X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 198

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Kortingen, acties en wedstrijden!

    BJL maakt dan wel reclame voor de abo's 2019, ze verwijzen voorlopig enkel naar de externe voordelen voor 2018: https://www.bobbejaanland.be/abonnementsvoordelen

    Belantis meldt voor z'n gouden pass (ook met zwarte-vrijdag-actie) "Unbegrenzt freier Eintritt in den Movie Park Germany, den Freizeitpark Bobbejaanland und den Freizeit- und Ferienpark Slagharen" en "Unbegrente (sic) Besuchmöglichkeiten in europäischen Parks der Gruppe Parques Reunidos". Er staan buiten het trio geen PR-parken opgesomd, wel een link naar een interactieve kaart met alles van PR. Ik veronderstel dat de gratis toegang geldt voor dezelfde parken die o.a MPG, Slag. en BJL bij hun abo vermelden ... en interessanter: dat het ook omgekeerd geldt, m.n. Belantis in 2019 gratis met een (gouden / zilveren) BJL-abo.

    Met een zilveren Belantis-abo mag je enkel éénmalig naar MPG, over andere PR-parken wordt niet gerept. 't Zal me benieuwen of ze dan met een voucher werken. Uit ervaring weet ik dat 'eenmalig gratis' in de praktijk vaak 'meermaals gratis' betekent

    Bron: https://www.belantis.de/de/Tickets/1...pass-GOLD-2018 Merk op: in het web-adres staat '2018', maar de pagina toont de voorwaarden / voordelen voor 2019.

    Bestaat er een algemeen verbod op heldere pretpark-communicatie ... of ben ik te veeleisend / ongeduldig op gebied van communicatie / informatie?
    Laatst gewijzigd door Earlyspencer; 12-11-18 om 17:27.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •