X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 2 van de 16 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 304
  1. #21

    Re: [Europa-Park] 2018 - Renovatie Eurosat

    Met EuroMir vind ik niet mis. Hij was misschien niet enorm soepel, maar vond hem zeker nog meer dan genietbaar!
    Poseidon daarentegen vond ik echt onaangenaam ruw, die mag van mij volledig afgebroken en opnieuw weer opgebouwd worden. Dat vind ik daar veel meer nodig dan bij Eurosat.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  2. #22

    Re: [Europa-Park] 2018 - Renovatie Eurosat

    Gisteren 'afscheid' genomen van de huidige Eurosat met nog een 3-tal ritjes tussen 23.40 en 0u15. (Dankuwel EP om de wachtrij pas te sluiten om 0u10.) We hadden dus ook het allerlaatste ritje van de dag en deze bleek dan nog zonder remmen te zijn, zelfs de laatste block stond uit, terwijl die bij alle andere ritjes aan stond. Iedereen werd gek toen bleek dat hij door zijn laatste block raasde zonder te vertragen.

    Ik ga de oude Eurosat wel missen, blijft mijn favorietje in het park.

  3. #23

    Re: [Europa-Park] 2018 - Renovatie Eurosat

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyongWon Bekijk Berichten
    Welke baan in EP is volgens u dan wel geschikt voor renovatie?
    Zo ongeveer elke baan behalve Wodan, Blue Fire, Arthur, EuroMIR en EuroSAT

  4. #24

    Re: [Europa-Park] 2018 - Renovatie Eurosat

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Zo ongeveer elke baan behalve Wodan, Blue Fire, Arthur, EuroMIR en EuroSAT
    Silver Star dan? Die kan er toch nog even tegenaan denk ik.

    Persoonlijk vind ik het nu wel een goed om de oude EuroSat eens te vernieuwen of vervangen. Ik snap dat sommigen in een bui van nostalgie dit niet willen - zoals bij elke populaire attractie - maar ik ben ervan overtuigd dat Europapark er een hedendaagse topper van gaat maken. Ze gaan geen half werk leveren.

  5. #25

    Re: [Europa-Park] 2018 - Renovatie Eurosat

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zilli Bekijk Berichten
    Silver Star dan? Die kan er toch nog even tegenaan denk ik.

    Persoonlijk vind ik het nu wel een goed om de oude EuroSat eens te vernieuwen of vervangen. Ik snap dat sommigen in een bui van nostalgie dit niet willen - zoals bij elke populaire attractie - maar ik ben ervan overtuigd dat Europapark er een hedendaagse topper van gaat maken. Ze gaan geen half werk leveren.
    Naja. Als EP zelf op FB al aan geeft dat SiSta voor het mooie net wat te traag gaat, dan geeft dat voor mij een duidelijk signaal af dat die baan niet is wat het moet zijn. Waarbij ik ook toe moet geven dat dit relatief eenvoudig op te lossen is door de lifthill snelheid wat hoger te zetten en de remmen onderweg wat minder krachtig.

    Het is niet omwille van Nostalgische redenen dat het vervangen van EuroSAT in mijn ogen geen nut heeft, maar simpelweg omdat het nog steeds een van de beste banen van het park is. Er staan ook nog steeds super lange wachtrijen voor (die dankzij de capaciteit dan weer niet lang duren).

  6. #26

    Re: [Europa-Park] 2018 - Renovatie Eurosat

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Het is niet omwille van Nostalgische redenen dat het vervangen van EuroSAT in mijn ogen geen nut heeft, maar simpelweg omdat het nog steeds een van de beste banen van het park is. Er staan ook nog steeds super lange wachtrijen voor (die dankzij de capaciteit dan weer niet lang duren).
    De wachtrij van de eurosat snap ik totaal niet. Op het ene moment zie je de medewerkers paaltjes bij zetten en loopt de wachtrij op tot 45min (en wij dommeriken gaan dan ook nog aanschuiven) en 2 uur later kan je er op 5 min door (en toen zijn we uiteraard nog eens gaan 'aanschuiven'/doorwandelen :-p )

  7. #27

    Re: [Europa-Park] 2018 - Renovatie Eurosat

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyongWon Bekijk Berichten
    De wachtrij van de eurosat snap ik totaal niet. Op het ene moment zie je de medewerkers paaltjes bij zetten en loopt de wachtrij op tot 45min (en wij dommeriken gaan dan ook nog aanschuiven) en 2 uur later kan je er op 5 min door (en toen zijn we uiteraard nog eens gaan 'aanschuiven'/doorwandelen :-p )
    Dat heb je in bijna alle parken met attracties aan de ingang. Kijk naar Vampire in Walibi of Typhoon in Bobbejaanland.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  8. #28

    Re: [Europa-Park] 2018 - Renovatie Eurosat

    Euromir is ook zo... 5 min na 5 uur... En Euromir kun jij toch niet zeggen dat het in het begin van het park is e...

  9. #29

    Re: [Europa-Park] 2018 - Renovatie Eurosat

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
    Dat heb je in bijna alle parken met attracties aan de ingang. Kijk naar Vampire in Walibi of Typhoon in Bobbejaanland.
    Dat zou een verklaring kunnen zijn, maar de wachtrijen fluctueren daar gelijk de Zwitserse Alpen ... En inderdaad, hetzelfde fenomeen aan de Euro-mir

  10. #30

    Re: [Europa-Park] 2018 - Renovatie Eurosat

    Dit postte Europa-Park net op Facebook:

    Louis, het vriendje van Ed Euromaus, krijgt steeds meer vorm. Ben je ook benieuwd in welk themagebied hij volgend jaar een plaatsje krijgt?


    Zou het iets te maken hebben met de vernieuwde Eurosat? Louis is natuurlijk de mascotte van het Franse themagebied...
    Laatst gewijzigd door Putoor; 18-12-17 om 19:40.

  11. #31

    Re: [Europa-Park] 2018 - Renovatie Eurosat

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Het is niet omwille van Nostalgische redenen dat het vervangen van EuroSAT in mijn ogen geen nut heeft, maar simpelweg omdat het nog steeds een van de beste banen van het park is. Er staan ook nog steeds super lange wachtrijen voor (die dankzij de capaciteit dan weer niet lang duren).
    De wachtrijen ben ik het compleet mee eens die zijn vrij snel maar om de baan een van de beste banen te noemen zou ik nu totaal niet zeggen eerlijk gezegd. De rit is zeer ruw en de beugels zijn zelfs pijnlijk meestal en het liftsyteem duurt zeer lang. De binnenkant is eigenlijk niet donker en heeft weinig effecten behalve op het einde? Ik ben er ingegaan met de info dat ik van de forumleden hier kreeg voor de eerste keer een paar weken terug.
    En hij stelde me zwaar teleur dit is waarschijnlijk door de opgebouwde hype van mensen ,maar toch zou ik hem eerder een van de zwakste van het park noemen dan de betere.

  12. #32

    Re: [Europa-Park] 2018 - Renovatie Eurosat

    Tsja.. smaken verschillen, maar Euro Sat is een van de weinige banen in het park die daadwerkelijk uniek is en daadwerkelijk nog wat pit heeft. Terwijl er massa's banen staan die zwaar outdated zijn. Akkoord dat EuroSat niet overdreven soepel is, maar dat had simpelweg met een nieuwe trein opgelost kunnen worden.

  13. #33

    Re: [Europa-Park] 2018 - Renovatie Eurosat

    Eurosat is een cult classic, eigenlijk vooral goed gevonden omdat hij zo vaak op het randje van comfort balanceert. Als je van zeer comfortabele banen houd is het inderdaad niet zo'n aanrader .

  14. #34

    Re: [Europa-Park] 2018 - Renovatie Eurosat

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Putoor Bekijk Berichten
    Dit postte Europa-Park net op Facebook:

    Louis, het vriendje van Ed Euromaus, krijgt steeds meer vorm. Ben je ook benieuwd in welk themagebied hij volgend jaar een plaatsje krijgt?

    Zou het iets te maken hebben met de vernieuwde Eurosat? Louis is natuurlijk de mascotte van het Franse themagebied...
    Ik had ook meteen die link gelegd! Al hoop ik ergens van niet want Eurosat is goed zoals hij is! Maarja als je dan toch vernieuwt, waarom dan niet ineens het thema... Ik zal het Eurosat-deuntje érg missen in de grote koepel, maar ach we gaan nog niet op de zaken vooruit lopen! En EP kennende zullen ze ook geen rommel afleveren.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  15. #35

    Re: [Europa-Park] 2018 - Renovatie Eurosat

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Tsja.. smaken verschillen, maar Euro Sat is een van de weinige banen in het park die daadwerkelijk uniek is en daadwerkelijk nog wat pit heeft. Terwijl er massa's banen staan die zwaar outdated zijn. Akkoord dat EuroSat niet overdreven soepel is, maar dat had simpelweg met een nieuwe trein opgelost kunnen worden.
    Ik had misschien gewoon een verkeerd beeld gekregen van de baan. Als ik opgegroeid ermee zou zijn zoals het geval is met Revolution had ik waarschijnlijk even optimistisch hierover geweest, maar aangezien ik hem een week geleden voor de eerste keer deed is dit natuurlijk niet zo.

  16. #36

    Re: [Europa-Park] 2018 - Renovatie Eurosat

    Vandaag verschenen er nieuwe concept-arts van de nieuwe look van Eurosat online. Daaruit is af te leiden dat men het huidige ruimtevaartthema gaat veranderen naar een meer Jules Verne-achtige variant. Wat denken jullie ervan?





    Meer info en beeldmateriaal in ons artikel: http://pretparken.be/NL/article/1833...kend%20geraakt
    Laatst gewijzigd door yelle8; 20-09-17 om 16:49.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  17. #37

    Re: [Europa-Park] 2018 - Renovatie Eurosat

    Ik vind dit een bizarre keuze van EP...

    Ik weet niet goed wat ik ervan moet denken eigenlijk.

  18. #38

    Re: [Europa-Park] 2018 - Renovatie Eurosat

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Vandaag verschenen er nieuwe concept-arts van de nieuwe look van Eurosat online. Daaruit is af te leiden dat men voorgoed vaarwel zegt tegen het ruimtevaartthema en een nieuw Frans Moulin Rouge-thema verwelkomt. Wat denken jullie ervan?
    Op de gevel boven de ingang van de nieuwe Eurosat zie ik nochtans wel decoraties met sterren, een maan... De Moulin Rouge-gevel ligt ook rechts van de ingang, dus ik denk dat het space-thema gewoon blijft, hoor.

  19. #39

    Re: [Europa-Park] 2018 - Renovatie Eurosat

    Het Franse themadeel word toch minder een ratjetoe, zelfs al blijft de iconische bol - ik ben best blij dat die blijft - boven de geveltjes uitsteken. De concept is zeer mooi, maar die Moulin Rouge had van mij niet gehoeven. EP heeft nooit echt bestaande landmarks gekopieerd in hun themadelen en dat ze dat nu wel doen vind ik geen verbetering.

    Ik blijf het jammer vinden van de baan wel, met moderne macktrack en treinen gaat de baan nooit meer zo onsoepel, ruw en legendarisch zijn vrees ik.

  20. #40

    Re: [Europa-Park] 2018 - Renovatie Eurosat

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Amedee Bekijk Berichten
    Op de gevel boven de ingang van de nieuwe Eurosat zie ik nochtans wel decoraties met sterren, een maan... De Moulin Rouge-gevel ligt ook rechts van de ingang, dus ik denk dat het space-thema gewoon blijft, hoor.
    Ik twijfelde al, updatet! Het is dus een Jules Verne-achtige variant op het ruimtevaartthema.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •