Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
Vraag aan ervaring-deskundigen: is het bukken / kruipen geblazen bij AiHL? Want dan zal ik bij een eventuele herkansing alsnog moeten passen.

Op 1 nov was het eerste halfuur zowat elke grote attractie dicht, de wachtenden bij Fury, Magma, Dizz (andere naam, I know), ... kregen niks info of aandacht van de operatoren. Ik kreeg nog wat extra kak over me heen in de FB-groep. Dat vind ik minder erg dan lui die de symptomatisch (bewuste) vertraging in BJL goedpraten "Het was koud, de attracties moeten opwarmen" (13°, windarm en zonnig die ochtend) of "Logisch dat operators je niet informeren, ze moeten de attracties testen". Zalig die spirituele simpelen ...
Als ik me niet vergis moet je bij AiHL idd een stukje gebukt doorlopen..

'k heb die FB groep even snel verlaten als dat ik lid ben geworden na het lezen van de commentaar die je daar kreeg.. Ik heb nog wel net het drama rond 'ik ben het park uitgezet wegens roken maar vergeet voor het gemak te zeggen dat het een joint was' kunnen meepikken. Verder stoorde ik mij vooral aan het algemeen niveau (vergeleken met de Efteling abo-groep en DLP Annual Pass).

Vroeger ging er wel eens het gerucht rond dat ze niet alle attracties tegelijkertijd kunnen opstarten omdat hun stroomnet het niet zou aankunnen, geen idee of dat klopt... Mocht dat het geval zijn zouden ze overdag toch ook wel problemen hebben lijkt mij.