X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 10 van de 10 EersteEerste ... 8910
Resultaten 181 tot 195 van de 195
  1. #181

    Re: Kortingen, acties en wedstrijden!

    Ze willen graag nog (veel) meer volk in Parc Asterix, want deze week bij Dag Allemaal zit een bon 1+1 gratis.....

  2. #182

    Re: Kortingen, acties en wedstrijden!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knessel Bekijk Berichten
    Ze willen graag nog (veel) meer volk in Parc Asterix, want deze week bij Dag Allemaal zit een bon 1+1 gratis.....
    ja ik kom erjuist van... lol

  3. #183

    Re: Kortingen, acties en wedstrijden!

    Mmmmm, je hebt blijkbaar een goede indruk achtergelaten als ze zo graag extra volk zien komen

  4. #184

    Re: Kortingen, acties en wedstrijden!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knessel Bekijk Berichten
    Mmmmm, je hebt blijkbaar een goede indruk achtergelaten als ze zo graag extra volk zien komen
    hakhaha ja, in de regen met mijn sandalen aan

  5. #185

    Re: Kortingen, acties en wedstrijden!

    Sandalen = Romeins = perfect passende stijl in Parc Asterix ....

  6. #186

    Re: Kortingen, acties en wedstrijden!

    haha is wel een goeike. had er nog niet bij stilgestaan. Maar belgen zijn de dapperste van de Galliërs... . Misschien dat ze daarmee meer belgen willen . lol

  7. #187

    Re: Kortingen, acties en wedstrijden!

    [OFF TOPIC] Veel gezinnen: OK. Veel schoolreiskinderen: niet OK. In juni vermijd ik pretparken op weekdagen. Twee jongeren voor jou in de wachtrij, dan denken twintig 'kenissen' van die jongelui dat ze zich daar bij kunnen voegen en dus voordringen. OOO berichtte recent over een uit de 'vuist' gelopen incident in MPG met schoolgangers.

    ON TOPIC: is er (online) info over die Dag Allemaal actie? Da's geen boekske dat ik zonder schaamte kan kopen...

  8. #188

    Re: Kortingen, acties en wedstrijden!

    Ga eens stiekem kijken in de Carrefour of Delhaize in een ander dorp ....

  9. #189

    Re: Kortingen, acties en wedstrijden!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    [OFF TOPIC] Veel gezinnen: OK. Veel schoolreiskinderen: niet OK. In juni vermijd ik pretparken op weekdagen. Twee jongeren voor jou in de wachtrij, dan denken twintig 'kenissen' van die jongelui dat ze zich daar bij kunnen voegen en dus voordringen. OOO berichtte recent over een uit de 'vuist' gelopen incident in MPG met schoolgangers.

    ON TOPIC: is er (online) info over die Dag Allemaal actie? Da's geen boekske dat ik zonder schaamte kan kopen...
    lope
    hebben we veel gezien in PA. Er is zelf beveiliging aan te pas gekomen... Een waarschuwing maar. 1+1 gratis was geldig tot denk ik 30 sept.

  10. #190

    Re: Kortingen, acties en wedstrijden!

    Flash sale bij Walibi op 10 juli! Hopelijk verloopt het beter dan de flash sale bij Walibi Holland...

    Op 10 juli vliegen de Walibi-tickets de deur uit aan € 10. De actie start om 10 uur maar… we hebben maar een beperkte hoeveelheid tickets aan dit voordeeltarief. Hoe langer je wacht, hoe hoger de prijs (tot € 40). En oh ja, je moet er écht supersnel bij zijn want de Flash Sale loopt al af om middernacht. Onze ‘flash tickets’ zijn dus écht voor de allersnelsten!

    https://www.walibi.be/nl/tickets

  11. #191

    Re: Kortingen, acties en wedstrijden!

    Het is blijkbaar niet beter gegaan... Ik las op Instagram dat de website langdurig plat gelegen heeft. Er zou een nieuwe datum bekend gemaakt worden.

  12. #192

    Re: Kortingen, acties en wedstrijden!

    Wintertraum tickets vanaf 22 euro. Actie loopt nog tem 3 oktober.
    Helaas stopt de ticketverkoop net voor de Kerstvakantie, misschien is er dan een andere actie?
    https://shop.phantasialand.de/nl/Tic...aum-2023-2024/

  13. #193

    Re: Kortingen, acties en wedstrijden!

    Walibi Holland heeft net als vorig jaar een valentijnsactie '1+1'. Je kan de tickets gebruiken tot 30/06 en moet online een datum reserveren voordat je gaat.

  14. #194

    Re: Kortingen, acties en wedstrijden!

    Regelmatig, en ook vandaag, op social deal: abo's voor Slagharen:
    https://www.socialdeal.nl/deals/dren...wolle-drenthe/

    Naam:     abo.jpg
Bekeken:  46
Groote:   24,4 KB

  15. #195

    Re: Kortingen, acties en wedstrijden!

    Slagharen stuurt wel de abonnementen niet op, dus je moet wel naar ginder om ze op te halen ;-)

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •