X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 6 van de 10 EersteEerste ... 45678 ... LaatsteLaatste
Resultaten 101 tot 120 van de 195
  1. #101

    Re: Kortingen, acties en wedstrijden!

    ook bij moviepark begint de black Friday sale nu al...
    https://parkscout.de/parkshop/moviep...main&mode=home

  2. #102

    Re: Kortingen, acties en wedstrijden!

    BJL maakt dan wel reclame voor de abo's 2019, ze verwijzen voorlopig enkel naar de externe voordelen voor 2018: https://www.bobbejaanland.be/abonnementsvoordelen

    Belantis meldt voor z'n gouden pass (ook met zwarte-vrijdag-actie) "Unbegrenzt freier Eintritt in den Movie Park Germany, den Freizeitpark Bobbejaanland und den Freizeit- und Ferienpark Slagharen" en "Unbegrente (sic) Besuchmöglichkeiten in europäischen Parks der Gruppe Parques Reunidos". Er staan buiten het trio geen PR-parken opgesomd, wel een link naar een interactieve kaart met alles van PR. Ik veronderstel dat de gratis toegang geldt voor dezelfde parken die o.a MPG, Slag. en BJL bij hun abo vermelden ... en interessanter: dat het ook omgekeerd geldt, m.n. Belantis in 2019 gratis met een (gouden / zilveren) BJL-abo.

    Met een zilveren Belantis-abo mag je enkel éénmalig naar MPG, over andere PR-parken wordt niet gerept. 't Zal me benieuwen of ze dan met een voucher werken. Uit ervaring weet ik dat 'eenmalig gratis' in de praktijk vaak 'meermaals gratis' betekent

    Bron: https://www.belantis.de/de/Tickets/1...pass-GOLD-2018 Merk op: in het web-adres staat '2018', maar de pagina toont de voorwaarden / voordelen voor 2019.

    Bestaat er een algemeen verbod op heldere pretpark-communicatie ... of ben ik te veeleisend / ongeduldig op gebied van communicatie / informatie?
    Laatst gewijzigd door Earlyspencer; 12-11-18 om 17:27.

  3. #103

    Re: Kortingen, acties en wedstrijden!

    bij BBJ zou je nu ook opa en oma mogen meenemen, en er staat niets in om ze daar dan ook achter te laten .

  4. #104

    Re: Kortingen, acties en wedstrijden!

    Zoals ik in een ander topic al zei, zijn we bezig een reis van twee weken te plannen doorheen Engeland waarbij we aankomen in Hull en vertrekken in Dover. Onze boten zijn al geboekt.

    Zijn hier mensen die ervaring hebben met toegangsbewijzen voor Britse parken, bijvoorbeeld: welke combiformules bestaan er zoal? (niet veel, denk ik?)

    Zelf ken ik enkel de Merlin Pass waarmee je Alton Towers en Thorpe Park binnen kan. Met drie volwassenen kan je die voor 139 pond per persoon aanschaffen, inclusief gratis parkeren. Hierin zit bijvoorbeeld ook the Blackpool Tower, maar niet het park Blackpool Pleasure Beach.

    Stel dat we deze Blackpool Tower bezoeken en 2 dagen Alton en 2 dagen Thorpe doen (in de veronderstelling dat we niet toekomen met 1 dag voor een eerste bezoek). Doen we dan voordeel met zo'n pas?

    Verder zouden we terwijl we in Alton zitten ook Drayton Manor bezoeken, en in plaats van meteen naar Blackpool te gaan doen we de eerste twee dagen Flamingoland en Lightwater Valley.

    Zijn er nog andere combiformules mogelijk, of andere interessantigheden die hierover te zeggen vallen? (aankomende) kortingen, acties...? Andere tips?

    Alvast bedankt!
    Laatst gewijzigd door Rickie97; 20-11-18 om 00:19.

  5. #105

    Re: Kortingen, acties en wedstrijden!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    Zoals ik in een ander topic al zei, zijn we bezig een reis van twee weken te plannen doorheen Engeland waarbij we aankomen in Hull en vertrekken in Dover. Onze boten zijn al geboekt.

    Zijn hier mensen die ervaring hebben met toegangsbewijzen voor Britse parken, bijvoorbeeld: welke combiformules bestaan er zoal? (niet veel, denk ik?)

    Zelf ken ik enkel de Merlin Pass waarmee je Alton Towers en Thorpe Park binnen kan. Met drie volwassenen kan je die voor 139 pond per persoon aanschaffen, inclusief gratis parkeren. Hierin zit bijvoorbeeld ook the Blackpool Tower, maar niet het park Blackpool Pleasure Beach.

    Stel dat we deze Blackpool Tower bezoeken en 2 dagen Alton en 2 dagen Thorpe doen (in de veronderstelling dat we niet toekomen met 1 dag voor een eerste bezoek). Doen we dan voordeel met zo'n pas?

    Verder zouden we terwijl we in Alton zitten ook Drayton Manor bezoeken, en in plaats van meteen naar Blackpool te gaan doen we de eerste twee dagen Flamingoland en Lightwater Valley.

    Zijn er nog andere combiformules mogelijk, of andere interessantigheden die hierover te zeggen vallen? (aankomende) kortingen, acties...? Andere tips?

    Alvast bedankt!
    Een Merlin Pass is niet altijd voordeliger. Wij hebben Alton Towers, Thorpe en Chessington gedaan zonder Merlin Pass, wat voordeliger uitkwam door gebruik te maken van hun online promo-tarief als je een toegangsticket koopt voor een specifieke dag. Weliswaar alle 3 de parken maar 1 dag bezocht, wat voldoende bleek te zijn in de mei-maand. Je zal het dus zelf moeten uitrekenen of je voordeel met de pas kan doen... (Parkeerkosten hadden we niet, gezien we alles met het openbaar vervoer hebben gedaan)

    Afgelopen maanden stonden er in de Merlin parken ook recyclage toestellen voor Coca-Cola flesjes waarna je een bon van -50% kreeg voor een Merlin park. Geen idee of deze er volgend jaar nog steeds gaan staan.
    Merlin doet ook veel acties in de supermarkten van de UK. Bij aankoop van bepaalde producten krijg je 2for1-tickets. Vergelijkbaar met de Lotus actie in België voor Bobbejaanland tickets. Maar dat is natuurlijk een gok die je moet wagen.

    Van andere combinatiedeals ben ik niet op de hoogte. Voor Flamingoland en Lightwater Valley lijken mij de beste deals op hun eigen site te vinden. Of je kan nog even afwachten tot de start van het seizoen dichterbij komt...

  6. #106

    Re: Kortingen, acties en wedstrijden!

    Thx! We zullen nog even uitkijken en de opties eens tegen elkaar zetten. Chessington is idd ook een mogelijkheid mochten we het in Thorpe na 1 dag gezien hebben, al weet ik niet of we onze reis daarmee zullen willen eindigen.

    Wat die Merlin Pass betreft, op de site daarvan staat: "save up to £60, offer ends 3rd December 2018". Eronder staat een tekst:

    SALE NOW ON! Buy your NEW Merlin Annual Pass NOW and enjoy an incredible extra 3 months for FREE. Your pass to 32 of the UK’s top attractions from JUST £109pp, giving you 15 months of FUN and at a GREAT price. Passes will be instantly activated at the point of purchase and will be posted to you within 3-5 days. Offer ends 3rd Dec 2018.

    Ik veronderstel dat die 60 pond een "omrekening" van die 3 extra maanden is (al begrijp ik niet hoe je op die manier aan 60 pond geraakt ) en dat dit niet betekent dat die pas na 3 december plots 60 pond duurder zal zijn?

    Verder nog iemand ideeën / tips voor bv Blackpool?

  7. #107

    Re: Kortingen, acties en wedstrijden!

    Dat is nogal onduidelijk ja. Maar ik denk dat het 2 acties zijn, dus 3 maanden gratis en tot £60 korting. Als ik me goed herinner was de standaardprijs voor een pas vorig jaar £179 voor volwassenen, en nu dus £129 met de actie. Het zou dus kunnen kloppen als we er van uit gaan dat de prijs met £10 gestegen zou zijn. Na 3 december zullen er nog wel acties volgen, vooral in januari, maar misschien niet zo interessant als deze... al weet je nooit.

    Hou ook rekening met de volgende voorwaarde: Your pass will be posted out to you and will be valid for use as soon as you receive it.

    Opvallend: een renewal is momenteel £10 duurder dan een nieuwe pas te kopen (met 3 maanden extra)

    Edit: ik vond nog deze blog-post met meer uitleg:
    https://www.madmumof7.com/2018/11/ge...ice-of-12.html

  8. #108

    Re: Kortingen, acties en wedstrijden!

    Amai, best dat ik het nog eens vraag! Dus na 3 december stijgen de abonnementen wel degelijk met ('up to') 60 pond. Dan denk ik dat we best niet te lang twijfelen en gewoon de pas kopen tijdens deze korting. Drie premiumpassen zouden dan 139 pond zijn per persoon, dat lijkt ons wel een mooie prijs. Die 3 maand zullen we dan weinig mee zijn, maar tot daar.

    Ik zeg premiumpas, want ik lees dat een standaardpas op "bepaalde dagen" restricties heeft. Als ik naar de kalender van dit jaar kijk (die van volgend jaar staat er nog niet op) zie ik dat vr-za-zo gerestricteerd is en de twee mogelijke dagen Thorpe staan momenteel op vrijdag en zaterdag, dus pak dat we op die dagen elk 10 pond betalen om binnen te gaan kunnen we net zo goed nu 30 pond extra betalen en dan gratis parking hebben, wat ook zal uitkomen op 10-15 pond per persoon.

    Onderaan in de blogpost waarnaar je linkt staat een tabelletje met hoeveel korting exact op wat is.

    ---

    Dus ontopic mensen: momenteel een mooie korting op de Merlin Pass! 30 pond op het familietarief voor de standaardpas, 50 op het individuele tarief voor de standaardpas / familietarief van de premiumpas & 60 op een individuele premiumpas.

  9. #109

    Re: Kortingen, acties en wedstrijden!

    On topic: Zwarte vrijdag bij Heide Park: je kan (snel zijn) voor 47.50 € een Duitse Merlin kopen. Ik heb er net 4 gekocht. Het betreft jaarkaarten, dus 365 (366 in 2020?) geldig vanaf eerste bezoek en nadien nog een heel jaar in Lego Dui, de Dui Sealife, de Dui Discoveries en enkele Dungeons. En .. voor 25 € kan je ze in het park upgraden naar een Premium (= 1 jaar Lego Billund en 1 x Gardaland en gratis parking in Lego Dui en Heide + fastpassen).
    Meer info (lees vooral de FAQ) https://www.heide-park.de/tickets/bl...fE9xsKpcWBGOqU

    Reagerend op Rickie:
    Met Duitse Merlin 50 % korting op Engelse Merlin. Niet zo interessant voor de pretparken (wait and read), wel voor b.v. London Eye.
    Voor Alton en Thorpe: als je die beide doet en binnen het jaar nog eens, kan een Engelse Merlin voordelig zijn. alternatieven: Alton 2 dagen met overnachting in een partnerhotel off-season (dit plannen wij begin april). We deden dat ook al eens in Thorpe (zie een TR uit mei 2017). Dat is best goedkoop: per persoon (in een gezin van 4) betaal je dan voor een nacht en 2 dagen park +/- € 85. Extra voordeel: bij zo'n verblijf en dubbel parkbezoek mag je op de tweede park-dag vroeger binnen in het park. En dan zijn er nog de cornflakes-bonnen (b.v. via ebay te kopen): 50% korting op de reguliere inkom. Maar die inkom is belachelijk duur, ik denk niet dat er velen dat betalen. En daarom gaan wij eerst naar Noord-UK en dan naar DUI, met die Duitse Merlin zouden we niet zo veel zijn.

    Have a lot of Spass

  10. #110

    Re: Kortingen, acties en wedstrijden!

    Tijdens het Cyber Weekend dat start op Black Friday (23 november) en eindigt op Cyber Monday (26 november) kan je 40% korting bekomen op tickets (≥1m) voor Plopsaland De Panne (Winter Magic), Plopsaqua De Panne, Plopsa Indoor Hasselt en Plopsa Indoor Coevorden. Tickets geldig op een openingsdag naar keuze t/m 6 januari 2019. Actie enkel online en met promocode 'BLACK'.

  11. #111

    Re: Kortingen, acties en wedstrijden!

    Parc Astérix: Betalende volwassene (€ 51, online) => kind t.e.m. 11 jaar gratis; Geldt enkel vanaf 06/04 t.e.m. 05/05. https://www.parcasterix.fr/

  12. #112

    Re: Kortingen, acties en wedstrijden!

    PHL: Opnieuw 1 x betalen = 2 x binnen. https://www.phantasialand.de/de/park/tickets/

    Voorlopig enkel geldig voor tickets gekocht in april 2019. Je gratis terugkomst moet dan plaats hebben in apr., mei, juni, sept, okt t.e.m. 3 nov. De voorbije jaren werd deze actie steeds verlengd tot mei (wat de aankoop-periode betreft) en vorig jaar liep in de zomer een gelijkaardige actie: kopen in juli of aug. = gratis terug in juli of aug.

    Deze acties waren in het verleden steeds te combineren met de 50% korting bij enkele abo's, zoals BJL. Ik doe een oproep aan vroege forum-vogels om dit proefondervindelijke te bevestigen (of te weerleggen).

  13. #113

    Re: Kortingen, acties en wedstrijden!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    PHL: Opnieuw 1 x betalen = 2 x binnen. https://www.phantasialand.de/de/park/tickets/

    Voorlopig enkel geldig voor tickets gekocht in april 2019. Je gratis terugkomst moet dan plaats hebben in apr., mei, juni, sept, okt t.e.m. 3 nov. De voorbije jaren werd deze actie steeds verlengd tot mei (wat de aankoop-periode betreft) en vorig jaar liep in de zomer een gelijkaardige actie: kopen in juli of aug. = gratis terug in juli of aug.

    Deze acties waren in het verleden steeds te combineren met de 50% korting bij enkele abo's, zoals BJL. Ik doe een oproep aan vroege forum-vogels om dit proefondervindelijke te bevestigen (of te weerleggen).
    Actie van Phantasialand is combineerbaar met 50% van BJL abo.

  14. #114

    Re: Kortingen, acties en wedstrijden!

    En voor wie geen BJL abo heeft:

    De actie om goedkoop tickets te krijgen voor Phantasialand is ook weer terug, 34,50 in plaats van 49,50. De kortingstickets gelden ook voor de 2x betalen, 1x pret actie.

    Klikkerdeklik

  15. #115

    Re: Kortingen, acties en wedstrijden!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    De kortingstickets gelden ook voor de 2x betalen, 1x pret actie.
    Nou, ik hoop toch even dat het andersom is, anders sla ik het over dit jazr denk ik

  16. #116

    Re: Kortingen, acties en wedstrijden!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    En voor wie geen BJL abo heeft:

    De actie om goedkoop tickets te krijgen voor Phantasialand is ook weer terug, 34,50 in plaats van 49,50. De kortingstickets gelden ook voor de 2x betalen, 1x pret actie.

    Klikkerdeklik
    Dubbel betalen om eenmaal te mogen gaan?

  17. #117

    Re: Kortingen, acties en wedstrijden!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    En voor wie geen BJL abo heeft:

    De actie om goedkoop tickets te krijgen voor Phantasialand is ook weer terug, 34,50 in plaats van 49,50. De kortingstickets gelden ook voor de 2x betalen, 1x pret actie.
    Dubbel betalen om eenmaal te mogen gaan?
    Misschien verwachtten ze heel veel drukte dit jaar, dus erg lange wachttijden.

  18. #118

    Re: Kortingen, acties en wedstrijden!

    Actie bij de Plopsa-FunCard: met de online promocode 'ABODEALS' krijgt je tot en met 30 maart € 15 euro korting. Zo betaal je slechts 75 euro in plaats van 90 euro. Je Plopsa-FunCard gaat pas in op de dag van je eerste bezoek.

  19. #119

    Re: Kortingen, acties en wedstrijden!

    Bobbejaanland silver pass : 3+1 gratis.....tot 25 maart 2019

  20. #120

    Re: Kortingen, acties en wedstrijden!

    Dit jaar kan je weer gratis tickets scoren dankzij Dag Allemaal. In de Dag Allemaal van deze week steekt een ticket voor Comics Station voor volwassenen, geldig 19/03 t.e.m. 15/05

    Bij Lidl kan je dan weer dankzij Lidl Funtrips tot 9 jun kortingsmunten sparen zoals vorig jaar. Bij elke aankoop van 5 euro ontvang je een spaarmunt van 2 euro, die je via de app of de website www.lidlfuntrips.be kunt verzilveren voor kortingen tot 70 %. De deelnemers zijn gevarieerd, van pretparken en dierentuinen, over waterparken tot indoor skipisten en wellness. Nieuw dit jaar is o.a. ook de musical Assepoester en het Xpo Center Bruges.

    En nu het nieuwe seizoen bijna officieel geopend is, kan je ook weer bieden op heel wat uitjes op de sites van Vakantieveilingen .be/.nl en Vavabid.fr. Ook hier staan volgens mij wat nieuwe namen tussen:
    - Prison Island bij Yeti Kortrijk of Gullegem (.be/.nl)
    - Apenheul (.be)
    - Monde Sauvage (.be/.nl)
    - Hop-on hop-off boot Amsterdam (.be)
    - Virtual Park (.be)
    - Body Worlds Amsterdam (.be)
    - Kernie's Familiepark Wunderland Kalkar (.be)
    - Exype (.be)
    - Ice Mountain (.be)
    - Indoorpret op diverse locaties in België (.be)

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •