X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 198

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Kortingen, acties en wedstrijden!

    1+1 gratis op Walibi en Bellewaerde tickets bij Albert Heijn van 5 maart tem 18 maart 2018: Folder

    Tickets zijn geldig van 31/03/2018 tot en met 4/05/2018, meer info: www.ah.be/pretparkactie

  2. #2

    Re: Kortingen, acties en wedstrijden!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rein Bekijk Berichten
    1+1 gratis op Walibi en Bellewaerde tickets bij Albert Heijn van 5 maart tem 18 maart 2018: Folder

    Tickets zijn geldig van 31/03/2018 tot en met 4/05/2018, meer info: www.ah.be/pretparkactie
    Zou het kunnen dat Walibi de nieuwe zone pas officieel opent op 5 mei? Want de periode van bezoek is wel heel kort vind ik.

  3. #3

    Re: Kortingen, acties en wedstrijden!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    Zou het kunnen dat Walibi de nieuwe zone pas officieel opent op 5 mei? Want de periode van bezoek is wel heel kort vind ik.
    Dat zou heel vreemd zijn gezien de tekst bij deze promotie juist alleen maar over die nieuwe zone spreekt: Ben je klaar voor een zotte rit met het hele gezin op een exotisch circuit? Of liever wandelen langs reusachtige totems, palmbomen of constructies in bamboe en stro? Ontdek de Exotic world. Ik denk niet dat men zo'n tekst gaat plaatsen als die zone nog niet eens open is.

    https://www.ah.be/pretparkactie

  4. #4

    Re: Kortingen, acties en wedstrijden!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    Dat zou heel vreemd zijn gezien de tekst bij deze promotie juist alleen maar over die nieuwe zone spreekt: Ben je klaar voor een zotte rit met het hele gezin op een exotisch circuit? Of liever wandelen langs reusachtige totems, palmbomen of constructies in bamboe en stro? Ontdek de Exotic world. Ik denk niet dat men zo'n tekst gaat plaatsen als die zone nog niet eens open is.

    https://www.ah.be/pretparkactie
    Dan nog kan het toch dat de zone pas officieel opent op 5 mei, niet? Een soft-opening in de paasvakantie als het ware. En na de paasvakantie weten ze perfect waar de pijnpunten liggen van het nieuwe gebied. Ze kunnen die dan nog bijwerken in de weken tot 5 mei, het park is dan enkel open in het weekend.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •