Vooraleerst inderdaad hopen we dat de parken überhaupt open gaan mogen tegen Pasen, bijkomend hopen we dat het in EU zogenaamde geldige covid certificaat tegen dan een 2e adem krijgt en ook effectief IN HEEL DE EU zonder bijkomende maatregelen geldig zal zijn zoals oorspronkelijk de bedoeling was. Tot heden nog niet veel gemerkt van dat "vereenvoudigd" reizen doorheen de EU.

Op de planning (voorlopig):

Maart 2022 - Disneyland Paris, 3 dagen arrangement, voor het eerst in een decennium zonder jaarpassen voor ons, maar we willen het zaakje toch echt eerst van dichterbij bekijken en zeker zijn dat er terug wat waar-voor-ons-geld gevoel aanwezig is vooraleer we onze zuurverdiende centen weer aan een quasi nooit gebruikte infinity pas gaan verbrassen zoals afgelopen 2020/2021 seizoen.

April 2022 - Phantasialand, 2 dagen in hotel Ling Bao. Die ik tot heden nog niet durven boeken heb wegens upfront betalen en bang afwachten wat maatregelen tegen dan weer gaan zijn. Ik wacht nog even de komende overlegcomités af voor ik mijn creditcard bovenzwaai.

Mei 2022 - Europa Park, 4 dagen/3 nachten in hotel Kronosar, wél geboekt. Reeds meerdere malen uitgesteld wegens covid, maar het komt er hopelijk nu wél eindelijk eens van. Ivm jaarplanning kwam voor ons het hemelvaartweekend het beste uit dus we kunnen die theorie dat EP zo geweldig om kan met wachtrijen gelijk aan den lijve ondervinden.

zomer 2022 - Plopsaland tijdens onze jaarlijkse verlof naar de kust, onder voorbehoud van goedkeuring van mijn overige weken verlof (voor het eerst in jaren eens langer dan 10 dagen en gelijk 3,5 week aaneensluitend aangevraagd aan onze lieftalige HR) hier nog wat dagtripjes naar Efteling, Bobbejaanland, Walibi, ... afh. van waar de neus naar staat tegen dan (en wat de covid-maatregelen toelaten).

oktober 2022 en november 2022 - 3x lang weekend voorzien, maar nog wide open. Valt EP ons goed mee dan kan het een 2e x EP worden, en als DLP ons in maart opnieuw weet te betoveren met de special magic touch, worden er in het najaar toch weer jaarpassen aangeschaft, maar da's nog wait and see...