Zondag Terra Magma voor het eerst kunnen doen. Dubbele gevoelens. Laat ik beginnen met het positieve: de buitenkant is er duizend keer beter op geworden. Waar Indiana River eigenlijk een platte loods was met vergeelde verf, staat er nu echt thematisatie tegenaan. Deze hele zone is zo sfeervol geworden. Langs buiten in ieder geval een dikke verbetering imo.

Maar dan...

Laten we beginnen met het eerste gedeelte van de wachtrij, dat stuk waar je onder het bord doorloopt tot je naar binnen draait. Véél te wijd. Dit nodigt gewoon uit voor massaal voorsteken, wat we dan ook zagen gebeuren. Lijkt me echt niet goed over nagedacht.

Binnen is de aankleding verre van het niveau van buiten. Er waren platte 2D tekeningen, schermen en slechts hier en daar een fysiek attribuut. Enorm zonde, de rit voelt erg kaal aan daardoor. Binnen is het gewoon achteruit gegaan helaas. Ik snap dat er beperkt budget is als PR-park zijnde, maar ik hoop dat dit niet het definitieve einde is van de omvorming van IR naar TM. Hopelijk zien we binnenin nog extra verbeteringen verschijnen.