X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 5 van de 10 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 100 van de 193
  1. #81

    Re: Kortingen, acties en wedstrijden!

    mm, gisteren nog eens geweest en het was dan wel drukker dan de vorige keren, toch bleven de wachttijden in de buurt van de 10 à 20 minuten. Het ging merkelijk vlotter aan de horeca en er waren meer verkoopspunten open. En 's avonds rond 18h kon je op het plein aan de uitgang nog verschillende zaken kopen, dus misschien leest ment toch mee....
    VR blijft toch een zorgenkindje. In de voormiddag zagen we mensen met bril op de Dreamcatcher, maar de rij stond volledig vol. Na de middag waren de brillen alweer verdwenen. En in de Mount Mara kregen we allemaal een verkeerde bril, waardoor je een ziekmakend effect krijgt door de niet-synchronisatie van beweging en beeld. Ik heb hem dan ook afgezet en een kaal ritje revolution gereden.

  2. #82

    Re: Kortingen, acties en wedstrijden!

    In verschillende winkels in de buurt van Leuven (tankstations, carrefour express) zie ik brochures van Toverland liggen waarin er sprake is van een korting van %. De actie loopt denk ik tot 24 september.
    Once you sit back, you never go back.

  3. #83

    Re: Kortingen, acties en wedstrijden!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    In verschillende winkels in de buurt van Leuven (tankstations, carrefour express) zie ik brochures van Toverland liggen waarin er sprake is van een korting van %. De actie loopt denk ik tot 24 september.
    Abonnementhouders van Plopsa krijgen op vertoon van een geldige Plopsa-jaarabonnement >1m onbeperkt 20% korting op het reguliere tarief (> 120 cm) van Attractiepark Toverland in 2018, behalve tijdens de Halloween Nights.

  4. #84

    Re: Kortingen, acties en wedstrijden!


  5. #85

    Re: Kortingen, acties en wedstrijden!

    Ik heb nog 2 tickets liggen voor Parc du Petit Prince (van Vakantieveilingen). De tickets zijn nog geldig t.e.m. 04/11/2018. Zelf zal ik er niet meer geraken. Iemand interesse om ze over te nemen? PM gerust!

  6. #86

    Re: Kortingen, acties en wedstrijden!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knessel Bekijk Berichten
    Deze actie, die loopt tot en met 31 oktober, telt enkel bij online aankoop. Vandaag in het park mensen tegen gekomen die, zonder weten van, drie funcards aan de infobalie hadden gekocht en dan ook geen vierde gratis kregen. De kassabediende had hen ook niet op de hoogte gebracht van de actie en het voordeel dat ze konden doen.

  7. #87

    Re: Kortingen, acties en wedstrijden!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Polletje Bekijk Berichten
    De kassabediende had hen ook niet op de hoogte gebracht van de actie en het voordeel dat ze konden doen.

    Het is dan ook hun taak niet om mensen op de hoogte te brengen van kortingen he.

  8. #88

    Re: Kortingen, acties en wedstrijden!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten
    Het is dan ook hun taak niet om mensen op de hoogte te brengen van kortingen he.
    Het is inderdaad hun taak niet. Maar moest ik daar gestaan hebben, zou ik het hen toch gewoon eens meegedeeld hebben. Uit klantvriendelijkheid. Nu voelden die mensen zich bekocht en zijn met 'hun haar recht' terug gegaan naar de infobalie om meer uitleg. En dan pas kregen ze te horen van het voordeel dat ze zijn mislopen door niet online te kopen. Naar mijn bescheiden mening is er daar toch wel iets niet fair rond dat onderscheid tussen voorverkoop online en kopen aan de kassa.

  9. #89

    Re: Kortingen, acties en wedstrijden!

    Als je daar als kassamedewerker elke klant van lopende kortingen op de hoogte moet brengen, ben je niet echt commercieel bezig. Het park biedt via bepaalde kanalen korting aan maar het is aan de klant die kortingen op te zoeken en er gebruik van te maken. Bovendien kan ik een heel goede reden bedenken waarom zo'n actie enkel online geldt: de rij aan de kassa korter houden. Als je online al besteld hebt zal het eenmaal fysiek aanmaken van een abonnement sneller verlopen dan als je nog voor 4 mensen gegevens aan de fysieke kassa moet ingeven. Er zijn genoeg argumenten om online verkoop te proberen stimuleren tegenover fysieke verkoop aan de kassa.

    Ik vind dat die mensen geen poot hebben om op te staan. Maar toch verontwaardigd zijn en hun zin willen doordrijven. De ziekte van deze tijd, niemand kijkt nog naar zijn eigen acties en kan mea culpa slaan. Die mensen hadden vooraf maar naar korting moeten zoeken, hebben ze niet gedaan waardoor ze de volle prijs OK vonden. Moeten ze achteraf niet komen klagen als ze van een actie horen met voorwaarden waar ze zelf niet aan voldaan hebben.

  10. #90

    Re: Kortingen, acties en wedstrijden!

    Ik denk dat deze korting meer dan genoeg aangekondigd is via de website én socials van Plopsa. Ik vind ook niet dat het personeel de mensen erop moet wijzen. Er zijn heel vééééééééééééééééél verschillende kortingen om naar de Plopsa-parken te gaan. Indien ze aan de ticketbalie iedereen op alle kortingen zouden moeten wijzen, zou je uren aanschuiven om een ticketje op te halen. Bovendien heb je aan de ticketbalie iets als 'kassaprijs'. Dan weet je dat dit de basis is, en dat je zelf met een korting moet afkomen als je hiervan wilt genieten.

  11. #91

    Re: Kortingen, acties en wedstrijden!

    Goede service en klantenbinding is ook commercieel belangrijk. Zeker op lange termijn. Volledig akkoord dat ze aan de kassa niet van alle kortingen op de hoogte kunnen zijn. Maar rond DEZE actie voor hernieuwing van abonnementen verwacht je toch dat ze aan een infobalie hiervan weet hebben (en dat bleek achteraf ook zo te zijn).
    Dus, daarop vriendelijk wijzen duurt echt niet lang en de klant zal tevreden de fysieke kassa vroeger verlaten en thuis dan online verder alles afhandelen. Dat spaart de kassabediende ook heel wat tijd uit met kortere wachtrijen aan de INFObalie tot gevolg …

  12. #92

    Re: Kortingen, acties en wedstrijden!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Polletje Bekijk Berichten
    Dus, daarop vriendelijk wijzen duurt echt niet lang en de klant zal tevreden de fysieke kassa vroeger verlaten en thuis dan online verder alles afhandelen. Dat spaart de kassabediende ook heel wat tijd uit met kortere wachtrijen aan de INFObalie tot gevolg …
    Vriendelijk hierop wijzen duurt inderdaad echt niet lang.
    Maar ik kan me ook voorstellen als je daar dan toch aan de kassa staat, dat je dan niet even vlug naar huis terug gaat om online abonnementen af te sluiten. En al zeker niet met kinderen erbij.

  13. #93

    Re: Kortingen, acties en wedstrijden!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Polletje Bekijk Berichten
    Goede service en klantenbinding is ook commercieel belangrijk. Zeker op lange termijn. Volledig akkoord dat ze aan de kassa niet van alle kortingen op de hoogte kunnen zijn. Maar rond DEZE actie voor hernieuwing van abonnementen verwacht je toch dat ze aan een infobalie hiervan weet hebben (en dat bleek achteraf ook zo te zijn).
    Dus, daarop vriendelijk wijzen duurt echt niet lang en de klant zal tevreden de fysieke kassa vroeger verlaten en thuis dan online verder alles afhandelen. Dat spaart de kassabediende ook heel wat tijd uit met kortere wachtrijen aan de INFObalie tot gevolg …
    Dus die kassabediende moet tegen elk ieder die meer dan drie abonnementen wil vertellen dat er een ONLINE kortingsactie is, die mensen dan naar huis sturen, waarop ze later nog eens terug moeten komen, hun abonnement afhalen aan de kassa en dat zou dan tijd besparen?

  14. #94

    Re: Kortingen, acties en wedstrijden!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Polletje Bekijk Berichten
    Goede service en klantenbinding is ook commercieel belangrijk. Zeker op lange termijn. Volledig akkoord dat ze aan de kassa niet van alle kortingen op de hoogte kunnen zijn. Maar rond DEZE actie voor hernieuwing van abonnementen verwacht je toch dat ze aan een infobalie hiervan weet hebben (en dat bleek achteraf ook zo te zijn).
    Dus, daarop vriendelijk wijzen duurt echt niet lang en de klant zal tevreden de fysieke kassa vroeger verlaten en thuis dan online verder alles afhandelen. Dat spaart de kassabediende ook heel wat tijd uit met kortere wachtrijen aan de INFObalie tot gevolg …

    Het is de taak van die kassamedewerkers om tickets/abonnementen te verkopen aan de kassaprijs. Niet de promoprijs. Als er kortingen bestaan is het aan de klant om die te vinden en er gebruik van te maken. Straks ga je nog vragen dat het park alle actieve promoties en acties in het groot afprint en aan de ingang gaat hangen?!

    Zoals Bob zegt, alsof die mensen dan 's morgens teruggestuurd moeten worden zodat ze toch die promotie kunnen meepakken. Zie je het al gebeuren dat een kassamedewerker aan klanten aanraad om terug naar huis te gaan?! Ze zijn daar om omzet helpen te creeëren voor het park, niet om liefdadigheidsinstelling te spelen.

    Serieus, die mensen hebben echt geen poot om op te staan. Dit is hetzelfde als mensen die op een sluitingsdag voor een gesloten poort staan en het park de schuld geven omdat zij hun huiswerk niet gemaakt hebben.

  15. #95

    Re: Kortingen, acties en wedstrijden!

    Elke bediende aan de infobalie zijn/haar aanpak en toepassing van de regels …
    Nog tot eind deze maand hernieuwen van je Funcard doe je best online, en altijd eerst voor jezelf goed uitkijken naar promoties. Dat is de conclusie uit dit meningsverschil(tje)

  16. #96

    Re: Kortingen, acties en wedstrijden!

    Als iemand die dagelijks met klanten in contact komt is het eigenlijk wel heel simpel hoor. Je vertelt die mensen van de actie en klaar is kees. Willen ze toch betalen, ze wisten het. Willen ze niet betalen en liever online, ze weten het. Doen ze moeilijk omdat ze toch van de promo willen genieten én direct betalen? Stuur ze door naar de infobalie, maar vermeld er bij dat het waarschijnlijk een lange wachtrij zal zijn. Jij bent als kassabediende begripvol én behulpzaam, je verlegt het probleem gewoon naar het management met hun rare strategieën.

    Het echte probleem zit hem eigenlijk in het kortinggeven en het verschil online/offline. Zolang er kortingen zijn gaan mensen zich altijd bekocht voelen (niet iedereen, maar toch een deel) Kijk naar EP, daarvan hoor ik niemand klagen over dure tickets, maar ook niet over kortingen.

  17. #97

    Re: Kortingen, acties en wedstrijden!

    Bij Plopsa 50% korting op zondag 14 oktober (verkiezingsdag). Vanaf vandaag in de webshops van Plopsaland De Panne, Plopsaqua De Panne, Plopsa Coo en Plopsa Indoor Hasselt op tickets ≥ 1m met de promocode 'STEM18'.
    Tickets enkel geldig op zondag 14 oktober 2018. Niet cumuleerbaar met andere acties en/of voordelen. Actie ENKEL ONLINE.

  18. #98

    Re: Kortingen, acties en wedstrijden!

    In Bobbejaanland begint men nu al te smijten met black-Friday korting op de abo's…
    https://www.bobbejaanland.be/plan-je...k/abonnementen
    Iemand een idee of de gold pass vorig jaar ook met korting werd aangeboden?

    Overigens is de actie van Plopsa 3 funcard + 1 gratis blijkbaar verlengd..

  19. #99

    Re: Kortingen, acties en wedstrijden!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knessel Bekijk Berichten
    In Bobbejaanland begint men nu al te smijten met black-Friday korting op de abo's…
    https://www.bobbejaanland.be/plan-je...k/abonnementen
    Iemand een idee of de gold pass vorig jaar ook met korting werd aangeboden?
    Volgens mij niet. In tegenstelling tot Slagharen, wat zo goed als hetzelfde is, maar die kun je niet online bestellen en moet je persoonlijk gaan aanmaken. Ik vond die Gold pass zeer interessant eind vorig jaar maar heb om die reden dan een Silver van BJL gekocht.

  20. #100

    Re: Kortingen, acties en wedstrijden!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knessel Bekijk Berichten
    In Bobbejaanland begint men nu al te smijten met black-Friday korting op de abo's…
    https://www.bobbejaanland.be/plan-je...k/abonnementen
    Iemand een idee of de gold pass vorig jaar ook met korting werd aangeboden?

    Overigens is de actie van Plopsa 3 funcard + 1 gratis blijkbaar verlengd..
    De gold pass heb ik dit voorbije seizoen gekocht aan de prijs van de silver, dus er was weldegelijk een flinke korting op. Al was dit niet voor Black Friday, maar vroegboek

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •