X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 17 van de 32 EersteEerste ... 7151617181927 ... LaatsteLaatste
Resultaten 321 tot 340 van de 653

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Misschien wilden ze nog een aankondiging achter de hand houden voor de Walibi fandag? Daar word meestal wel wat nieuws gedeeld.
    Is er al een datum voor de Walibi fandag bekend?

  2. #2

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Den Este Bekijk Berichten
    Is er al een datum voor de Walibi fandag bekend?
    Zeer waarschijnlijk 21 oktober. De vorige jaren was het altijd de eerste nocturnedag, dus logisch gezien zou dat dit jaar ook zo zijn, al is er nog geen officiële aankondiging. Niet verrassend, want de vorige jaren was die aankondiging ook altijd heel last-minute.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  3. #3

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Ik denk niet dat er dit jaar nog veel over gezegd zal worden. Waarschijnlijk willen ze toch nog een beetje spanning over het nieuwe gebied over houden. Plus het Tiki gebied zal het eerste zijn waarnaar alles wordt gemeten (pulsar even terzijde) als ze nu te veel laten weten kunnen ze enkel verliezen. Het moet uitstekend zijn willen ze op dit punt nog aan interesse winnen. Alles minder geeft een reactie van ik wist het of zie je wel. Dit valt onder de basis van marketing.

  4. #4

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Interessant ritsysteem voor de nieuwe darkride! Ik denk dat dit toch wat interessantere mogelijkheden oplevert dan de hele tijd gewoon draaien in een cirkel. Over het thema ben ik persoonlijk niet heel enthousiast als het effectief popcorn wordt. Ik snap wel dat ze voor een iets vrolijker thema kiezen dan het duistere van Challenge of Tutankhamon, omdat je anders een beetje te veel van hetzelfde krijgt. Maar ik vrees dat met popcorn als thema de attractie een beetje te kinderachtig zal worden. Al vind ik dat de muizen in de taartenfabriek ook wel goed hebben uitgepakt bij Maus au Chocolat, dus misschien gewoon best afwachten tot ik het in het echt meemaak.

  5. #5

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Putoor Bekijk Berichten
    Maar ik vrees dat met popcorn als thema de attractie een beetje te kinderachtig zal worden. Al vind ik dat de muizen in de taartenfabriek ook wel goed hebben uitgepakt bij Maus au Chocolat, dus misschien gewoon best afwachten tot ik het in het echt meemaak.
    Ik wou het net ook vergelijken met maus au chocolat dat leek me ook toch maar een saai idee.
    Maar uiteindelijk verraste het mij dan toch.

    Nu over het te 'kinderachtig' zijn, ze proberen dan ook weer meer op familie te richten de laatste tijd.
    Dus lijkt het me niet onlogisch om een iets 'kinderachtige' versie van CoT neer te zetten.
    Dit vergroot het aanbod dan ook weer onmiddelijk voor de kleinere gasten.

  6. #6

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Een kleine teaser trailer van 'Popcorn Revenge', dankzij FanClubWalibi!

    https://www.facebook.com/FanClubWali...2269824252196/

  7. #7

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door K-ToF Bekijk Berichten
    Een kleine teaser trailer van 'Popcorn Revenge', dankzij FanClubWalibi!

    https://www.facebook.com/FanClubWali...2269824252196/
    "[Exclusiviteit]" pakken ze mee uit, terwijl die video al anderhalve week gewoon op de fb van Alterface stond Er is vrijwel niets in te zien, buiten het popcornmannetje van de IP.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  8. #8

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door K-ToF Bekijk Berichten
    Een kleine teaser trailer van 'Popcorn Revenge', dankzij FanClubWalibi!

    https://www.facebook.com/FanClubWali...2269824252196/
    Dit ziet er nu toch niet zo goed uit vind ik persoonlijk.
    Hoe het uitgewerkt wordt kan hier wel veel aan veranderen maar dat is toekomstmuziek.
    Momenteel is dit toch zeer teleurstellend, de concept art zag er toch iets beter uit.

  9. #9

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Sky Flyers zijn ideaal voor groeiende kinderparkjes die hun eerste stapjes in de thrillrides zetten. Duinrell is hiervan een perfect voorbeeld. Zou ook nog wel in Coo passen bijvoorbeeld. (of 5 jaar geleden in Toverland) Maar voor grote attractieparken heeft die gewoon te weinig capaciteit naar mijn mening. Dat wordt lang aanschuiven...
    It doesn't need to go faster, higher and longer. The total experience that's important!

  10. #10

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Talocan Bekijk Berichten
    Sky Flyers zijn ideaal voor groeiende kinderparkjes die hun eerste stapjes in de thrillrides zetten. Duinrell is hiervan een perfect voorbeeld. Zou ook nog wel in Coo passen bijvoorbeeld. (of 5 jaar geleden in Toverland) Maar voor grote attractieparken heeft die gewoon te weinig capaciteit naar mijn mening. Dat wordt lang aanschuiven...
    Ben het compleet eens, vooral tijdens de halloween periode gaat dit niet aangenaam zijn.
    Het blijft een leuke attractie vind ik persoonlijk maar toch een vreemde beslissing.

  11. #11
    borisvdd
    Guest

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    https://twitter.com/parkerlebnis/sta...53259642417152

    Ik vond juist dit over de darkride... En jawel: Walibi blijft zijn concept trouw: attracties die vooral vooruit en achteruit gaan. #gaap

  12. #12

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
    https://twitter.com/parkerlebnis/sta...53259642417152

    Ik vond juist dit over de darkride... En jawel: Walibi blijft zijn concept trouw: attracties die vooral vooruit en achteruit gaan. #gaap
    Hoe kan je dat nu met een boomerang-type vergelijken zelfs. Zagen/klagen om maar te kunnen zagen/klagen zeker? Maar je hebt gelijk, ze hadden beter niks gezet en het gebouw leeg gelaten.
    Je vois la vie en des biscuits.

  13. #13

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Nieuwe concept art + bevestiging dat Joravision Aqualibi gaat thematiseren.

    http://joravision.com/news/aqualibi
    Je vois la vie en des biscuits.

  14. #14

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
    Nieuwe concept art + bevestiging dat Joravision Aqualibi gaat thematiseren.

    http://joravision.com/news/aqualibi
    Neverland maakte ook al bekend Aqualibi te thematiseren, vreemd.

    https://www.facebook.com/18624633473...type=3&theater

  15. #15

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Neverland maakte ook al bekend Aqualibi te thematiseren, vreemd.

    https://www.facebook.com/18624633473...type=3&theater
    Ah, dan had ik toch niet gedroomd, ik dacht wel dat ik dat al gehoord had.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  16. #16

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Hmm? Samenwerkingsgevalletje dan zeker?
    Je vois la vie en des biscuits.

  17. #17

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
    Hmm? Samenwerkingsgevalletje dan zeker?
    Is het niet gewoon Jora Vison dat ontwerpt en Neverland effectief bouwt...

  18. #18

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Ik ben nooit echt enthousiast geworden van JoraVision. Sommige dingen doen ze heel goed, terwijl andere dingen veel minder geslaagd zijn. In Walibi zelf vind ik de thematisering van PU maar mager, maar de sfeer die wordt neergezet bij Pulsar vind ik dan veel beter. Ligt misschien ook aan de budgetten en aan de eisen van Walibi, maar er is toch een duidelijk verschil tussen deze twee attracties. Vooral het ontbreken van 3 dimensionale objecten van PU is een gemis. Zo konden ze in het station de letters misschien beter in 3D zettn ipvdie gewoon met fluo op de muur te schilderen.

  19. #19

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Net dit 'persbericht' binnen gekregen van Neverland:

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Neverland
    Neverland is proud to announce the production of the entire Aqualibi area. Not only brand new façades but also the complete theming of the restaurants and the entrance will be a part of the job. The Aqualibi Project is a part of the huge make over of the Walibi park.
    Joravision zal het ontwerp dus gemaakt hebben en Neverland zal het effectief uitvoeren?!
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  20. #20

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Op de site met de drie O's staat een nieuwsbericht dat de directeur sterk nadenkt over een winteropening met kerstmis.

    Persoonlijk vind ik dit wel een goed idee. De winters worden zachter en de zomers worden wisselvalliger door de klimaatopwarming. Wel moeten ze dan voorzien in binnenattracties. Daarvan hebben ze er al een paar (4D, PU, Challenge, Paleis van de Geest, de nieuwe darkride binnenkort), maar dan zal er wel iets bij moeten.

    Daarnaast denk ik dat een schaatsbaan en kerstmarkt wel noodzakelijk zijn om het project te doen slagen. Ook een ijspiste lijkt me dan echt wel een must have. Net zoals goede straatanimatie en als het kan nog eens een grote wintershow in het theater. Wat we ook zien in het meerjarenplan is dat de restaurants groter en uitgebreider gaan worden. Dit kan dus ook een signaal zijn waarom er wordt nagedacht omtrent een winteropening. Je hebt ook nog altijd Aqualibi. Als ik het zie openen, is het wel met een combiticket dat ze het gaan verkopen. In de vorm van 20 euro voor het waterpretpark en 35 euro voor de beide bijvoorbeeld.

    Volgens mij zijn alle attracties ook kou- en waterresistent. M.u.v. Flashback en Radja River. Pulsar kan naar het schijnt ook zonder waterbak functioneren.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •