X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 304

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Europa-Park] 2018 - Renovatie Eurosat

    ik verwacht eigenlijk helemaal geen fysieke theming tussen de lifttoren en het deel van de baan dat laag tegen de vloer ligt (zoals vroeger dus). Wel hoop ik op terug veel laserwerk, en waarom niet: wat video project mapping onderweg.

  2. #2

    Re: [Europa-Park] 2018 - Renovatie Eurosat

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    ik verwacht eigenlijk helemaal geen fysieke theming tussen de lifttoren en het deel van de baan dat laag tegen de vloer ligt (zoals vroeger dus). Wel hoop ik op terug veel laserwerk, en waarom niet: wat video project mapping onderweg.
    Ik verwacht nu eerlijk wel theming bij de Cancan coaster, zeker ook tijdens de rit. Vooral veel kleurrijke lichtsequenties lijken mij goed te passen bij het thema. Benieuwd wat ze ermee gaan doen!

  3. #3

    Re: [Europa-Park] 2018 - Renovatie Eurosat

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    ik verwacht eigenlijk helemaal geen fysieke theming tussen de lifttoren en het deel van de baan dat laag tegen de vloer ligt (zoals vroeger dus). Wel hoop ik op terug veel laserwerk, en waarom niet: wat video project mapping onderweg.
    Voor videomapping heb je wel theming nodig om de video op te kunnen mappen

    Lasers vind ik nu ook niet bepaald bij een can-can thema passen eigenlijk.

    Maar misschien dat ik met "theming" ook niet helemaal het juiste woord gebruikt heb. Ik denk dat - het park kennende - "decoratie" een betere term was geweest. Wat bont gekleurde lichtjes rondom de supports gewikkeld. Hier en daar wat rode gordijnen. Dat soort kleinigheidjes zal genoeg zijn om toch een beetje can-can vibe te maken.

    Gezien de track rood is ga ik er in elk geval niet van uit dat de rit volledig donker blijft.

  4. #4

    Re: [Europa-Park] 2018 - Renovatie Eurosat

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Voor videomapping heb je wel theming nodig om de video op te kunnen mappen

    Lasers vind ik nu ook niet bepaald bij een can-can thema passen eigenlijk.

    Maar misschien dat ik met "theming" ook niet helemaal het juiste woord gebruikt heb. Ik denk dat - het park kennende - "decoratie" een betere term was geweest. Wat bont gekleurde lichtjes rondom de supports gewikkeld. Hier en daar wat rode gordijnen. Dat soort kleinigheidjes zal genoeg zijn om toch een beetje can-can vibe te maken.

    Gezien de track rood is ga ik er in elk geval niet van uit dat de rit volledig donker blijft.
    Je kan ook projecteren op de wanden in de hal, daar doelde ik vooral op.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •