X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 7 van de 16 EersteEerste ... 56789 ... LaatsteLaatste
Resultaten 121 tot 140 van de 304
  1. #121

    Re: [Europa-Park] 2018 - Renovatie Eurosat

    Dat is jammer, de oude Eurosat zal ik niet meer kunnen doen dus. Maar het nieuwe zal ook wel goed zijn neem ik aan. Wel leuk op die concept dat er een imitatie van de Eiffeltoren onderaan tegen die bol komt. Ik denk wel dat het er mooi zal uitzien eens het af is.

  2. #122

    Re: [Europa-Park] 2018 - Renovatie Eurosat

    De jonge mackjes krijgen van mij een koekje als ze die trommellift benutten om traagjes langs een schijnbaar eindeloze rij cancan danseressen te passeren. Ik ben blij dat cancan het thema van de coaster wordt en de VR iets compleet anders.

    tegen welke kant van de bol kijken we trouwens aan? Ik vind het moeilijk om mij erop te oriënteren.

  3. #123

    Re: [Europa-Park] 2018 - Renovatie Eurosat

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    De jonge mackjes krijgen van mij een koekje als ze die trommellift benutten om traagjes langs een schijnbaar eindeloze rij cancan danseressen te passeren. Ik ben blij dat cancan het thema van de coaster wordt en de VR iets compleet anders.

    tegen welke kant van de bol kijken we trouwens aan? Ik vind het moeilijk om mij erop te oriënteren.
    De kant die je ziet als je aan de ingang van Silver Star staat .

  4. #124

    Re: [Europa-Park] 2018 - Renovatie Eurosat

    Fijne concept arts! De dubbele ingang zal misschien een beetje verwarrend zijn voor mensen die zich niet zo goed voorbereiden en denken dat er maar 1 ingang is. Wel handig, dan heb je duidelijk 2 aparte wachtrijen en wachttijden. Benieuwd naar het thema, de ruwe rit van Eurosat paste zo goed bij het space thema, ik kan het niet meteen linken aan Cancan of Parijse sferen, we zullen zien!

  5. #125

    Re: [Europa-Park] 2018 - Renovatie Eurosat

    Mooi concept, al zal ik puur nostalgisch gezien de oude eurosat missen. Iets dat mijn ogen 'helaas' ook zien, is een zogeheten 'VIP-ingang'. Iemand die dit ook opvalt? Er staat sowieso geen VR geschreven op dat bord (links, wat lijkt op een attractieinkom in oude franse metrostijl), maar VIP lijkt mij zo... Raar... Ben benieuwd. Hopelijk niet nog iets dat de capaciteit ten nadelen kan zijn, want vind heel het VR al totaal overbodig...

  6. #126

    Re: [Europa-Park] 2018 - Renovatie Eurosat

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Belgiumcoasterfreak Bekijk Berichten
    Mooi concept, al zal ik puur nostalgisch gezien de oude eurosat missen. Iets dat mijn ogen 'helaas' ook zien, is een zogeheten 'VIP-ingang'. Iemand die dit ook opvalt? Er staat sowieso geen VR geschreven op dat bord (links, wat lijkt op een attractieinkom in oude franse metrostijl), maar VIP lijkt mij zo... Raar... Ben benieuwd. Hopelijk niet nog iets dat de capaciteit ten nadelen kan zijn, want vind heel het VR al totaal overbodig...
    Misschien een speciale ingang voor Roland Mack & Co? Het zou niet de eerste achtbaan van het park zijn, al is dit wel minder subtiel dan anders. De tekst luid 'Metropolitian VIP', en aangezien Metropolitian niet de naam is van één van de coasterervaringen lijkt me dit geen ingang voor één van de coasters te zijn, althans niet voor de bezoekers.

  7. #127

    Re: [Europa-Park] 2018 - Renovatie Eurosat

    De oude Eurosat verdwijnt dus definitief. Met deze bevestiging en de afbraak van een houten Wild Mouse, een unieke duelling Caripro baan en morgen waarschijnlijk de aankondiging dat Colossos afgebroken wordt, is het een zware week voor de coasterfan in West-Europa...

    Hoop dat er een leuke soundtrack voor terugkomt, maar missen ga ik de oude sowieso .

    Trouwens, de lift zou blijven staan. In dat geval wordt de Eurosat ook geen nieuwe credit (als RCDB consistent is) .

  8. #128

    Re: [Europa-Park] 2018 - Renovatie Eurosat

    Consistent zijn ze sowieso niet

    Die VIP in gang klinkt ook vreemd. Hij zit wel onderin, dus het zou nog voor de darkride kunnen zijn. Ik vraag me wel af waar Metropolitan dan op duidt. Doet me denken aan Superman

  9. #129

    Re: [Europa-Park] 2018 - Renovatie Eurosat

    Maar er staan helemaal niet metropolit(i)an:



    Ik lees iets als meTro?outian hoewel er onder de U precies nog vaag een krul zoals bij de R tevoorschijn komt. wat kan wijzen op een Q ofzo hoewel daarvoor het de krul te ver af staat van de O ...
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  10. #130

    Re: [Europa-Park] 2018 - Renovatie Eurosat

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Maar er staan helemaal niet metropolit(i)an:



    Ik lees iets als meTro?outian hoewel er onder de U precies nog vaag een krul zoals bij de R tevoorschijn komt. wat kan wijzen op een Q ofzo hoewel daarvoor het de krul te ver af staat van de O ...
    Dat staat er wel, net zoals op de typische bordjes uit Parijs:
    http://offthetour.com/wp-content/upl...litan-Sign.jpg

  11. #131

    Re: [Europa-Park] 2018 - Renovatie Eurosat

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rein Bekijk Berichten
    Dat staat er wel, net zoals op de typische bordjes uit Parijs:
    http://offthetour.com/wp-content/upl...litan-Sign.jpg
    Ah.. kijk, daar hebben we dus de verwijzing naar parijs zitten. Erg leuk gedaan zo.

  12. #132

    Re: [Europa-Park] 2018 - Renovatie Eurosat

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rein Bekijk Berichten
    Dat staat er wel, net zoals op de typische bordjes uit Parijs:
    http://offthetour.com/wp-content/upl...litan-Sign.jpg
    Ahaa, merci! Toch een rare P hoor
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  13. #133

    Re: [Europa-Park] 2018 - Renovatie Eurosat

    Ik denk trouwens dat - gezien het dus een metrostation moet voorstellen - deze ingang niet voor de coaster is, maar voor de darkride er onder. Het zou ergens toch een beetje raar zijn om een metro in te gaan en omhoog te moeten. (alhoewel er steden bestaan waar de metro ook bovengronds loopt). Als ik me niet vergis lag de darkride ook wat lager dan de omgeving (in de wachtrij van Universum der Energie liep je stiekem wat bergaf en het stukje waar de track omhoog ging, ging deze naar grond-niveau toe dacht ik). Misschien iemand die de attractie beter kent dan mij en dit kan bevestigen?

  14. #134

    Re: [Europa-Park] 2018 - Renovatie Eurosat

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Ik denk trouwens dat - gezien het dus een metrostation moet voorstellen - deze ingang niet voor de coaster is, maar voor de darkride er onder. Het zou ergens toch een beetje raar zijn om een metro in te gaan en omhoog te moeten. (alhoewel er steden bestaan waar de metro ook bovengronds loopt). Als ik me niet vergis lag de darkride ook wat lager dan de omgeving (in de wachtrij van Universum der Energie liep je stiekem wat bergaf en het stukje waar de track omhoog ging, ging deze naar grond-niveau toe dacht ik). Misschien iemand die de attractie beter kent dan mij en dit kan bevestigen?

    De ingang van de darkride lijkt nog steeds op ongeveer dezelfde plaats te zijn, gezien de naam ervan boven deze deur staat:

  15. #135

    Re: [Europa-Park] 2018 - Renovatie Eurosat

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Ik denk trouwens dat - gezien het dus een metrostation moet voorstellen - deze ingang niet voor de coaster is, maar voor de darkride er onder. Het zou ergens toch een beetje raar zijn om een metro in te gaan en omhoog te moeten. (alhoewel er steden bestaan waar de metro ook bovengronds loopt). Als ik me niet vergis lag de darkride ook wat lager dan de omgeving (in de wachtrij van Universum der Energie liep je stiekem wat bergaf en het stukje waar de track omhoog ging, ging deze naar grond-niveau toe dacht ik). Misschien iemand die de attractie beter kent dan mij en dit kan bevestigen?
    Dat klopt maar jij moest er wel goed opletten. Ik ben zeer benieuwt waar ze de ingang zouden zetten van Energie of komt hij op de zelfde plaats als vroeger?

    Want ik vind het een mooie attractie waar er nooit volk staat.

  16. #136

    Re: [Europa-Park] 2018 - Renovatie Eurosat

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zeuske83 Bekijk Berichten
    Dat klopt maar jij moest er wel goed opletten. Ik ben zeer benieuwt waar ze de ingang zouden zetten van Energie of komt hij op de zelfde plaats als vroeger?

    Want ik vind het een mooie attractie waar er nooit volk staat.
    Zoals ik zie blijft de ingang op dezelfde plaats waar deze nu is.
    Ik hoop dat ze dan die grotten, de gang dus, zullen themen naar het huisje van de vrouw en dan de trap naar beneden om in haar kelder te geraken.
    Coastercount: 958 coasters.
    Proud staffmember of RollercoasterFriends & Brakesection Magazine

  17. #137

    Re: [Europa-Park] 2018 - Renovatie Eurosat

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fkl8 Bekijk Berichten
    Zoals ik zie blijft de ingang op dezelfde plaats waar deze nu is.
    Ik hoop dat ze dan die grotten, de gang dus, zullen themen naar het huisje van de vrouw en dan de trap naar beneden om in haar kelder te geraken.
    Nu zie ik de foto ook, sorry. Was een domme vraag.

  18. #138

    Re: [Europa-Park] 2018 - Renovatie Eurosat

    En wat als... die metro-ingang ook een Fastpass-ingang wordt?

  19. #139

    Re: [Europa-Park] 2018 - Renovatie Eurosat

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    En wat als... die metro-ingang ook een Fastpass-ingang wordt?
    Ik was aan het denken aan een soortgelijk systeem als bij Voletarium eerlijk gezegd.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  20. #140

    Re: [Europa-Park] 2018 - Renovatie Eurosat

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
    Ik was aan het denken aan een soortgelijk systeem als bij Voletarium eerlijk gezegd.
    Dat is waar ik ook aan denk

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •