X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 198

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Kortingen, acties en wedstrijden!

    Zoals ik in een ander topic al zei, zijn we bezig een reis van twee weken te plannen doorheen Engeland waarbij we aankomen in Hull en vertrekken in Dover. Onze boten zijn al geboekt.

    Zijn hier mensen die ervaring hebben met toegangsbewijzen voor Britse parken, bijvoorbeeld: welke combiformules bestaan er zoal? (niet veel, denk ik?)

    Zelf ken ik enkel de Merlin Pass waarmee je Alton Towers en Thorpe Park binnen kan. Met drie volwassenen kan je die voor 139 pond per persoon aanschaffen, inclusief gratis parkeren. Hierin zit bijvoorbeeld ook the Blackpool Tower, maar niet het park Blackpool Pleasure Beach.

    Stel dat we deze Blackpool Tower bezoeken en 2 dagen Alton en 2 dagen Thorpe doen (in de veronderstelling dat we niet toekomen met 1 dag voor een eerste bezoek). Doen we dan voordeel met zo'n pas?

    Verder zouden we terwijl we in Alton zitten ook Drayton Manor bezoeken, en in plaats van meteen naar Blackpool te gaan doen we de eerste twee dagen Flamingoland en Lightwater Valley.

    Zijn er nog andere combiformules mogelijk, of andere interessantigheden die hierover te zeggen vallen? (aankomende) kortingen, acties...? Andere tips?

    Alvast bedankt!
    Laatst gewijzigd door Rickie97; 20-11-18 om 00:19.

  2. #2

    Re: Kortingen, acties en wedstrijden!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    Zoals ik in een ander topic al zei, zijn we bezig een reis van twee weken te plannen doorheen Engeland waarbij we aankomen in Hull en vertrekken in Dover. Onze boten zijn al geboekt.

    Zijn hier mensen die ervaring hebben met toegangsbewijzen voor Britse parken, bijvoorbeeld: welke combiformules bestaan er zoal? (niet veel, denk ik?)

    Zelf ken ik enkel de Merlin Pass waarmee je Alton Towers en Thorpe Park binnen kan. Met drie volwassenen kan je die voor 139 pond per persoon aanschaffen, inclusief gratis parkeren. Hierin zit bijvoorbeeld ook the Blackpool Tower, maar niet het park Blackpool Pleasure Beach.

    Stel dat we deze Blackpool Tower bezoeken en 2 dagen Alton en 2 dagen Thorpe doen (in de veronderstelling dat we niet toekomen met 1 dag voor een eerste bezoek). Doen we dan voordeel met zo'n pas?

    Verder zouden we terwijl we in Alton zitten ook Drayton Manor bezoeken, en in plaats van meteen naar Blackpool te gaan doen we de eerste twee dagen Flamingoland en Lightwater Valley.

    Zijn er nog andere combiformules mogelijk, of andere interessantigheden die hierover te zeggen vallen? (aankomende) kortingen, acties...? Andere tips?

    Alvast bedankt!
    Een Merlin Pass is niet altijd voordeliger. Wij hebben Alton Towers, Thorpe en Chessington gedaan zonder Merlin Pass, wat voordeliger uitkwam door gebruik te maken van hun online promo-tarief als je een toegangsticket koopt voor een specifieke dag. Weliswaar alle 3 de parken maar 1 dag bezocht, wat voldoende bleek te zijn in de mei-maand. Je zal het dus zelf moeten uitrekenen of je voordeel met de pas kan doen... (Parkeerkosten hadden we niet, gezien we alles met het openbaar vervoer hebben gedaan)

    Afgelopen maanden stonden er in de Merlin parken ook recyclage toestellen voor Coca-Cola flesjes waarna je een bon van -50% kreeg voor een Merlin park. Geen idee of deze er volgend jaar nog steeds gaan staan.
    Merlin doet ook veel acties in de supermarkten van de UK. Bij aankoop van bepaalde producten krijg je 2for1-tickets. Vergelijkbaar met de Lotus actie in België voor Bobbejaanland tickets. Maar dat is natuurlijk een gok die je moet wagen.

    Van andere combinatiedeals ben ik niet op de hoogte. Voor Flamingoland en Lightwater Valley lijken mij de beste deals op hun eigen site te vinden. Of je kan nog even afwachten tot de start van het seizoen dichterbij komt...

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •