X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 24 van de 33 EersteEerste ... 142223242526 ... LaatsteLaatste
Resultaten 461 tot 480 van de 648
  1. #461

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Ik heb in principe geen enkel probleem met Cobra. Hij is nog steeds populair bij de modale bezoeker, dus ik zie het probleem niet dat hij blijft. Wél is het momenteel de lelijkste baan van het park. Ik hoop dat ze deze winter naast een nieuw station ook een verse laag verf geven aan de baan en ook de betonplaat waar de wachtrij op staat (idem voor die lelijke stalen meandering) ook aanpakken. Nog wat groen er rond en een klein beetje theming en hij zou er zeer mooi bijstaan, klaar om de bezoekers de komende jaren het park voor/achterwaards en op zijn kop te tonen!
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  2. #462

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Zijn er nog Cobra-fans op dit forum? Ik wil niet alleen zijn
    Ik ben ook wel fan van Vekoma boomerangs, niet specifiek Cobra. Als ik mag kiezen tussen exemplaren van dat type dan gaat mijn voorkeur toch wel uit naar Speed Of Sound in Walibi Holland omwille van de thematisatie (vooral de muziek). Qua gevoel tijdens de rit heb ik nog geen verschillen tussen Cobra/Boomerang/Speed Of Sound opgemerkt. Alleen spijtig dat ze lijden aan een probleem dat typisch is voor de oudere Vekoma banen: ze worden ruw. Al vind ik het in Walibi Belgium met Cobra nog niet zo erg gesteld op dat gebied als met Weerwolf. Die laatste is echt een rammelbak geworden spijtig genoeg.

  3. #463

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Ik heb in principe geen enkel probleem met Cobra. Hij is nog steeds populair bij de modale bezoeker, dus ik zie het probleem niet dat hij blijft. Wél is het momenteel de lelijkste baan van het park. Ik hoop dat ze deze winter naast een nieuw station ook een verse laag verf geven aan de baan en ook de betonplaat waar de wachtrij op staat (idem voor die lelijke stalen meandering) ook aanpakken. Nog wat groen er rond en een klein beetje theming en hij zou er zeer mooi bijstaan, klaar om de bezoekers de komende jaren het park voor/achterwaards en op zijn kop te tonen!
    Voila, dat is dus precies wat ik bedoel! Ik had het niet beter kunnen neerschrijven

    Juist omdat Cobra één van mijn favoriete achtbanen is, kreeg ik na de bekendmaking van het masterplan al een paar spontane ideeën. Het station blijft om eerder genoemde redenen een tent, maar het huidige tentzeil wordt vervangen door een nieuw zeil met het kleurenpatroon van een slangenvel. Rond de baan zelf voegen we een tunnel toe. Ofwel op het 'rechtop'-stukje halfweg de cobraroll, zodat je tijdens de rit ondersteboven-duisternis-ondersteboven krijgt. Ofwel tussen cobraroll en looping, wat meteen een goede manier zou zijn om die 'verboden zone' op de grond goed in te kleden. Die tunnel kan in hetzelfde slangenvelpatroon geschilderd worden. Vervolgens bestellen we nog treinen met heupbeugels en muziekinstallatie, schrijven we gepaste ritmuziek en ziedaar: Walibi heeft een schitterende achtbaan waar niemand nog over klaagt

    Dat was tenminste het idee dat ik had. We zullen volgend jaar zien wat het park echt doet.
    Once you sit back, you never go back.

  4. #464

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Voila, dat is dus precies wat ik bedoel! Ik had het niet beter kunnen neerschrijven

    Juist omdat Cobra één van mijn favoriete achtbanen is, kreeg ik na de bekendmaking van het masterplan al een paar spontane ideeën. Het station blijft om eerder genoemde redenen een tent, maar het huidige tentzeil wordt vervangen door een nieuw zeil met het kleurenpatroon van een slangenvel. Rond de baan zelf voegen we een tunnel toe. Ofwel op het 'rechtop'-stukje halfweg de cobraroll, zodat je tijdens de rit ondersteboven-duisternis-ondersteboven krijgt. Ofwel tussen cobraroll en looping, wat meteen een goede manier zou zijn om die 'verboden zone' op de grond goed in te kleden. Die tunnel kan in hetzelfde slangenvelpatroon geschilderd worden. Vervolgens bestellen we nog treinen met heupbeugels en muziekinstallatie, schrijven we gepaste ritmuziek en ziedaar: Walibi heeft een schitterende achtbaan waar niemand nog over klaagt

    Dat was tenminste het idee dat ik had. We zullen volgend jaar zien wat het park echt doet.
    Treinen? Dan gaan ze heel het station moeten aanpassen met draaischijf Maar ik hoop echt wel op een nieuwe trein met SOS beugels.

  5. #465

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Treinen? Dan gaan ze heel het station moeten aanpassen met draaischijf Maar ik hoop echt wel op een nieuwe trein met SOS beugels.
    Of een schuifsysteem kan ook nog altijd (denk aan Mr. Freeze). Het zou allesinds de capaciteit van Cobra ten goede komen. De capaciteit van Cobra vind ik persoonlijk zeer laag of zo voelt het toch aan.

  6. #466

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    ze hebben dat zelf al concreet gemaakt. In één van hun concept-arts stond er dit:




    In werkelijkheid zit er wel een restaurant tussen dat de boel afgaande op de concept-arts zo mogelijk nog meer en perfecter aan elkaar lijmt.

    Ook duidelijk zichtbaar hoeveel plek er nog tussen de achtbaan en het park overblijft voor toekomstige uitbreidingen.

  7. #467

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Gisteren na lange tijd weer eens rondgelopen in Walibi. In het voormalige Paleis van Ali Baba zijn de sloopwerkzaamheden in ieder geval in volle gang.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen       

  8. #468

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    How, intressante foto's! Hoe ben je daar binnen geraakt; if I may ask?
    Je vois la vie en des biscuits.

  9. #469

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Ik heb ook geen enkel probleem met de cobra. Nog steeds een prima baantje. Thematisch hinkt het mijlen acherop bij de rest van het park, dus daar verwacht ik wel een inspanning wanneer ze de zone errond (Ali Baba paleis) gaan aanpakken. De ideeën hierboven beschrijven het goed: gewoon wat extra sfeer en werken met wat thematisch meer geschikte materialen kan al een wereld van verschil maken!

  10. 17-06-18, 09:53


  11. #470

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Enkele nieuwe concept-arts van respectievelijk het Indiaas en carnavalesk gethematiseerde restaurant, de wachtrij van de Twist 'n Splash en het Afrikaanse restaurant van 2021!












    Bron: La Meuse en La Nouvelle Gazette

  12. #471

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Persoonlijk ben ik voorlopig het minst overtuigd van dat carnavalrestaurant. Dat zie ik voorlopig niet netjes inpassen in zijn omgeving. Zou het bij het afrikaanse restaurant de tiki-kant zijn?

  13. #472

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Persoonlijk ben ik voorlopig het minst overtuigd van dat carnavalrestaurant. Dat zie ik voorlopig niet netjes inpassen in zijn omgeving.
    Tgoh, als je naar het station vn de weerwolf kijkt, zie je wel dat daar dezelfde stijl in zit, dus het leunt daar zeker wel tegen aan. Je moet je ook bedenken dat die italiaanse sfeer van het huidige restaurant weg zal zijn. Desalniettemin ben ik ook niet overtuigd van dit nieuwe restaurant, het ziet er langs buiten uit als een opgesmukte loods.

    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  14. #473

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Je kan het trouwens jammer vinden dat het reuzenrad weg is, maar god damn, dat station van de Weerwolf is wel echt een pareltje eigenlijk.
    Je vois la vie en des biscuits.

  15. #474

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Ik vind het er allemaal zo goed en mooi uitzien, ik kan echt niet anders zeggen dan dat ik uitkijk naar elke fase van het plan keer op keer.

    Western: Dit lijkt me een vreemde / ongewone combinatie te worden tussen steampunk en western. Of ligt dat nu aan mij. Het lijkt me zo wat een permanente gaztown (of hoe heet die halloweenzone weer) te worden . Wat ik lang niet mis vind hoor.

    New Orleans: Het restaurant zal in begin wat afsteken tegen de rest van de zone, net zoals het station van weerwolf (knap gedaan) nu ook een beetje een buitenbeentje is. Maar als je de concept erbij pakt van heel de zone, dan zie je al snel dat ook de cinema mee die stijl gaat krijgen en ik vermoed dat ook het prieelpodium en de photoshop mee gaan gaan in die stijl. Samen met de kettingmolen die (alweer) een nieuwe look zal krijgen en de cococinelle krijg je dan wel een mooi geheel denk ik. Ik kijk er alvast naar uit en zeker naar de overgang met "New Orleans VooDoo"

  16. #475

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
    Je kan het trouwens jammer vinden dat het reuzenrad weg is, maar god damn, dat station van de Weerwolf is wel echt een pareltje eigenlijk.
    Volledig mee akkoord. Ik schreef het eerder ook al denk ik, maar voor Weerwolf is het verdwijnen van het Reuzenrad echt wel een gouden zaak.

    Ik vind het bij nader inzien zelfs bijna jammer dat Coccinelle op dat grasveld terugkomt. Al zal die niet zozeer het zicht op Weerwolf versperren als het Reuzenrad deed natuurlijk

  17. #476

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ojoh Bekijk Berichten
    Ik vind het er allemaal zo goed en mooi uitzien, ik kan echt niet anders zeggen dan dat ik uitkijk naar elke fase van het plan keer op keer.

    Western: Dit lijkt me een vreemde / ongewone combinatie te worden tussen steampunk en western. Of ligt dat nu aan mij. Het lijkt me zo wat een permanente gaztown (of hoe heet die halloweenzone weer) te worden . Wat ik lang niet mis vind hoor.

    Ik zie er zo'n beetje het thema van de film Wild Wild West in en dat zint me wel . Het thema meer dan de film, maar dat terzijde .
    Volg LEX, LEE & Family op YouTube... https://www.youtube.com/lexleefamily

  18. #477

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Dat New Orleans restaurant gaat ook niet zo veel afsteken hoor. Want als je kijkt naar de typische architectuur in New Orleans, zoals Bourbon Street, dan is dat restaurant nog zo verkeerd niet hoor.




  19. #478

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    De Mega Coaster is besteld:

    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  20. #479

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    De Mega Coaster is besteld
    En weten we ook bij wie?

  21. #480

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zeuzzz Bekijk Berichten
    En weten we ook bij wie?
    Helaas niet Wel dat er met de bouwer is afgesproken dat het de hoogste, snelste en langste achtbaan van de Benelux (en een beetje daarbuiten) zal worden, maar dat was al bekend.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •