Amai, best dat ik het nog eens vraag! Dus na 3 december stijgen de abonnementen wel degelijk met ('up to') 60 pond. Dan denk ik dat we best niet te lang twijfelen en gewoon de pas kopen tijdens deze korting. Drie premiumpassen zouden dan 139 pond zijn per persoon, dat lijkt ons wel een mooie prijs. Die 3 maand zullen we dan weinig mee zijn, maar tot daar.

Ik zeg premiumpas, want ik lees dat een standaardpas op "bepaalde dagen" restricties heeft. Als ik naar de kalender van dit jaar kijk (die van volgend jaar staat er nog niet op) zie ik dat vr-za-zo gerestricteerd is en de twee mogelijke dagen Thorpe staan momenteel op vrijdag en zaterdag, dus pak dat we op die dagen elk 10 pond betalen om binnen te gaan kunnen we net zo goed nu 30 pond extra betalen en dan gratis parking hebben, wat ook zal uitkomen op 10-15 pond per persoon.

Onderaan in de blogpost waarnaar je linkt staat een tabelletje met hoeveel korting exact op wat is.

---

Dus ontopic mensen: momenteel een mooie korting op de Merlin Pass! 30 pond op het familietarief voor de standaardpas, 50 op het individuele tarief voor de standaardpas / familietarief van de premiumpas & 60 op een individuele premiumpas.