X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 8 van de 33 EersteEerste ... 67891018 ... LaatsteLaatste
Resultaten 141 tot 160 van de 648
  1. #141
    borisvdd
    Guest

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Het ziet er in elk geval ERG mooi uit, als dit het eindresultaat wordt!

  2. #142

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Nu ik even op de site van Walibi Rhône-Alpes kijk zie ik dat er twee shows tegelijkertijd zijn in dat park. Momenteel worden er geen shows gegeven in ons park in België. Zou er een mogelijkheid zijn dat Walibi terug een show gaat programeren? Bij mijn weten heb ik nooit echt een show gezien in Walibi. M.u.v. het jaar van de introductie van de WAB en The SkunX. Ik weet dat dat toen met veel projectieschermen, bewegende wanden, rook en acrobatie was, maar dat de show me echt niet aansprak.

    Ik zie ook dat het theater wordt mee geïntegreerd in de zone, dus zou het kunnen dat dit een nieuw Walibi betekent mét shows??

  3. #143

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jak Bekijk Berichten

    Ik zie ook dat het theater wordt mee geïntegreerd in de zone, dus zou het kunnen dat dit een nieuw Walibi betekent mét shows??
    ik hoop het! Ik mis echt een show daar.

  4. #144

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Walibi heeft blijkbaar hun uitbreidingsplannen niet vooraf gecommuniceerd met hun buren die nu klagen over mogelijke impact van de komende nieuwe attracties de volgende jaren. Dat dit maar geen roet in het eten gooit..

    Bron: Looopings
    Laatst gewijzigd door yelle8; 28-06-17 om 18:24. Reden: Geen links zonder content!

  5. #145

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jak Bekijk Berichten
    Ik zie ook dat het theater wordt mee geïntegreerd in de zone, dus zou het kunnen dat dit een nieuw Walibi betekent mét shows??
    Ik hoop het eerlijk gezegd van niet. Tenzij ze het door externe mensen laten uitvoeren en niet door het park zelf want die shows trekken inderdaad op niet veel. Ik denk dat ze in het verleden geleerd hebben dat shows niet echt een meerwaarde is voor dit park, er is maar een beperkt publiek die interesse heeft om een show mee te pikken op een dag. Daarnaast kruipt er veel geld in denk ik voor het beperkte publiek dat je er uiteindelijk mee bereikt.

    Naar volgend jaar hoop ik stiekem nog op volgende puntjes die gerealiseerd worden:
    - In de bossen een tiki thema van de goldriver adventure. (met bewegende animatronics)
    - Muziek rond de nieuwe achtbaan van Imascore (muziek van Pulsar past zeer goed bij de beleving van de attractie)
    - Aangepaste verlichting gethematiseerd naar de zone dus de lelijke gekleurde led lampen terug weg
    - Zomer nocturne in teken van het nieuwe Tiki thema met bijhorende extra animatie, misschien in het midden van het meer een cocktail bar maken met zelfde thema

    Ik kijk er alvast naar uit volgend jaar het park nog eens te bezoeken.

  6. #146

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fladnag Bekijk Berichten
    Walibi heeft blijkbaar hun uitbreidingsplannen niet vooraf gecommuniceerd met hun buren die nu klagen over mogelijke impact van de komende nieuwe attracties de volgende jaren. Dat dit maar geen roet in het eten gooit..
    Ohh ik word telkens ZÓ kwaad als ik weer eens lees dat buren zitten te zeiken. Ge hebt uw huis goedkoop, ge weet dat het pretpark er is, verhuis en laat ons met rust, dank u! Dat terzijde, ze zitten al te klagen over de megacoaster van 2021 die overigens aan de snelwegkant komt te liggen, komaan... Natuurlijk laten we eerlijk zijn, Walibi had dit wel op voorhand kunnen communiceren (als dit niet zo is) want zoiets wil je als betrokkene niet via de pers vernemen.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  7. #147

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wapiti Bekijk Berichten
    - Zomer nocturne in teken van het nieuwe Tiki thema met bijhorende extra animatie, misschien in het midden van het meer een cocktail bar maken met zelfde thema
    Die cocktail bar mag er van mijn part altijd staan. Dat past perfect in zo'n zone en zou een zalige uitbreiding zijn van de horeca. Misschien niet direct in het midden van het meer, maar aan de oever, met een zandstrand en zwoele muziek, daar kan toch niemand iets op tegen hebben?

  8. #148

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    Die cocktail bar mag er van mijn part altijd staan. Dat past perfect in zo'n zone en zou een zalige uitbreiding zijn van de horeca. Misschien niet direct in het midden van het meer, maar aan de oever, met een zandstrand en zwoele muziek, daar kan toch niemand iets op tegen hebben?
    Tijdens de persconferentie dag op 22 juni stond er alvast de hele dag door een (relatief uitgebreide) cocktailbar op de site van ex-La Grande Roue. Of dit enkel voor die dag was weet ik niet, maar het had alvast veel aantrek.

  9. #149

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Wat wordt er eigenlijk gedaan met het pad tussen de Tiki Zone en de toekomstige Havenzone. Nu lijkt het me voor handen dat tussen de Vikingboten en de Salsa Il Y A Fiesta de overgang gebeurd van haven- naar Tikithema maar toch, het is een pad in het park waar je toch wel een tijdje over stapt en zeer weinig te doen is. Zouden we daar meer thema mogen verwachten?

  10. #150

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Tijdens de persconferentie dag op 22 juni stond er alvast de hele dag door een (relatief uitgebreide) cocktailbar op de site van ex-La Grande Roue. Of dit enkel voor die dag was weet ik niet, maar het had alvast veel aantrek.
    Ik denk voor heel de zomer want vorig jaar stond er aan de ingang van de voormalige vertigo site ook een cocktail bar waar je kon kiezen uit een ruim assortiment zelfs met een Pulsar cocktail als ik mij niet vergis.

    Wel leuk dat ze meer variaties brengen in hun horeca en hoop met de rebranding van hun zones ook gerechten van dat thema kunt kopen. Pairi Daiza bijvoorbeeld doet dit al zou leuk zijn moest Walibi dit voorbeeld volgen.

  11. #151
    borisvdd
    Guest

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Ik snap die buren wel... Ze wonen idd naast een pretpark, maar als ze er in pakweg 1980 gingen wonen, dan konden ze niet weten dat er ooit coasters tot 70 meter de lucht zouden ingaan waarbij mensen dan binnenkijken in hun achtertuintje. Om over het gegil en overdreven getier va pubermeisjes nog maar te zwijgen.

    Natuurlijk zijn jhier wel technische oplossingen voor, maar stel je voor dat er over een jaar of 15 attracties komen die je 25 meter onder de grond een traject laten afleggen, moeten die mensen dan ook maar leven met het gedaver dat dergelijke attractie met zich meebrengt. Je weet nooit welke attracties ze binnen 20 jaar uitgevonden zullen hebben.

  12. #152

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
    Ik snap die buren wel... Ze wonen idd naast een pretpark, maar als ze er in pakweg 1980 gingen wonen, dan konden ze niet weten dat er ooit coasters tot 70 meter de lucht zouden ingaan waarbij mensen dan binnenkijken in hun achtertuintje. Om over het gegil en overdreven getier va pubermeisjes nog maar te zwijgen.

    Natuurlijk zijn jhier wel technische oplossingen voor, maar stel je voor dat er over een jaar of 15 attracties komen die je 25 meter onder de grond een traject laten afleggen, moeten die mensen dan ook maar leven met het gedaver dat dergelijke attractie met zich meebrengt. Je weet nooit welke attracties ze binnen 20 jaar uitgevonden zullen hebben.
    Nice wordt hij 70 meter hoog, nooit verwacht!

  13. #153

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Deze had ik nog niet voorbij zien komen. Ziet er geweldig uit:


    Bron: Facebook Wonder World

  14. #154

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Ik heb nog meer gevonden, op de site van de ontwerper, Julien Bertevas. Dit is ook de ontwerper van Oziris, en die concept arts zijn eigenlijk heel realistisch nagebouwd.



    Als ik goed zie is er al een Tiki bar voorzien. Me happy De naam is inderdaad zichtbaar op het theater en zou dus Exotic Racers zijn.



    Ook hier kan je de naam van de Mack Twist 'n Splash al lezen, nl. Geyser Twist. Deze staat op de rail met de kraan op.



    Op zijn website, http://jbertevas.com/ kan je ze nog groter bekijken.

  15. #155
    borisvdd
    Guest

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Nice wordt hij 70 meter hoog, nooit verwacht!
    We mogen hopen he.

    Het blijft trouwens héél erg stil rond de betweters hier die vertelden "dat er op de plaats van het reuzenrad 1.000% zeker een SkyFly zou komen...

  16. #156

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
    We mogen hopen he.

    Het blijft trouwens héél erg stil rond de betweters hier die vertelden "dat er op de plaats van het reuzenrad 1.000% zeker een SkyFly zou komen...
    Ik kan je alvast met klem bevestigen dat een Sky Fly zeker niet behoord tot de toekomstige investeringen.

  17. #157

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
    We mogen hopen he.

    Het blijft trouwens héél erg stil rond de betweters hier die vertelden "dat er op de plaats van het reuzenrad 1.000% zeker een SkyFly zou komen...
    Ik zie trouwens ook nergens mensen zeggen dat ze 100% zeker zouden zijn dat er een skyfly zou komen hoor? Dat was gewoon een gedachtegang van sommigen in het begin van het topic hier, meer niet.

    Ik zie niet goed in waar deze uithaal vandaan komt eigenlijk? Vond je niks meer om negatief over te doen?
    Je vois la vie en des biscuits.

  18. #158

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
    We mogen hopen he.

    Het blijft trouwens héél erg stil rond de betweters hier die vertelden "dat er op de plaats van het reuzenrad 1.000% zeker een SkyFly zou komen...
    Aangezien je op mij replyd voel ik me aangesproken, terwijl ik nooit gezegd heb dat er een Sky Fly zou komen, in tegendeel zelfs ik heb altijd gevonden dat zulke attractie een te lage capaciteit heeft voor Walibi...

  19. #159

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Waliboy Bekijk Berichten
    Deze had ik nog niet voorbij zien komen. Ziet er geweldig uit:


    Bron: Facebook Wonder World
    Ik dacht eerst dat de coasters redelijk waarheidsgetrouw waren getekend - vooral die van volgend jaar dan, aangezien de megacoaster nog niet eens besteld is als ik me niet vergis - maar deze afbeelding doet me vermoeden van niet: een Bobsleebaan heeft toch enkele MCBR's nodig en ik herken hier nergens een plekje voor op de tekening. Apart, want de layout is wel overtuigend en lijkt me niet zozeer een fantasietje van de ontwerper.

    Op de afbeelding zie je ook duidelijk hoe extreem hard ze zich gebasseerd hebben op Flash uit Lewaworld voor de megacoaster... De inversies missen, maar voor de rest is de gelijkenis er onmiskenbaar. Na Zweden en het Verenigd Koninkrijk lijkt het erop dat België ook een mooie mack Megacoaster krijgt. Ik zou er - ondanks dat het nog zo ver is en er nog niet beslist is - mijn halve euro op durven inzetten.

  20. #160

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Nog enkele leuke concept arts van de vernieuwde inkom van Walibi Belgium en het themarestaurant. Beiden getekend door Fabien Manuel, die ook verantwoordelijk was voor de thematisatie van Pulsar.





    Bron: fabienmanuel.com

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •