Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
BJL doet dit imo maar om 1 reden: exposure in de media, niet in het minst de tv journaals. Ook de hoofdreden waarmee parken zich prostituhoeren door op onze (!) kosten vet verdienende politici uit te nodigen. Over de reële kosten van zulke partijdige dagen stond onlangs een groot artikel in HNB. Wel niets over het feit dat trouwe park-abonnees die dag dubbel genaaid worden.

Ik lees vaker dat Belgen bij de beste sorteeeders behoren, dankzij de gratis pmd. Op autoreis door NL, vooral Dui (25 cent op 33 CL), DK. Zwe en No is het een heel gedoe om dan weken aan een stuk met p(f)andflessen allerhande rond te rijden of zelfs mee naar huis te brengen om ze dan bij een volgende reis te vergeten. Of aan de grens DK-Dui snel willen planten en constateren dat de pantmachine kapot is. Strontsysteem.

En reken maar dat die aanname-machines in de winkel serieus wat kosten aan installatie, opleiding, onderhoud en energie. Drie keer raden op wie men die meerkost gaat afrekenen...

BTW kan de laatste post over de brandoefening in BJL verwijderd worden? En de postende, spammende, liegende nitwit meteen ook als 't kan? Mijn citaat vervormen, ik denk dat dit zelfs strafrechtelijk een misdaad is.
Zoals mijn vorige vakantie in Duitsland. We waren aan onze laatste stop en het machine in het dorp was kapot... Hadden 10 pandflessen... we hebben ze ook meegenomen naar huis. Gelukkig gaan we veel naar Duitsland.