X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 20 van de 33 EersteEerste ... 10181920212230 ... LaatsteLaatste
Resultaten 381 tot 400 van de 648
  1. #381

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    £Ik blijf me afvragen wat er gebeurt met de Tornado site

  2. #382

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    £Ik blijf me afvragen wat er gebeurt met de Tornado site
    Volgens mij wordt er in 2022 bekeken of de investeringen lonen. Doen ze het behoorlijk, dan komt er daar een grote, nieuwe attractie. Zijn de resultaten ondermaats, dan blijft de site leeg staan. Doet Walibi het meer dan behoorlijk, dan komt er daar een hotel.

  3. #383

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jak Bekijk Berichten
    Volgens mij wordt er in 2022 bekeken of de investeringen lonen. Doen ze het behoorlijk, dan komt er daar een grote, nieuwe attractie. Zijn de resultaten ondermaats, dan blijft de site leeg staan. Doet Walibi het meer dan behoorlijk, dan komt er daar een hotel.
    Je doet het klinken alsof je het zeker weet .

    Een hotel daar zou ik een afschuwelijke zet vinden... Zoveel plaats verspillen waar het park perfect kan uitbreiden, zonder last van buren. Het park is zelf ook wel slim genoeg om dit niet te doen. Bovendien ligt het volgens mij niet dicht genoeg van Aqualibi: stel dat je er in de winter overnacht en de enige activiteit in de verre omtrek is het zwembad, dan wil je daar niet zo lang in de kou naartoe wandelen. Of terug naar je kamer met natte haren in vriestemperaturen...

  4. #384

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Ik heb onlangs ergens gelezen, maar vraag me niet meer waar, dat het park de Vertigo-zone niet beziet als een zone die als plek voor uitbreiding moet dienen. Klinkt in mijn ogen bizar. Het laatste waar die zone voor gebruikt is, was meer als logistieke site voor de constructie van Pulsar. In datzelfde artikel verwees men wel naar de parking.

    En dat vind ik op zich al vreemd. Dus ik heb zelf ook wel mijn twijfels bij dat artikel. De Vertigo-site is zo'n plek in het park waar er nog voldoende plek is om iets deftig mee te doen. Vergeet niet dat die plek zich niet beperkt tot enkel de plaats waar Tornado stond en nog veel verder loopt dan dat plekje alleen. En de parking gebruiken...dan vraag ik mij af dewelke. Want je hebt die extra parking ter hoogte van Cobra, maar aangezien men daar direct bij de buren zit, zie ik dat niet gebeuren. De hoofdparking zie ik al evenmin gebeuren, want op drukke dagen staat meestal de hoofdparking vol, ook de extra parking staat dan vaak vol. Afgelopen Halloween moest men zelfs bezoekers doorverwijzen naar de parking van de Carrefour in Bierges. Dus parkings gebruiken als plaats voor uitbreiding zie ik niet gebeuren. Maar niets is onmogelijk, uiteraard.

    Trouwens, een hotel in Walibi Belgium? Ik zie dat écht niet snel gebeuren hoor. En als men daar toch voor kiest: liever een bungalowparkje dan een hotel !

  5. #385

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Zone 2: Het nieuwe pad tussen Vampire en Loup-Garou loopt mooi onder Loup-Garou door... me like
    Dat had ik zelfs nog niet gezien. Schitterend! Ik denk dat ik bij elk bezoek wel zeg hoe raar het daar ingericht is, dat er een korter pad zou moeten komen. Ik dacht dat dit niet mogelijk was omwille van het water, leuk om te zien dat ik mis was!

  6. #386

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door K-ToF Bekijk Berichten
    En de parking gebruiken...dan vraag ik mij af dewelke. Want je hebt die extra parking ter hoogte van Cobra, maar aangezien men daar direct bij de buren zit, zie ik dat niet gebeuren. De hoofdparking zie ik al evenmin gebeuren, want op drukke dagen staat meestal de hoofdparking vol, ook de extra parking staat dan vaak vol. Afgelopen Halloween moest men zelfs bezoekers doorverwijzen naar de parking van de Carrefour in Bierges. Dus parkings gebruiken als plaats voor uitbreiding zie ik niet gebeuren. Maar niets is onmogelijk, uiteraard.
    Ik denk dat wij in de toekomst een uitbreiding/verplaatsing of vernieuwing van de parking kunnen verwachten. In de presentatie van het masterplan (zie link vorige pagina) zie je hoeveel ruimte het park rondom de huidige parking nog bezit. Wat ook plausibel is, is dat de linkerkant van de parking voorbehouden wordt voor mogelijke hoteluitbreiding/een derde park? Dat laatste is twee jaar geleden ook al eens ter spraken geweest, vlak nadat CDA bekend maakte dat zei het zien zitten om te investeren in Indoor parken rondom de stripfiguur Asterix.Dat in combinatie met een hotel lijkt mij wel ideaal, neen?

    Ik hoop dat ze op termijn de huidige personeels- en busparking verplaatsen naar achteren zodat aan die kant een nieuwe slidetoren kan herrijzen voor Aqualibi. Al zal dat voor na 2024/2025 zijn.

    EDIT:

    Op de slides zie je al enkele wijzigingen op de huidige parking. Grootse veranderingen lijken precies de komst van twee ronde punten en achteraan de parking de komst van een grote busstop voor bussen (vermoedelijk voor bussen vanuit Waver/Wallonië, maar misschien ook enkelen vanuit Vlaanderen zoals misschien bijvoorbeeld een mogelijke snelbus vanuit Brussel of andere steden? Leuven is al perfect bereikbaar met de trein, dus dat lijkt mij uit te sluiten dat er van daaruit bussen zullen rijden in de toekomst).

  7. #387
    borisvdd
    Guest

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Ze houden duidelijk ook rekening met een toename van de capaciteit: meer toiletten, grotere restaurants, grotere terrassen, meer attracties én ze behouden ruimte voor een toekomstige uitbreiding.

  8. #388

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Belgiumcoasterfreak Bekijk Berichten
    Ik hoop dat ze op termijn de huidige personeels- en busparking verplaatsen naar achteren zodat aan die kant een nieuwe slidetoren kan herrijzen voor Aqualibi. Al zal dat voor na 2024/2025 zijn.
    Als ik me niet vergis komt die nieuwe glijbaantoren aan de kant van het huidige inkomplein (zie vorige pagina zone 8)
    en ziet die er ongeveer zo uit.

  9. #389

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Als ik me niet vergis komt die nieuwe glijbaantoren aan de kant van het huidige inkomplein (zie vorige pagina zone 8)
    en ziet die er ongeveer zo uit.
    I know, maar ik bedoel nadat zij deze toren hebben gebouwd uiteraard . Ik vind de slides in dit nieuwe complex broodnodig en goede extra's. Echter, ik hoop dat ze in de toekomst ook ruimte hebben voorzien voor wat nieuws zoals bijvoorbeeld een Master Blaster, looping glijbaan, Bandenbaan voor 5 personen,... Ik denk dat de huidige personeelsparking achter Aqualibi dan de grootste kanshebber is, gezien alle uitbreidingsmogelijkheden parkinwaarts volledig benut zijn.

  10. #390

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Belgiumcoasterfreak Bekijk Berichten
    ik hoop dat ze in de toekomst ook ruimte hebben voorzien voor wat nieuws zoals bijvoorbeeld een Master Blaster, looping glijbaan, Bandenbaan voor 5 personen,...
    Hahaha: dat hoop ik volledig met je mee. Het is al een poosje geleden dat ik nog een poot heb binnengezet in Aqualibi en ik zie niet goed hoe dat stuk personeelsparking er kan aansluiten. Wordt die kant niet afgesloten met een een wildwaterbaan over de gehele lengte?

  11. #391
    borisvdd
    Guest

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Hoever staan ze al... Nog een goede vier maanden en de parken gaan weer open.

  12. #392

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Aankondiging op de parking:



    Bron: https://www.facebook.com/Walactu/

  13. #393

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Volgens Looopings, die dat weer heeft via De Tijd, heeft het park vorig jaar 1,4 miljoen bezoekers mogen verwelkomen! Topjaar dus! Zou zelfs een stijging zijn t.o.v. 2016. Een evolutie die met de volgende investeringen enkel maar zal blijven groeien neem ik aan !

  14. #394

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    1,4 Miljoen, zou dat beide parken zijn? Of voor Walibi alleen?

  15. #395

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Ik vind dat het stilaan wel lang duurt vooraleer er abonnementen gekocht kunnen worden, of ligt dat aan mij?

  16. #396

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door siroccofreakske Bekijk Berichten
    Ik vind dat het stilaan wel lang duurt vooraleer er abonnementen gekocht kunnen worden, of ligt dat aan mij?
    Dat is niet zo verwonderlijk, m’n werkt aan een totaal nieuw concept van abbo’s, maar normaal medio begin maart zouden abbo’s te koop moeten zijn.

  17. #397

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Dat is niet zo verwonderlijk, m’n werkt aan een totaal nieuw concept van abbo’s, maar normaal medio begin maart zouden abbo’s te koop moeten zijn.
    Ah, dat wist ik niet. Vandaar, ik kocht de laatste twee keer mijn Golden Pass in december omdat je dan 20 euro korting had, vond het vreemd dat dat nu nog niet was. (mijn eerste twee heb ik telkens in augustus gekocht, maar daarna heb ik een Halloween overgeslagen omdat je in augustus nooit die korting kon krijgen, dat was iets wat niet klopte aan hun systeem...) Wel nog vervelend eigenlijk, had ik dit geweten had ik snel nog een nieuwe gekocht voor het seizoen gedaan was, nu kan ik deze winter niet naar Plopsaland met korting...

    (Ik typ dit in het Walibi-topic, maar ik kocht deze altijd bij Bellewaerde)

  18. #398

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    had ik dit geweten had ik snel nog een nieuwe gekocht voor het seizoen gedaan was, nu kan ik deze winter niet naar Plopsaland met korting...
    Op het einde van het seizoen, althans enkele weken daarvoor kon je al geen abonnementen meer kopen vanwege de aankomende veranderingen.

  19. #399

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Op het einde van het seizoen, althans enkele weken daarvoor kon je al geen abonnementen meer kopen vanwege de aankomende veranderingen.
    We hadden het er deze middag toevallig nog over dat de Golden Passen op een paar jaar tijd van 80 naar 99 euro gestegen waren in 2016, wat in 2017 gelijk bleef, en dat Bellewaerde wellicht het Aquapark speciaal bouwde als excuus om over die 100 euro-grens te gaan. Maar ze gaan het dus anders oplossen, logisch, anders moesten ze nóg een jaar op 99 euro blijven, want dat Aquapark opent maar in 2019.

    Haha nee, even serieus, ben benieuwd wat het wordt. Hopelijk blijven de prijzen wel schappelijk en de voordelen even interessant, ik heb er altijd al veel aan gehad.

  20. #400

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Zelfs 150 euro vind ik op zich weinig voor een abonnement waarmee je een jaar lang in meerdere parken binnen kunt eigenlijk. We hebben absoluut niet te klagen over abonnementsprijzen in ons land.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •