X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 13 van de 16 EersteEerste ... 31112131415 ... LaatsteLaatste
Resultaten 241 tot 260 van de 304
  1. #241

    Re: [Europa-Park] 2018 - Renovatie Eurosat

    Historische dag?

    LOL!

    Stel je voor dat de Efteling hun her-opening van de python, of Plopsa de her-opening van Victor's Race zo zouden noemen.

  2. #242

    Re: [Europa-Park] 2018 - Renovatie Eurosat

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Historische dag?

    LOL!

    Stel je voor dat de Efteling hun her-opening van de python, of Plopsa de her-opening van Victor's Race zo zouden noemen.
    Dan zou ik dat eerlijk gezegd even terecht vinden. Het is toch normaal dat - voor een park - de eerste (bemande) testrit van een attractie een historische dag is?
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  3. #243

    Re: [Europa-Park] 2018 - Renovatie Eurosat

    Nieuwe ovenverse plaatjes met dank aan Rudy Dierick:







    Dit en meer: https://www.facebook.com/themeparkmagic1/

  4. #244

    Re: [Europa-Park] 2018 - Renovatie Eurosat

    Vind dat half maantje bovenachter de Moulin Rouge wel een leuk, grappig detail

  5. #245

    Re: [Europa-Park] 2018 - Renovatie Eurosat

    Alweer 2 nieuwe concepts:





    Bron: https://eurosat-cancan-coaster.de/

  6. #246

    Re: [Europa-Park] 2018 - Renovatie Eurosat

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door https://eurosat-cancan-coaster.de/
    With ‘Eurosat Coastiality’ Europa-Park offers its visitors a worldwide unique virtual reality experience. From September onwards all visitors will use their VR headset even before the actual VR ride in a pre-show room. With the VR headset on, all visitors will walk through a virtual reality world. Not only will they walk across the station to the train but will also board the train without taking their headsets off. As soon as all visitors are seated the VR ride in the coaster will begin. The real, physical surroundings will be replicated in detail which enables visitors to enter the train while wearing the VR headset.
    Bron: https://eurosat-cancan-coaster.de/

    Lijkt me toch wel vrij uniek in de pretpark wereld? Of toch minstens in Europa?

  7. #247

    Re: [Europa-Park] 2018 - Renovatie Eurosat

    Ik vraag me daar vooral bij af hoe andere bezoekers in die virtuele realiteit worden ingepast. Dat het gebeurt lijkt me noodzakelijk om botsingen te vermijden en netjes twee per twee in te stappen. 'Hoe' wordt interessant.

  8. #248

    Re: [Europa-Park] 2018 - Renovatie Eurosat

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyongWon Bekijk Berichten
    Bron: https://eurosat-cancan-coaster.de/

    Lijkt me toch wel vrij uniek in de pretpark wereld? Of toch minstens in Europa?
    Het wordt niet toegepast met daadwerkelijk lopen, maar bij Neurogen in WalibiNL is er ook een systeem waarbij dit in theorie kan. Aanvankelijk wordt de camera in de headset (telefoon) gebruikt en je kunt gewoon je omgeving, jezelf en de operator zien. Vervolgens krijg je een soort augmented reality, waarbij je een soort HUD in beeld te zien krijgt. Daarna gaat het pas volledig over in VR.

    Nu zit je bij Walibi al in je stoel als je de headset op krijgt, maar ik schrijf al sinds het begin van het VR tijdperk dat Capaciteit geen probleem hoeft te zijn als je dit systeem gebruikt om éérst de headset op te zetten en te controleren, om daarná pas in te stappen. Blijkbaar heeft EP dat nu ook begrepen.

    Gaat wel betekenen dat de capaciteit van VR relatief hoog ligt, wat behoorlijk ten kostte zal gaan van de Capaciteit van Can Can Coaster.

  9. #249

    Re: [Europa-Park] 2018 - Renovatie Eurosat

    Ik kijk ook eerder in de richting van mixed reality: eerst augmented, daarna echt virtual. Ik hoop voor hen dat ze het allemaal kunnen waarmaken, maar het ziet er toch alvast veelbelovend uit.

    De capaciteit lijkt me ook hoog te liggen, maar ik denk dat het voor sommigen toch nog steeds een drempel zal vormen als ervoor moet betaald worden. Op die manier kunnen ze het wel nog goed managen, en zal er maar 1 op de 2, 3 of 4 treinen met VR rijden.

  10. #250

    Re: [Europa-Park] 2018 - Renovatie Eurosat

    Nog 2 nieuwe concepts:





    Bron: https://eurosat-cancan-coaster.de/

  11. #251

    Re: [Europa-Park] 2018 - Renovatie Eurosat

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Waliboy Bekijk Berichten
    Nog 2 nieuwe concepts:





    Bron: https://eurosat-cancan-coaster.de/
    Ik vermoed dat we hier kijken naar de trap waar vroeger de roltrappen zaten? Ik weet niet wat ik van de gehele makeover moet vinden. Het kitcherige, hier en daar verouderde Europa-Park is het park waar ik verliefd op geworden ben. Met Jim Knopff, Can-Can Coaster, de vernieuwde Universum Der Energie, IP 4D Film (en Vietual Reality films), ... begin ik een beetje schrik te krijgen dat men het roer té stevig wil omgooien.

    Verder ben ik wel benieuwd naar de vernieuwde vorm en zijn ritervaring.
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  12. #252

    Re: [Europa-Park] 2018 - Renovatie Eurosat

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten

    De capaciteit lijkt me ook hoog te liggen, maar ik denk dat het voor sommigen toch nog steeds een drempel zal vormen als ervoor moet betaald worden. Op die manier kunnen ze het wel nog goed managen, en zal er maar 1 op de 2, 3 of 4 treinen met VR rijden.
    Was de baan geen capaciteitsmonster en Reed die niet met 7 treinen?
    Dus pak 2 x VR en 5 maal gewoon ... dan denk ik niet dat er zich echt een probleem zal vormen.
    Ik hoop en denk dat Europapark graag wil uitpakken met en VR en voldoende capaciteit. Vandaar ook de 2 stations...

  13. #253

    Re: [Europa-Park] 2018 - Renovatie Eurosat

    De baan heeft zeven treinen maar ze gebruikten er max 6, er was dus altijd een reservetrein.

  14. #254

    Re: [Europa-Park] 2018 - Renovatie Eurosat

    De treinen zijn nu ook een coach korter. Dus de capaciteit zal in zijn geheel toch aardig lager liggen dan we gewend zijn. Als je kunt instappen in de VR coaster met de bril al op, kan ik me best voorstellen dat er behoorlijk snel geladen kan worden, dan gaat 3 treinen met VR ook wel lukken.

  15. #255

    Re: [Europa-Park] 2018 - Renovatie Eurosat

    Op de tekening had je inderdaad de indruk dat ze een bakje minder hadden maar ik meende ergens op een Duitse site toch gewoon de vorige lengte van treinen te zien.

  16. #256

    Re: [Europa-Park] 2018 - Renovatie Eurosat

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Steventje Bekijk Berichten
    Op de tekening had je inderdaad de indruk dat ze een bakje minder hadden maar ik meende ergens op een Duitse site toch gewoon de vorige lengte van treinen te zien.
    De lengte (in centimeter) is hetzelfde, maar het park heeft al bevestigd dat er een bakje minder komt zodat er meer plaats per bakje is (wat op zich ook wel nodig was. De treintjes waren enorm krap).

  17. #257

    Re: [Europa-Park] 2018 - Renovatie Eurosat

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Steventje Bekijk Berichten
    Op de tekening had je inderdaad de indruk dat ze een bakje minder hadden maar ik meende ergens op een Duitse site toch gewoon de vorige lengte van treinen te zien.
    Nop, kijk maar naar de video waarin de Mack-familie hun testritje maakt. Vroeger had de trein 8 bakjes, nu nog maar 7.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  18. #258

    Re: [Europa-Park] 2018 - Renovatie Eurosat

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
    Nop, kijk maar naar de video waarin de Mack-familie hun testritje maakt. Vroeger had de trein 8 bakjes, nu nog maar 7.
    Even gerekend. Dat is een daling van capaciteit van 12,5%.
    Als er 2 (van de 6) treinen gebruikt worden voor VR, betekent dat uiteindelijk dat slechts 58,3% van de oorspronkelijke capaciteit over blijft.
    Als er 3 treinen voor VR gebruikt worden zelfs maar 43,75%.

    Benieuwd hoe hard dat merkbaar wordt in de wachtrijen

  19. #259

    Re: [Europa-Park] 2018 - Renovatie Eurosat

    Was er niet ook een trein minder gepland of is dat complete nonsens?

  20. #260

    Re: [Europa-Park] 2018 - Renovatie Eurosat

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Was er niet ook een trein minder gepland of is dat complete nonsens?
    De baan is hetzelfde. Dus als er een trein bij komt, betekent dat dat ze in het verleden nooit op volle capaciteit gereden hebben. Wat me sterk lijkt. Ik heb meerdere keren gezien dat een trein gedispatched werd zonder beugelcontrole omdat ze het anders niet op tijd haalden. Dus dan zitten de treinen toch wel écht dicht op elkaar.

    En trein minder lijkt me volstrekt niets voor Ep

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •