X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 26

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [PWM] Nieuwe achtbaan 2023

    De USA volg ik met veel minder aandacht. Maar goed dat je dit aanbrengt. Wellicht zijn de nevenfiguur-attracties daar recenter en daarom indrukwekkender dan de (traditionele) hangende Batman-B&M. Riddler Enigma in Madrid past misschien ook in dat rijtje.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door siroccofreakske Bekijk Berichten
    ... Het enige jammere vind ik wel dat de concentratie van topcoasters nu nog meer in dezelfde zone zal zijn. In dat opzicht had een andere themazone van het park misschien geschikter geweest.
    Minder akkoord. Ten eerste vind ik de western woodie in Madrid omwille van z’n baanlengte wel een topcoaster, doch geen Europese woodie top 5. Ten tweede is de kinderzone in Madrid vrij consistent, een wilde coaster daar toevoegen zou de thematische samenhang misschien verstoren. Ten derde staat het Arkham-gebouw al veel te lang te niksen in Madrid. Prima om dit gebouw te integreren in een nieuwe achtbaan, zeker als je aan het knippen-en-plakken-met-John-Cleese-gedrocht in zusterpark Movie Park Germany denkt.

    Wat speurwerk leert dat Riddler’s Revenge en Batman in Warner Madrid beide van 2002 dateren. Mijn aanname gaat dus niet of maar gedeeltelijk op.
    Laatst gewijzigd door Earlyspencer; 31-10-22 om 21:22.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •