X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 235

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    Waarom er zo weinig over geschreven is?! Goh, een zwemparadijs openen zonder feitelijk zwembad klinkt als een cafe zonder bier. Lazy River zal wel leuk zijn, maar na een keer of 2 heb je dat ook gehad. Je hebt die ene klaverglijbaan wel, maar voor de rest ziet het er qua glijbanen ook niet echt interessant uit. Plopsaqua heeft toch echt meer te bieden: golfslagbad, 'normaal' zwembad om lijntjes in te trekken, buitenbad, wildwaterbaan en meer dan ??n glijbaan die er interessant uit ziet.

    Ik ga voorlopig nog maar af van wat ik zie in de video's en foto's. En van wat ik hoor, iemand zei dat je makkelijk rond bent op een half uur. Ik ga er zeker nog wel eens naar toe maar voorlopig ben ik kritisch.

  2. #2

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten
    en meer dan ??n glijbaan die er interessant uit ziet.
    Lol.. om uiteindelijk te blijken dat daar geen enkele glijbaan interessant is xD

    Gezien het speedo-beleid van BWP, zal ik dit waterpark sowieso overslaan. Ik ga niet nog een zwembroek aanschaffen, speciaal voor dat kleine waterpark te doen.

    De video hierboven geeft wel een speciaal beeld van het bad. Het ziet er allemaal heel steriel uit, maar toch met mooie thema elementen.

    Ik hoop in elk geval dat het bad een success is en later nog gaat uitbreiden (vooral qua glijbanen).

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •