X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 304

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #36

    Re: [Europa-Park] 2018 - Renovatie Eurosat

    Op 02/11 was Cancan quasi continu 90 min. regulier aanschuiven, of - wat wij deden - 30 min. via single. De wachtrij (voor single) was 100% binnen en liep parallel met het einde van de reguliere wachtrij. Ik ervoer dit deel als weinig soeps: haastig geschilderde opschriften, zogezegd voor artiesten en ander personeel. Waarom de letters niet sierlijk branden met een soldeerbout? Waarom geen (bewegende) infoborden over b.v. die Franse Maan-film van 1902? Het zou een mooie (Eiffel-)brug slaan tussen het voormalige ruimte-thema en het Franse thema. Dan snapt iedereen op z'n minst dat decoratieve element tijdens de rit. Of heeft het met auteursrechten te maken? Dat Disney het al heeft voorgedaan, zou toch geen bezwaar kunnen zijn voor een park dat schaamteloos andermans muis kloont.

    Omdat ik back zat, ging de helft van het absint-gebeuren kort na de start aan m'n zicht voorbij. De Eiffeltoren vond ik eigenlijk het enige geslaagde stuk decoratie. Ik ga ervan uit dat het een metalen constructie betreft, i.t.t. het overige bordkarton. Te veel stukken van het traject zijn naar mijn zin te donker / leeg: het lijkt er soms wel op Temple o.t. Nighhawk, wat toch niet de bedoeling kan zijn. En dat de bol-constructie er niet echt visueel uitkomt tijdens de rit, vind ik een zoveelste gemiste kans.
    Laatst gewijzigd door Earlyspencer; 03-11-18 om 20:59.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •