X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 304

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Europa-Park] 2018 - Renovatie Eurosat

    Hmmm ... French Can Can in ruimtethema ... Go on?

  2. #2

    Re: [Europa-Park] 2018 - Renovatie Eurosat

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Hmmm ... French Can Can in ruimtethema ... Go on?

    Precies dat dus. Ik snap werkelijk niet wat een Eurosat nog met het huidige thema te maken heeft. Laat zo een onzin dan ook weg. Ik kan me voorstellen dat het commercieel misschien aantrekkelijk is (Eurosat is toch een "merk" dat bekend is), maar me lijkt niet dat EP dat zo hard nodig heeft. Trouwens: De bol op zich blijft gewoon zichtbaar en die blijft toch nog het meest herkenbare beeld van de baan.

    Wel een interessant thema dat gekozen is voor de baan. Ongetwijfeld zal dat al iets zeggen over de soundtrack, maar ik ben vooral nieuwsgierig naar de uitwerking van het thema. Animatronics die can-can dansen zie ik niet zo snel ontstaan. Video projecties misschien? Maar eender welke vorm: Het razen van de trein over de track kan ik moeilijk met cancan associeren, noch zie ik de mogelijkheid om goed iets mee te krijgen van de baan.

    Of zou Can Can wellicht enkel voor de VR ervaring gelden en zou de non-VR-versie wellicht gewoon Eurosat blijven? Dat lijkt me eigenlijk nog de meest realistische optie (qua thema)

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •