X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 10 van de 10

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [TR] Mirabilandia 25-07-2022

    Stuntshow Hotwheels deed ik al 2 keer eerder. Ik vond het toen meer blablah dan vroem-vroem. En anno 2023 zagen / hoorden we ongewild een mini-musical tijdens het naar binnen spelen van onze McDo-vetzakkerij. Mis ik een andere show?

    Idd hoogtes en laagtes, dat vat het goed samen. Feit is dat ik me hier minder opgejaagd / buitengejaagd voelde dan twee dagen later in Garda. Ik denk niet dat ik in Mira veel meer rides - laat staan meer attracties - zou gedaan hebben met een fastpass. Ter info: op Paasmaandag 2015 kocht ik een ongelimmiteerde voor 30 € p.p., daags nadien was dat niet nodig en in juli 2016 kocht ik dat opnieuw voor 20 € pp. De wisselende prijs zegt iets over de verwachte drukte. Nu kost een ongelimiteerde op Paasmaandag 89 € (denk ik) en een gelimiteerde (toppers eenmalig) iets van 57 €. Desmo is nooit inbegrepen in een fastpass, je kan wel raden waarom.

  2. #2

    Re: [TR] Mirabilandia 25-07-2022

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Stuntshow Hotwheels deed ik al 2 keer eerder. Ik vond het toen meer blablah dan vroem-vroem. En anno 2023 zagen / hoorden we ongewild een mini-musical tijdens het naar binnen spelen van onze McDo-vetzakkerij. Mis ik een andere show?
    Ik weet niet hoe het nu gesteld is (mijn bezoeken dateren van 2016 en 2010), maar vooral bij mijn eerste bezoek herinner ik me die zogenaamde mini-musicals als heel positief. Toen zagen we er enkele doorheen het park en ik vond die toen allemaal wel heel leuk. Het hielp misschien wel dat het toen een zonnige dag was en dat alle musicals aan een terrasje waren waar we van een drankje konden genieten.

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •