X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 4 van de 10 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 80 van de 195
  1. #61

    Re: Kortingen, acties en wedstrijden!

    Voor de vlugge vogels: nog tot 24 uur 40% korting op tickets voor Walibi Belgium (22,50 euro pp). Wel tickets geldig tem 15 juli!

    https://travelbird.be/110428/walibi-...?nav_ctx=c4702

  2. #62

    Re: Kortingen, acties en wedstrijden!

    Ik stootte plots op dit:

    https://www.phantasialand.de/nl/park...ebezoekgratis/

    Ik dacht dat het om de "keer gratis terug maar niet in juli of augustus"-actie ging, maar bij beter lezen wat er stond is dit een andere actie met precies omgekeerde voorwaarden. (concreet: bezoek het park 1x in juli of augustus, en krijg een gratis ticket met geldigheid voor deze zelfde twee maanden).

    Werkt dit ook als je je eerste ticket met bijvoorbeeld de 50% korting via een BJL-abonnement koopt? En kun je hiermee binnen dezelfde week al terugkeren? (Ik dacht van wel, maar kan iemand dat nog eens uitdrukkelijk bevestigen?) Het wordt ineens wel héél goedkoop...

  3. #63

    Re: Kortingen, acties en wedstrijden!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    Ik stootte plots op dit:

    https://www.phantasialand.de/nl/park...ebezoekgratis/

    Ik dacht dat het om de "keer gratis terug maar niet in juli of augustus"-actie ging, maar bij beter lezen wat er stond is dit een andere actie met precies omgekeerde voorwaarden. (concreet: bezoek het park 1x in juli of augustus, en krijg een gratis ticket met geldigheid voor deze zelfde twee maanden).

    Werkt dit ook als je je eerste ticket met bijvoorbeeld de 50% korting via een BJL-abonnement koopt? En kun je hiermee binnen dezelfde week al terugkeren? (Ik dacht van wel, maar kan iemand dat nog eens uitdrukkelijk bevestigen?) Het wordt ineens wel héél goedkoop...
    Ik heb in het voorjaar geweest en 50% korting via bbjland abo gebruikt en dan krijg je ook een kom terug ticketje hoor.

  4. #64

    Re: Kortingen, acties en wedstrijden!

    Vandaag zag ik bij Quick "Pretparken 1+1 bij Maxi menu" Het gaat behalve om usual suspects zoals BJL, Han, Euro Space en Comic Station, ook om o.a. Walygator.

    Ik kocht geen Maxi, de affiche gaf geen verdere details qua data en de webstek van de junkfoodketen wordt blijkbaar onderhouden door dezelfde onkundige die dat voor Walibi doet ... Dus als iemand meer weet over deze actie of de juiste web-link heeft gevonden, laat het dan aub hieronder weten.

    Edit: link gevonden, met voorwaarden als je op een park-logo klikt
    https://www.quick4you.be/nl/parks/
    Walygator is enkel kind (leeftijd?) gratis bij betalende volwassene en maar geldig tot 30 sept.
    Laatst gewijzigd door Earlyspencer; 20-07-18 om 22:52.

  5. #65

    Re: Kortingen, acties en wedstrijden!

    Iemand tips voor interessante kortingen in Tivoli Gardens (Kopenhagen) en Legoland Billund?

    Voor Tivoli Gardens kwam ik terecht op de Copenhagen Card, die ons wel interessant is aangezien we er een paar dagen verblijven. Hiermee hebben we gratis toegang tot Tivoli Gardens, maar ook tal van andere attracties en musea in en rond de stad.

    Voor Legoland Billund kan ik nog tot morgen 9u tickets met 33% korting aankopen. Zijn er nog kortingen waar jullie weet van hebben?

  6. #66

    Re: Kortingen, acties en wedstrijden!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Iemand tips voor interessante kortingen in Tivoli Gardens (Kopenhagen) en Legoland Billund?

    Voor Tivoli Gardens kwam ik terecht op de Copenhagen Card, die ons wel interessant is aangezien we er een paar dagen verblijven. Hiermee hebben we gratis toegang tot Tivoli Gardens, maar ook tal van andere attracties en musea in en rond de stad.

    Voor Legoland Billund kan ik nog tot morgen 9u tickets met 33% korting aankopen. Zijn er nog kortingen waar jullie weet van hebben?
    Indien je een doos Kellogs cornflakes koopt in Duitsland heb je normaal 50% korting door de bon op de achterkant (geldig voor alle Merlin Parken) maar ik weet niet als je daar langskomt voor je trip
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  7. #67

    Re: Kortingen, acties en wedstrijden!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GriffonofNemesis Bekijk Berichten
    Indien je een doos Kellogs cornflakes koopt in Duitsland heb je normaal 50% korting door de bon op de achterkant (geldig voor alle Merlin Parken) maar ik weet niet als je daar langskomt voor je trip
    Bedankt voor de tip! Enig idee hoe lang die actie nog loopt? We passeren in het doorgaan wel langs Duitsland, want we doen alles met de auto: 2 dagen Aarhus, 2 of 3 dagen Kopenhagen en dan 1 of 2 dagen Billund.

  8. #68

    Re: Kortingen, acties en wedstrijden!

    Bon in Lego catalogus (gratis boekje, ligt in elke speelgoedwinkel in Bel.) Lego Billund of Deutschland: volwassenen betalen = kind tot en met 11 jaar gratis. Geldt zowel voor eendaagse als tweedaagse tickets.

    De prijzen voor Duitste Merlin abo's zijn onlangs (en na jaarlijkse gewoonte) tijdelijk verlaagd. In gezinsverband is het nog iets goedkoper, trouwens. Met de iets duurdere Premium kan je als extra's onbeperkt Lego Billund doen en 1 x Gardaland en parkeer je gratis in Heide en Lego Deu. Let op: enkel aan te schaffen in een Duits park. Dat kan dus ook in Oberhausen, maar niet in Billund. Het zijn bovendien jaarkaarten, dus i.m.o. is er geen beter moment dan aug. om ze aan te schaffen.

    Met de auto heen en terug naar Billund, heb je onderweg Lego Discovery Oberhausen, Sea Life Oberhausen, Sea Life Hannover, Heide Park, Hamburg Dungeon en Lego Billund. Iets off road of als je van/naar Kopenhagen rijdt, heb je Sea Life Timmendorf. Die laatste biedt weinig bijzonders, maar ligt dicht bij Hansa Park (niet van Merlin) en de ferryhavens Puttgarden en Travemünde.

    Voor Tivoli zou je eventueel op een ferry tickets met korting kunnen kopen. Ik heb zeer onlangs op de park-webstek tickets met inkom, rides en 1 x fastfood en drankje gekocht. Let op: ga je Tivoli even uit voor de McDo, de auto of een warenhuis, dan moet je bij het herbetreden mogelijk opnieuw inkom betalen, je rides-bandje geldt natuurlijk wel nog. Probeer om hier al bij de opening in de voormiddag te zijn, en liefst niet op een vrijdag of in het weekend. Het wordt er doorgaans pas drukker in de vroege avond. Ik had destijds het 'geluk' 's ochtends nog een schaars plaatsje in de nabije Q-Park te vinden (€30 voor één uur of 7!). Nu gaan wij met het o.v. vanuit een suburb. Nog een hint: op de starflyer mag je niet met sleutels en gsm, tenzij je kleding met ritssluiting hebt.

    Tivoli 2015: http://board.pretparken.be/showthrea...and-12-08-2015

    Berlijn met Merlin abonnement: http://board.pretparken.be/showthrea...-21-22-12-2015
    Laatst gewijzigd door Earlyspencer; 25-07-18 om 05:36.

  9. #69

    Re: Kortingen, acties en wedstrijden!

    Waarom je de geweldige horeca van Tivoli Gardens zou willen omruilen voor een Mcdo is mij een raadsel, maar het staat overal in het park (nogal duidelijk) aangegeven dat als je opnieuw binnen wilt, je het park moet verlaten via de Food Hall.

  10. #70

    Re: Kortingen, acties en wedstrijden!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Waarom je de geweldige horeca van Tivoli Gardens zou willen omruilen voor een Mcdo is mij een raadsel, maar het staat overal in het park (nogal duidelijk) aangegeven dat als je opnieuw binnen wilt, je het park moet verlaten via de Food Hall.
    Er is lekker eten in overvloed in het park!

    Tot een jaar geleden moest je inderdaad een re-entry ticket kopen aan 25 DKK, maar sinds de opening van de Food Hall kan je daar een stempel vragen om buiten en weer binnen te gaan.

  11. #71

    Re: Kortingen, acties en wedstrijden!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Waarom je de geweldige horeca van Tivoli Gardens zou willen omruilen voor een Mcdo is mij een raadsel ...
    Waarde culinair, mss nog eens klappen als je je voortgeplant hebt, het kweken van fijnproevers is bij mij dubbel gefaald

    Maar om even een regenjas in de auto te halen, moest je dus ook opnieuw entree betalen. Het contrast met Bakken kan haast niet groter "If you come by car to Bakken, we are referring to using Bakken's large parking lot. The parking lot is close to Bakkens entrance - and it is therefore within walking distance to Bakken. It is therefore easy to get to your car during the day if you have to store jackets, food or anything else in the car, which you will need later on during the day at Bakken." Bron: https://www.bakken.dk/planlaeg-dit-b...ing-pa-bakken/

    Bezoekers dwingen (schuin gedrukt!) tot consumpties is zeer on-Scandinavisch. In meerdere parken zijn er plaatsen en installaties voorzien voor je eigen BBQ. Al begrijp ik dat dit in een druk stadspark anders ligt. Die Food Hall is dus nieuw, zal na reclamaties van vooral buitenlanders gekomen zijn op Tripadvisor e.a.
    Laatst gewijzigd door Earlyspencer; 25-07-18 om 10:12.

  12. #72

    Re: Kortingen, acties en wedstrijden!

    Ik vind het zo gek niet: als je een breed horeca-aanbod hebt (Mcdo-achtige restaurants ook genoeg in het park tenslotte) en je ligt nu eenmaal in een stadscentrum, loop je tegenover andere parken een massa inkomsten mis van mensen die even weg gaan voor iets te eten. De Zoo van Antwerpen heeft hetzelfde beleid trouwens, daar geraak je niet terug binnen als je buitenaf iets bent gaan eten.

  13. #73

    Re: Kortingen, acties en wedstrijden!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Bon in Lego catalogus (gratis boekje, ligt in elke speelgoedwinkel in Bel.) Lego Billund of Deutschland: volwassenen betalen = kind tot en met 11 jaar gratis. Geldt zowel voor eendaagse als tweedaagse tickets.

    De prijzen voor Duitste Merlin abo's zijn onlangs (en na jaarlijkse gewoonte) tijdelijk verlaagd. In gezinsverband is het nog iets goedkoper, trouwens. Met de iets duurdere Premium kan je als extra's onbeperkt Lego Billund doen en 1 x Gardaland en parkeer je gratis in Heide en Lego Deu. Let op: enkel aan te schaffen in een Duits park. Dat kan dus ook in Oberhausen, maar niet in Billund. Het zijn bovendien jaarkaarten, dus i.m.o. is er geen beter moment dan aug. om ze aan te schaffen.

    Met de auto heen en terug naar Billund, heb je onderweg Lego Discovery Oberhausen, Sea Life Oberhausen, Sea Life Hannover, Heide Park, Hamburg Dungeon en Lego Billund. Iets off road of als je van/naar Kopenhagen rijdt, heb je Sea Life Timmendorf. Die laatste biedt weinig bijzonders, maar ligt dicht bij Hansa Park (niet van Merlin) en de ferryhavens Puttgarden en Travemünde.

    Voor Tivoli zou je eventueel op een ferry tickets met korting kunnen kopen. Ik heb zeer onlangs op de park-webstek tickets met inkom, rides en 1 x fastfood en drankje gekocht. Let op: ga je Tivoli even uit voor de McDo, de auto of een warenhuis, dan moet je bij het herbetreden mogelijk opnieuw inkom betalen, je rides-bandje geldt natuurlijk wel nog. Probeer om hier al bij de opening in de voormiddag te zijn, en liefst niet op een vrijdag of in het weekend. Het wordt er doorgaans pas drukker in de vroege avond. Ik had destijds het 'geluk' 's ochtends nog een schaars plaatsje in de nabije Q-Park te vinden (€30 voor één uur of 7!). Nu gaan wij met het o.v. vanuit een suburb. Nog een hint: op de starflyer mag je niet met sleutels en gsm, tenzij je kleding met ritssluiting hebt.

    Tivoli 2015: http://board.pretparken.be/showthrea...and-12-08-2015

    Berlijn met Merlin abonnement: http://board.pretparken.be/showthrea...-21-22-12-2015
    Alvast bedankt voor de tips! Hiermee ben ik zeker ook iets wijzer geworden!

  14. #74

    Re: Kortingen, acties en wedstrijden!

    Iemand tips voor korting voor Rainbow MAgic Land?

  15. #75

    Re: Kortingen, acties en wedstrijden!

    Slagharen, entree + parkingkaart, tot en met 6 januari 2019, 14,95 EUR; kortingcode 17SHWT
    Slagharen 50% korting op de prijs van de dag: 17SH50

  16. #76

    Re: Kortingen, acties en wedstrijden!

    Bobbejaanland voor 5 EUR....elke abo kan 5 dagkaarten à 5 eur kopen; actie tem 2/9/2018.
    Ook geldig bij een summerpass.
    Waarom wordt daar eigenlijk nog inkomgeld gevraagd....

  17. #77

    Re: Kortingen, acties en wedstrijden!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knessel Bekijk Berichten
    Waarom wordt daar eigenlijk nog inkomgeld gevraagd....
    keeping up appearances.

  18. #78

    Re: Kortingen, acties en wedstrijden!

    @ Knessel: Ik vind niet meteen iets online over die vriendenkorting voor BJL-abo's. Wellicht wordt dat enkel in het park zelf bekend gemaakt, anders schieten ze zichzelf wel serieus in de voeten.

    Geldt dit voor bestaande of voor nieuwe abonnees?

    Tickets te koop tot 02/09 maar te gebruiken tot die datum of ook later dit seizoen?

    Ik merk op dat je nog geen 'volgend seizoen en lopend seizoen gratis' abo kunt kopen. De twee of drie voorbije jaren was dat al vanaf midden aug., daarvoor vanaf midden sept. Mogelijk zitten de zomer-abo's daar voor iets tussen.

  19. #79

    Re: Kortingen, acties en wedstrijden!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    @ Knessel: Ik vind niet meteen iets online over die vriendenkorting voor BJL-abo's. Wellicht wordt dat enkel in het park zelf bekend gemaakt, anders schieten ze zichzelf wel serieus in de voeten.

    Geldt dit voor bestaande of voor nieuwe abonnees?

    Tickets te koop tot 02/09 maar te gebruiken tot die datum of ook later dit seizoen?

    Ik merk op dat je nog geen 'volgend seizoen en lopend seizoen gratis' abo kunt kopen. De twee of drie voorbije jaren was dat al vanaf midden aug., daarvoor vanaf midden sept. Mogelijk zitten de zomer-abo's daar voor iets tussen.
    https://www.facebook.com/bobbejaanla...type=1&theater

  20. #80

    Re: Kortingen, acties en wedstrijden!

    Thx.

    Samen met nog 4 ongebruikte 9€-vouchers zou ik in gezinsverband 24 mensen kunnen binnenlaten voor 118 €. Ik denk niet dat het management het topic '7 veranderingen in 7 dagen' met volle aandacht volgt.

    Bij gebrek aan gaatjes in m'n kalender raak ik moeilijk nog voor die datum in BJL. Deze (wanhoops-)actie om het zomers bezoekersaantal op te krikken, schrikt me nog meer af om er gauw heen te gaan. Dat worden mogelijk overrompelingen dat laatste weekend, temeer omdat Wal. op die zondag afgehuurd is en de zomerabo's aflopen.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •