X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 198

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Kortingen, acties en wedstrijden!

    Waarom je de geweldige horeca van Tivoli Gardens zou willen omruilen voor een Mcdo is mij een raadsel, maar het staat overal in het park (nogal duidelijk) aangegeven dat als je opnieuw binnen wilt, je het park moet verlaten via de Food Hall.

  2. #2

    Re: Kortingen, acties en wedstrijden!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Waarom je de geweldige horeca van Tivoli Gardens zou willen omruilen voor een Mcdo is mij een raadsel, maar het staat overal in het park (nogal duidelijk) aangegeven dat als je opnieuw binnen wilt, je het park moet verlaten via de Food Hall.
    Er is lekker eten in overvloed in het park!

    Tot een jaar geleden moest je inderdaad een re-entry ticket kopen aan 25 DKK, maar sinds de opening van de Food Hall kan je daar een stempel vragen om buiten en weer binnen te gaan.

  3. #3

    Re: Kortingen, acties en wedstrijden!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Waarom je de geweldige horeca van Tivoli Gardens zou willen omruilen voor een Mcdo is mij een raadsel ...
    Waarde culinair, mss nog eens klappen als je je voortgeplant hebt, het kweken van fijnproevers is bij mij dubbel gefaald

    Maar om even een regenjas in de auto te halen, moest je dus ook opnieuw entree betalen. Het contrast met Bakken kan haast niet groter "If you come by car to Bakken, we are referring to using Bakken's large parking lot. The parking lot is close to Bakkens entrance - and it is therefore within walking distance to Bakken. It is therefore easy to get to your car during the day if you have to store jackets, food or anything else in the car, which you will need later on during the day at Bakken." Bron: https://www.bakken.dk/planlaeg-dit-b...ing-pa-bakken/

    Bezoekers dwingen (schuin gedrukt!) tot consumpties is zeer on-Scandinavisch. In meerdere parken zijn er plaatsen en installaties voorzien voor je eigen BBQ. Al begrijp ik dat dit in een druk stadspark anders ligt. Die Food Hall is dus nieuw, zal na reclamaties van vooral buitenlanders gekomen zijn op Tripadvisor e.a.
    Laatst gewijzigd door Earlyspencer; 25-07-18 om 10:12.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •