De eerste keer dat we dit park bezoeken, dus wel wat spannend hoe het er zal zijn.
We waren er rond 10.45u en het was niet zo druk. Na onze gratis kaartjes te halen dankzij ons Bobbejaanland abonnement konen we eenvoudig binnen.

De attracties gingen maar open omstreeks 11.00u, dus besloten we al wat het park te verkennen.
We besloten naar links te gaan. Het park heeft een redelijk aparte indeling. Een langwerpige park met 2 grote zones en daartussen vooral een lange winkelstraat.

Omdat er nog niks open was bekeken we dan maar de kapel en de molen.

Iets na 11uur gingen de eerste attracties open. We besloten "Chuck Wagon" eerst te doen. Een klein reuzenrad in de vorm van huifkarren.

In de nabijheid lag ook nog "Kids Country".
Hier had je zelfrijdende auto's, kleine koffietassen en ook "Oldtimers".

Omdat de kleinste nog geen meter was, bleven mijn vrouw er nog wat en ging ik met de dochter op de kabelbaan.
Na heen en weer zagen we dat het al 12u was en besloten terug naar de ingang te gaan om de mascottes Randy en Rosie en de Kerstman te begroeten en een foto te nemen.
Daarna was het tijd voor de picknick.
Terwijl de kinderen nog verder aan het eten waren, deed ik vlug de vrije valtoren en de mijnachtbaan. Toch nog een leuk baantje.

Het was ondertussen bijna tijd voor nog wat entertainment in de mainstreet, dus besloten we de paardenmolen te doen.

Ondertussen was de Kerstman opnieuw aangekomen en was het nog tijd voor wat dansjes.

We besloten nu het rechter deel te bezoeken. De kinderen verkenden "Phileas Fun House", terwijl ik "Ripsaw Falls" (de boomstammen) en de "Enterprise" aandoe. De eerste was een redelijk kleine en niet zo bijzondere boomstammetjesbaan. Gelukkige was er telkens geen wachtrij.

In het park werkte ze vaak met wisselwerking. In de buurt was er nog een vliegmolen met olifanten en een kleine paardenmolen.

"Passepartout Explorer" waren nog auto's die de kinderen zelf konden besturen besturen en waar de grote kinderen zelf nog een rijbewijs konden behalen.

"Fogg's Trouble" was nog een Rockin' Tug, maar hier waren de lengteminimumlengtes strenger dan in België en mocht de dochter er niet op.
"Expedition Nautilus" was nog een waterattractie, maar omdat we de enige waren die er op zaten, was er niet zo veel aan.

We besluiten terug naar de fontein te keren omdat er een show is. Maar jammer genoeg was er niet echt een fontein show, maar een dans met de Kerstman en de wasberen.

Omdat het al wat warmer is, doen we nu het reuzenrad.

De 4D-film pikken we ook snel mee. Een leuke film, maar niet zo bijzonder.

Tijd voor een drieuurtje en terwijl doe ik "The Eagle". De eerste keer dat ik zoiets doe, maar vond het niet zo bijzonder.

In de buurt was er ook nog een piratenboot en een molen, maar hier was er ook weer een wisselwerking.

Tijd voor het "Wild West Adventure". Een rondvaart met ronde boten, eigenlijk de enige attractie waar we moesten wachten.

Het was wel een redelijk donkere attractie, met jammer genoeg geen afdaling. Wel eens leuk voor met de kinderen.

Ondertussen was het tijd voor alweer een show. Een schaatsshow, maar die was wel de moeite om gezien te hebben.

De "Mountain Slide" was niet open en besloten nog de laatste attracties te doen. De eerste was de "Sky Tower". Niet zo bijzonder, maar je hebt nog een mooi zicht over het park.

De laatste attractie die we doen is de "Monorail". Wel nog leuk dat je nog door een tunnel reed waar je nog wat extra decoratie zag.

Ondertussen maakte het park zich klaar voor de lichtjesparade en show.
We hadden niet zo'n grote verwachtingen, maar waren erg verrast. Een mooie parade en een knap eindspektakel met lasers en vuurwerk.

Het park blinkt niet echt uit van de originele attracties of decoraties, maar dankzij de korte wachtrijen kan je met kinderen goed je dag vullen.

Een minpunt was wel dat er op het plattegrond geen enkele lengte aanduiding op vermeld stond, je moest dus telkens naar de attractie wandelen om te kijken of je er op mocht.
Ook redelijk strenge lengte aanduidingen in vergelijking met andere vergelijkbare attracties. Bv boomstammetjes: 1,20m (meestal 1m), reuzenglijbaan: 1,20m, ...
Wel heel veel winkels en lunaparken in de mainstreet.

Hier en daar kan het park wel een opfrisbeurt gebruiken, maar ze zijn op goeie weg.
Voor waaghalzen is het park toch minder geschikt.

Veel entertainment en een goeie eindshow, zeker voor een park van dit niveau.

Voor het waterpark hebben we geen tijd meer, omdat de kinderen al moe waren, maar dit kon je nog bezoeken tot 20.00u, mits bij te betalen.

Een prima park om met kinderen te bezoeken. We wisten niet echt wat te verwachten, maar we hebben het ons niet beklaagd.