X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 9 van de 9

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #9

    Re: [TR] Wildlands Emmen, 22 augustus 2021

    Nee, ik krijg niet betaald om hier dit park aan te prijzen. Maar ik wil na opnieuw een erg meevallend her-bezoekje op zaterdag 30 juli 2022 het TR graag aanvullen met eh ... aanvullinkjes.

    De parkingkosten - de opbrengst gaat toch niet (integraal) naar het park - kan je besparen door anderhalve wandelkilometer verder gratis te parkeren nabij Hunebed d45. Vanaf dit authentiek prehistorisch bouwwerk - ideaal ook voor een ochtendpicknick - leidt een bospad je naar het treinstation van Emmen. Ook handig is dat je dan verder op weg naar Willdlands enkele winkelstraten in het stadscentrum doorwandelt.



    In de zone Nortica waren we om 10:10 net te laat voor de allereerste voorstelling die dag van de 4D simulator Artic 1 ... maar wel mooi op tijd voor de tweede vertoning om 10:15. Terwijl zowat alle parken op mijn where-about-lijst schaamteloos bepaalde attracties later openen of vroeger of langdurig sluiten, was quasi alles in Wildlands doorlopend geopend. Dikke chapeau, of omdat de meeste NL'ers niet zo bedreven zijn in de Franse taal: dikke hoed! Nog een mooie service en contrasterend met vele andere parkbezoeken anno 2022: geen zuinigheid op het aantal actieve personeelsleden. Die waren tijdens de ochtendvoorstellingen inclusief voorsorteer-show wellicht meer vertegenwoordigd dan de bezoekers.



    Het gebeurt tegenwoordig wel vaker dat ik inhoudelijk het cinematisch gebeuren van een attractie vergeet en dat dit geenszins aan de attractie zelve ligt. Vermoeidheid, een regressief geheugen en aan een hels tempo parkjes kwanten liggen eerder aan de oorzaak. Voor de volledigheid deze attractie-link van de park-webstek.

    Om strategische redenen - we werden rond 18:00 in Noord-Duitsland verwacht - zouden we na deze eerste geslaagde missie Nortica meteen inruilen voor Serenga. Op weg naar de ingang van de zone met dus verderop o.a. Tweestryd bemerkten we deze leuke knipoog naar vernieuwingswerken nabij de park-ingang.



    Via Serenga kwamen we opnieuw in Nortica aan. In het TR hierboven was ik vergeten een diersoort te vermelden waar ik warempel mijn scouts-totemnaam aan ontleen. Effe goedmaken:



    Bij de poort van Jungola was nu geen ophokplicht. Leuk voor ons, minder voor het park was dat het op deze zaterdag midden in de zomervakantie lekker on-druk was. Ter vervanging van mijn absente vrouw hadden we nu een collega van mij mee op deze trip, die twee dagen eerder startte bij Burgers' Zoo in Arnhem. Ook daar hebben ze knappe binnenzones. Maar zoals een ander harmonieus viertal waren we het volmondig eens dat Wildlands toch meer te bieden heeft op gebied van beleving.



    Voor al wie z'n kinetische honger niet kan stillen met één duelling achtbaan, een safari-rondrit en wat indoor-bootje-varen: ons bezoek viel precies in de week van de plaatselijke Zomerkermis. Voor een ritje op de booster hadden we helaas geen tijd toen we omstreeks 15:00 het park verlieten. Bovenstaande foto werd genomen in Hamburg, waar bijna heel de zomer lang - en ook in andere jaargetijden - een grote kermis staat.

    Grappige IJsbeer
    Laatst gewijzigd door Earlyspencer; 26-08-22 om 13:08.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •