Intussen kan ik mijn eigen vraag beantwoorden, de abo-korting op Speedy Passes is niet geldig op de 'Horror Speedy Pass', nochtans ook een 'Speedy Pass' product. De medewerker aan de infobalie is het gaan navragen maar het bleef toch bij 'niet geldig'. Toen ik dan aanhaalde dat dat op de website absoluut niet duidelijk vermeld staat en ik in dat geval liever de HSP een dag op voorhand had gekocht kon ze niets voor mij betekenen. Resultaat was dus een HSP van 69€ ipv (op voorhand online) 59€. Zucht.

Uiteindelijk was het aan alle mazes zo kalm dat ik de SP niet nodig zou hebben gehad. Overal 5 min of minder moeten wachten.

Wrecked alleen kunnen doen, beide rijen waren volledig leeg. Zalige ervaring om daar alleen door te lopen.
CORP was nog even 'bwah' als ik me herinnerde van vorig jaar.
Bazaar Bizarre met die 3D-bril blijft toch ook wel een speciale ervaring..
Yummy viel me wat tegen dit jaar, laatste 2 kamers geen acteur meer gezien..
Alice in Horrorland viel me beter mee dan vorig jaar doordat we met een kleiner groepje (van 3) naar binnen gingen.
Texas Butcher vorig jaar alleen gedaan, vandaag ging de medewerker aan de deur zorgen voor wat 'extra entertainment' (lees: 2 meisjes met mij meesturen die in de normale rij stonden). Vorig jaar was de ervaring hier dus top, dit jaar iets minder maar blijft wel 1 van de betere in BJL..
Monastery gehouden voor het laatste omdat ik hier goede herinneringen aan had en de maze stelde dit jaar ook niet teleur.

Uiteindelijk enkel de namiddag daar geweest om alle mazes te doen en de 2 Speedy One Rides te gebruiken op Fury en Revolution, wel een leuke tijd gehad maar 'k ga ze toch nog eens mailen over de Speedy Pass abo-korting, het zal niet veel uitmaken maar ik vind dat ze dit niet correct afgehandeld hebben...