X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 12 van de 12
  1. #1

    [Tivoli Friheden] 2017 - Sommerfuglen

    Dit Deense stadspark pakt dit jaar uit met een nieuwe thrillride van Gerstlauer. Maar waar ik eerst een skylfy had verwacht, blijkt het om een nieuwe variant te gaan van het type.









    Het lijkt me een soort combinatie van een weefmolen en een skyfly. Kan best leuk zijn!

    Aan de foto's leid ik af dat de attractie op dit stukje in het park komt, mooi gelegen vlakbij de bootjesvijver:


  2. #2

    Re: [Tivoli Friheden] 2017 - Sommerfuglen

    Ehm, ligt het aan mij of is er iets grondig mis met de foto's ...?

  3. #3

    Re: [Tivoli Friheden] 2017 - Sommerfuglen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Ehm, ligt het aan mij of is er iets grondig mis met de foto's ...?
    Ik kan nog niet goed overweg met imgur, maar het is gefixt .

  4. #4

    Re: [Tivoli Friheden] 2017 - Sommerfuglen

    Ik kan me hier van alles bij voorstellen om eerlijk te zijn, maar het ziet er wel iets leuk uit, misschien nog iets voor Bobbejaanland
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  5. #5

    Re: [Tivoli Friheden] 2017 - Sommerfuglen

    Dit concept snap ik niet. Het neemt een even grote, zo niet grotere plek in dan een skyfly, maar de beugelcontrole én het laden duren gegarandeerd dubbel zo lang. Heeft dit model énig voordeel afgezien van het feit dat iedereen evenveel wind vangt?

  6. #6

    Re: [Tivoli Friheden] 2017 - Sommerfuglen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Heeft dit model énig voordeel afgezien van het feit dat iedereen evenveel wind vangt?
    Een reguliere skyfly heeft vooraan drie plaatsen die bij de echte fans erg gewild zijn omdat ze het meeste wind vangen. Bij dit model is dat overal gelijk .

  7. #7

    Re: [Tivoli Friheden] 2017 - Sommerfuglen

    Wat is nu juist het verschil tussen dit en zo'n Sky Roller als in Belantis? Dat er maar één zitje per arm is? Of is er meer aan de hand?

  8. #8

    Re: [Tivoli Friheden] 2017 - Sommerfuglen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Putoor Bekijk Berichten
    Wat is nu juist het verschil tussen dit en zo'n Sky Roller als in Belantis? Dat er maar één zitje per arm is? Of is er meer aan de hand?
    De manier waarop de stoeltjes naar bove gaan denk ik. In Belantis gaan ze als een starflyer langs een toren naar boven, maar deze constructie doet me eerder denken aan hoe een Air maxx-achtige attractie naar boven gaat

  9. #9

    Re: [Tivoli Friheden] 2017 - Sommerfuglen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    De manier waarop de stoeltjes naar bove gaan denk ik. In Belantis gaan ze als een starflyer langs een toren naar boven, maar deze constructie doet me eerder denken aan hoe een Air maxx-achtige attractie naar boven gaat
    Ah vandaar, het valt me nu pas op dat het zo'n laag ding is. Ik vind het eigenlijk niet slecht dat het eens een nieuw concept is. Lijkt me wel voor een ander soort ritervaring te zorgen: eens iets anders dan overal diezelfde Sky Fly. Die kennen we ondertussen wel.

  10. #10

    Re: [Tivoli Friheden] 2017 - Sommerfuglen

    Ondertussen is de attractie geopend en is er een eerste filmpje, dankzij CoasterClub Denmark!



    Ik vind het er wel leuk uitzien, maar afgaande op de mensen die erin gaan is volledig ronddraaien hier nog moeilijker .

  11. #11

    Re: [Tivoli Friheden] 2017 - Sommerfuglen

    Amai dat draait nogal! Als je hier eens aan het spinnen geraakt, denk ik dat je zo hard gaat dat je bakje vanzelf gaat opstijgen
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  12. #12

    Re: [Tivoli Friheden] 2017 - Sommerfuglen

    Leuk ding, maar heeft toch echt geen capaciteit? Ik zie zoiets dan eerder voor in Boudewijn Seapark of Plopsa Coo.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •