, iemand anders wel? Benieuwd met wat ze ons nog gaan verrassen. Verder wordt er ook een nieuwe glijbaan aangekondigd wat volgens mij ook nog niet geweten was voor zover ik wist!
    Klopt ja vroeg mij ook af wat die thrillride zal zijn. Misschien in het deel aan de flashback of op het nieuwe pad naar de weerwolf, over die delen werd weinig naar buiten gebracht.

    De Squads stunts flight komt trouwens te staan in het gebied van de nieuwe mega coaster. Dit kun je op de concept arts zien als je goed kijkt.

  15. #275

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wapiti Bekijk Berichten
    Klopt ja vroeg mij ook af wat die thrillride zal zijn. Misschien in het deel aan de flashback of op het nieuwe pad naar de weerwolf, over die delen werd weinig naar buiten gebracht.

    De Squads stunts flight komt trouwens te staan in het gebied van de nieuwe mega coaster. Dit kun je op de concept arts zien als je goed kijkt.
    Leuk allemaal! Attracties die nog niet aangekondigd zijn en naast de nieuwe attracties ook attracties die van plaats veranderen, er zal écht heel wat veranderen daar!

  16. #276

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Ergens vind ik het wel jammer dat ze die kinderattracties gaan integreren in een themagebied 'voor volwassenen'. Wij vinden het net leuk om met de kinderen te vertoeven in de kindergedeeltes waar het altijd vrij rustig is.
    Volg LEX, LEE & Family op YouTube... https://www.youtube.com/lexleefamily

  17. #277

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hanskuh Bekijk Berichten
    Ergens vind ik het wel jammer dat ze die kinderattracties gaan integreren in een themagebied 'voor volwassenen'. Wij vinden het net leuk om met de kinderen te vertoeven in de kindergedeeltes waar het altijd vrij rustig is.
    Ik zie het voordeel er wel van in: als de papa en grote broer in de grote achtbaan wilt, maar de mama en kleine zus (sorry voor de stereotype verdeling) durven/mogen niet, dan kunnen ze in hetzelfde gebied een alternatief vinden om zich bezig te houden. Anders moeten ze naar de andere kant van het park gaan. Hetzelfde hebben ze heel duidelijk bij Heidiland in Plopsaland De Panne gedaan.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  18. #278

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Ik zie het voordeel er wel van in: als de papa en grote broer in de grote achtbaan wilt, maar de mama en kleine zus (sorry voor de stereotype verdeling) durven/mogen niet, dan kunnen ze in hetzelfde gebied een alternatief vinden om zich bezig te houden. Anders moeten ze naar de andere kant van het park gaan. Hetzelfde hebben ze heel duidelijk bij Heidiland in Plopsaland De Panne gedaan.
    Vanuit die context begrijp ik het wel. Maar ik zit nu toevallig in die stereotype verdeling en zie weinig voordelen. Wanneer ik binnen enkele jaren met mijn dochter (die de oudste is) in de Mega Coaster wil en pakweg 45 minuten moet aanschuiven zijn mijn vrouw en zoon al lang uitgekeken op die ene kinderattractie. Voor ons zou het leuker zijn om gewoon terug af te spreken in pakweg Walibi Playland, waar mijn vrouw en zoontje zich perfect een uur kunnen vermaken.
    Volg LEX, LEE & Family op YouTube... https://www.youtube.com/lexleefamily

  19. #279

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Dat is inderdaad waar maar een extra plek voor kinderen 'alleen' is altijd een surplus.

  20. #280
    borisvdd
    Guest

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Dat kindergebied kan trouwens iets meer "uitgebuit" worden...
    Zet daar een gezellig terras waar mama en papa op het gemak iets kunnen drinken en tegelijk een overzicht hebben over alle kinderattracties. Nu staat daar geen leuke bar met een gezellig terras denk ik.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •